Gå til innhold

Hva gjør en forlover?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Heisann.

Jeg har nettopp blitt bedt om være forlover, noe jeg tar som en ære.

Men problemet er... hva gjør egentlig en forlover?? jeg aner rett og slett ikke hva min oppgave skal være??

kan noen fortelle meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den eneste ofisielle oppgaven til en forlover er å skrive under på papirene. Utover er det mange andre ting som kan forventes, som feks. være med å se på kjole, sove sammen natten før bryllupet, arrangere utdrikningslag, være med til frisør på dagen og tilgjengelig for støtte og hjelp på selve dagen, holde tale etc. Har inntrykk av at forventningene varierer veldig, jeg ville nok hørt med bruden hva hun forventer av deg.

Lykke til!

:-)

Skrevet

Men problemet er... hva gjør egentlig en forlover?? jeg aner rett og slett ikke hva min oppgave skal være??

kan noen fortelle meg??

Jeg vil anbefale deg å spørre bruden om hva hun forventer seg. Det kan variere fra brud til brud. :)

Skrevet

Jeg ventet av min forlover at hun skulle skrive under papirene og være min venn :)

Skrevet

Snakk sammen! Hva forventer hun, hva har du lyst til å gjøre?

Som Tex sier, være en venn.

Min forlover hjalp oss med invitasjonene og kirkeprogram etc (grafiker), fikset utdrikningslag, holdt tale på festen og var der for meg - i tillegg til å skrive under papirene.

Min manns forlover skrev under på papirene og skrev sang til bryllupet.

Jeg skal være forlover selv i sommer og skal (og har) etter å ha skrevet under på forlovererklæringen

- hjelpe med å finne kjole

- fikse utdrikningslag

- være venninne før siden og heretter

- være med på spa

- stelle oss sammen på bryllupsdagen

- holde tale

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å spørre bruden om hva hun forventer seg. Det kan variere fra brud til brud. :)

:Nikke:

Selv synes jeg det er koselig når forloveren min vil være med å se på kjoler.

Ellers er det jo hyggelig om forloveren vil hjelpe til med invitter, eller være med å se på blomster...

Ville pratet med venninnen din, og hørt hva hun ønsker.

Lykke til med "jobben" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...