Gå til innhold

når innså du at du er blant feil mennesker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når tok du valget å flytte når du innså det er ikke her jeg ment å bo? hvor godt var det å flytte?

Anonymkode: e642f...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

At man blir sliten og irritert av å være med vedkommende og det endrer seg ikke uansett hvordan syn man har på vedkommende osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg havnet bak murene....

Learned the hard way

Anonymkode: 2ca34...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg havnet bak murene....

Learned the hard way

Anonymkode: 2ca34...60a

litt av en refleksjon du har gått igjennom og en erkjennelse. 

Anonymkode: e642f...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har aldri flyttet til eller fra noe sted pga mennesker egentlig, men har bodd på feil sted og det var en lettelse å flytte ja. Syns det er rart jeg ikke skjønte det før at jeg ikke hørte hjemme der. For meg var det å flytte fra Vestlandet til Østlandet, det er åpnere her, lettere å komme rundt, det skjer mere, og mere av de tingene jeg er interessert i. På Vestlandet følte jeg meg alltid så trengt inne av fjellene og det at man alltid måtte over dem eller ta en ferge for å komme noe sted, og alt som skjedde var på Østlandet (følte jeg iallefall). Her er det kjøreavstand til "alt" og ingenting hindrer utsikten.....ah!!!

Anonymkode: d6ddd...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri flyttet til eller fra noe sted pga mennesker egentlig, men har bodd på feil sted og det var en lettelse å flytte ja. Syns det er rart jeg ikke skjønte det før at jeg ikke hørte hjemme der. For meg var det å flytte fra Vestlandet til Østlandet, det er åpnere her, lettere å komme rundt, det skjer mere, og mere av de tingene jeg er interessert i. På Vestlandet følte jeg meg alltid så trengt inne av fjellene og det at man alltid måtte over dem eller ta en ferge for å komme noe sted, og alt som skjedde var på Østlandet (følte jeg iallefall). Her er det kjøreavstand til "alt" og ingenting hindrer utsikten.....ah!!!

er på vei tilbake til østlandet jeg og. et år i bergen her. helt trasig. i tilleg tenker jeg klima. blir ikke vant med det. trives ikke.

så merkelig å lese det du skrover. det er som om jeg kunne skrevet det selv .

huk at skal man flyttd. gjør d aldri helhjertet eller fordi noen andre vil d. du skal leve for deg ikke andre

Anonymkode: dc1eb...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

er på vei tilbake til østlandet jeg og. et år i bergen her. helt trasig. i tilleg tenker jeg klima. blir ikke vant med det. trives ikke.

så merkelig å lese det du skrover. det er som om jeg kunne skrevet det selv .

huk at skal man flyttd. gjør d aldri helhjertet eller fordi noen andre vil d. du skal leve for deg ikke andre

Anonymkode: dc1eb...299

Har bodd i Bergen jeg også, verste jeg har opplevd! Og Førde. Det regnet hver eneste dag fra høsten til jul det året jeg bodde der, jeg overdriver ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...