AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1 Del Skrevet 3. mai 2018 Når tok du valget å flytte når du innså det er ikke her jeg ment å bo? hvor godt var det å flytte? Anonymkode: e642f...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorstein Skrevet 14. mai 2018 #2 Del Skrevet 14. mai 2018 At man blir sliten og irritert av å være med vedkommende og det endrer seg ikke uansett hvordan syn man har på vedkommende osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 14. mai 2018 #3 Del Skrevet 14. mai 2018 100 % godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #4 Del Skrevet 14. mai 2018 takk ts Anonymkode: e642f...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #5 Del Skrevet 14. mai 2018 Da jeg havnet bak murene.... Learned the hard way Anonymkode: 2ca34...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #6 Del Skrevet 14. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da jeg havnet bak murene.... Learned the hard way Anonymkode: 2ca34...60a litt av en refleksjon du har gått igjennom og en erkjennelse. Anonymkode: e642f...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #7 Del Skrevet 14. mai 2018 Har aldri flyttet til eller fra noe sted pga mennesker egentlig, men har bodd på feil sted og det var en lettelse å flytte ja. Syns det er rart jeg ikke skjønte det før at jeg ikke hørte hjemme der. For meg var det å flytte fra Vestlandet til Østlandet, det er åpnere her, lettere å komme rundt, det skjer mere, og mere av de tingene jeg er interessert i. På Vestlandet følte jeg meg alltid så trengt inne av fjellene og det at man alltid måtte over dem eller ta en ferge for å komme noe sted, og alt som skjedde var på Østlandet (følte jeg iallefall). Her er det kjøreavstand til "alt" og ingenting hindrer utsikten.....ah!!! Anonymkode: d6ddd...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #8 Del Skrevet 15. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har aldri flyttet til eller fra noe sted pga mennesker egentlig, men har bodd på feil sted og det var en lettelse å flytte ja. Syns det er rart jeg ikke skjønte det før at jeg ikke hørte hjemme der. For meg var det å flytte fra Vestlandet til Østlandet, det er åpnere her, lettere å komme rundt, det skjer mere, og mere av de tingene jeg er interessert i. På Vestlandet følte jeg meg alltid så trengt inne av fjellene og det at man alltid måtte over dem eller ta en ferge for å komme noe sted, og alt som skjedde var på Østlandet (følte jeg iallefall). Her er det kjøreavstand til "alt" og ingenting hindrer utsikten.....ah!!! Anonymkode: d6ddd...47c er på vei tilbake til østlandet jeg og. et år i bergen her. helt trasig. i tilleg tenker jeg klima. blir ikke vant med det. trives ikke. så merkelig å lese det du skrover. det er som om jeg kunne skrevet det selv . huk at skal man flyttd. gjør d aldri helhjertet eller fordi noen andre vil d. du skal leve for deg ikke andre Anonymkode: dc1eb...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #9 Del Skrevet 15. mai 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: er på vei tilbake til østlandet jeg og. et år i bergen her. helt trasig. i tilleg tenker jeg klima. blir ikke vant med det. trives ikke. så merkelig å lese det du skrover. det er som om jeg kunne skrevet det selv . huk at skal man flyttd. gjør d aldri helhjertet eller fordi noen andre vil d. du skal leve for deg ikke andre Anonymkode: dc1eb...299 Har bodd i Bergen jeg også, verste jeg har opplevd! Og Førde. Det regnet hver eneste dag fra høsten til jul det året jeg bodde der, jeg overdriver ikke. Anonymkode: d6ddd...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå