AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1 Skrevet 3. mai 2018 Lei! Før drev da ikke folk med trening. De siste 10 årene er du unormal om du ikke trener. Har du ikke kjæreste og du ikke er pen, så er der der forklaringen ligger. Huff. Vil jo tro på sann kjærlighet, men ser jo at folk dumper hverandre for noe så simpelt som å ikke tenne på hverandre. Jeg blir faktisk redd for å inngå forhold fordi jeg ikke orker å gå rundt å frykte / bekymre meg over utseende. Mister litt troen på mennesket Anonymkode: 2a3b8...3d8 13
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #2 Skrevet 3. mai 2018 Akkurat det med å trene er essensielt for å ha en god helse og for å være den beste versjonen av deg selv. Det er sunt for befolkningen å trene. Altså, du kan bruke 20min hver dag på å trene litt, det krever veldig lite. Tren styrke, spis bra mat. Før var jo folk faktisk aktive, så man trengte ikke trene Anonymkode: f6434...001 7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #3 Skrevet 3. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat det med å trene er essensielt for å ha en god helse og for å være den beste versjonen av deg selv. Det er sunt for befolkningen å trene. Altså, du kan bruke 20min hver dag på å trene litt, det krever veldig lite. Tren styrke, spis bra mat. Før var jo folk faktisk aktive, så man trengte ikke trene Anonymkode: f6434...001 Kan ikke folk bruke tiden på produktive ting som mater sjelen i tillegg. Anonymkode: 2a3b8...3d8 9
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #4 Skrevet 3. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Kan ikke folk bruke tiden på produktive ting som mater sjelen i tillegg. Anonymkode: 2a3b8...3d8 du kan gjøre akkurat det du vil Anonymkode: f6434...001 3
godjenten Skrevet 3. mai 2018 #5 Skrevet 3. mai 2018 14 minutter siden, AnonymBruker said: . Huff. Vil jo tro på sann kjærlighet, men ser jo at folk dumper hverandre for noe så simpelt som å ikke tenne på hverandre. Anonymkode: 2a3b8...3d8 Synes ikke det er rart at de fleste har behov for å tenne på kjæresten. Uansett, man trenger jo ikke være verdens peneste for at noen skal tenne på en. Folk har heldigvis forskjellig smak. 8
Gjest Axl Skrevet 3. mai 2018 #6 Skrevet 3. mai 2018 (endret) Før drev ikke folk med trening? Jo det gjorde de. Folk var mer aktiv før sosiale medier og nettet tok overhånd. Det har aldri vært flere overvektige mennesker som nå. Både barn og voksne. Alt for få trener og holder seg aktiv. Folk er blitt jævla lat. Trening er bra, og trening er viktig. Ikke bare for utseendet, det som betyr minst når det gjelder trening. Men for EGEN HELSE!! Så at folk skal få en bra helse så er det bare bra med litt trenings press. Hvorfor være lat? Trening er jo så deilig. Både for kropp og psyke. Må ikke bli like avhengig som meg, men la trening være en del av livet deres. Folk skal være i aktivitet minst 30 min hver dag. Trening minst 2 ganger i uka. Hos meg hver dag, men det er ikke noe folk må. Endret 3. mai 2018 av Axl
Mr. Kilmister Skrevet 3. mai 2018 #7 Skrevet 3. mai 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lei! Før drev da ikke folk med trening. De siste 10 årene er du unormal om du ikke trener. Har du ikke kjæreste og du ikke er pen, så er der der forklaringen ligger. Huff. Vil jo tro på sann kjærlighet, men ser jo at folk dumper hverandre for noe så simpelt som å ikke tenne på hverandre. Jeg blir faktisk redd for å inngå forhold fordi jeg ikke orker å gå rundt å frykte / bekymre meg over utseende. Mister litt troen på mennesket Anonymkode: 2a3b8...3d8 Er helt enig med deg. Er helt idiotisk. I dag er det status med fin kropp. Alt annet er uvesentlig. Nå kan andre som ikke er enig med oss tro vi er stygge og feite, og det må de bare få lov til å tro😂 5
s0la Skrevet 3. mai 2018 #8 Skrevet 3. mai 2018 Se tilbake i tiden på alle de ulike treningsformene det har vært. Er mye spesielt der as... Så joda, trening har nok vært her lenge, men som regel trener folk for å bedre helsa og holde seg sunne og sterke. Og jeg synes nå det er litt viktig å tenne på den jeg skal være sammen med. Ville vært rart om jeg gikk inn i et forhold med en jeg ikke ville ha meg med... Men dersom man er aseksuell kan jeg forstå den. Men enig i at utseende har litt vel mye å si for enkelte, og mange blir ganske opphengte i utseende, både hos seg selv og andre. 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #9 Skrevet 3. mai 2018 De fleste som trener ser ikke spesielt trent ut, de ser faktisk helt normale ut, men har en bedre helse! Når jeg vil at kjæresten skal trene med meg er det ikke for utseende sin skyld, men fordi jeg vil at helsa hans skal være god. Det er bare for mange fordeler ved å bevege på seg at det nesten er idioti å la være. Anonymkode: d71a9...ae4 3
-Missi- Skrevet 3. mai 2018 #10 Skrevet 3. mai 2018 Jeg er heller ingen fan av trening inne på senter, der har jeg brukt alt for mange år. Nå velger jeg heller å gå lange turer i skogen, og merker det er mye bedre mentalt enn trening inne på et stusslig senter. Noe aktivitet bør man jo ha for helsa, men å tvinge seg er heller ikke noe positivt. Når jeg valgte se trening på en annen måte ble livet mye lysere Jeg har jobbet på treningsenter og forresten og var nok derfor jeg fikk helt avsmak etterpå, hva er det du ikke liker ved trening da? Viktigste er jo at aktivitetene du velger å gjøre i livet ditt gir deg glede. Hva andre tenker er sånn generelt fint å drite litt i, spesielt når det kommer til trening og kropp vertfall 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #11 Skrevet 3. mai 2018 Jeg er enig, forstår hvor tankene og frykten din kommer fra. Merker at det er mye mere stress å være i et forhold nå enn for bare ti år siden. Ikke fordi jeg har blitt eldre, for jeg ser ikke like gammel ut som jeg er, men fordi utseendetfokuset har blitt ekstremt. Akuratt nå er jeg singel men merket at med han jeg var sammen med inntil februar så bekymret jeg meg hver dag over utseendet mitt og stod på badet mye lenger enn jeg ville for å prøve å følge idealet man ser rundt seg som er trendy nå. Jeg sluttet med mine hobbyer og interesser for å heller stå på badet og få råd til botox. Helt tullete! Anonymkode: ebb3a...132 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #12 Skrevet 3. mai 2018 Verden har jo ikke blitt totalt fotandret på 20 år. Bare i 2000 var jo ikke trening noe alle holdt på med. Hva med 80-tallet? Selv var jeg en av få som gikk på treningssenter på starten av 2000 tallet. Nå sykler jeg til jobb hver dag for å klarne hjernen, men har fått totalt avsmak på treningssenteret og media som skal fortelle hva du hele tiden "bør" gjøre. I en del kulturer er det ikke som her i Oslo og de lever lenger enn oss. Jeg skjønner at fysisk aktivitet er sunt, men det var ikke poenget med innlegget. Poenget var denne malen alle prøver å passe inn i for å være bra nok eller bli akseptert. Det er jo helt absurd å betale for å løfte jern for så å få creds for det. Lei utseende- og kroppsfikseringen.En ting er å være tiltrukket av både det fysiske og det mentale ved en person ved første møte, men det å dumpe dama eller mannen fordi de ikke lenger tenner en, det vitner om fullstendig galskap og rake motsetningen av kjærlighet. Eller rett og slett alder...Ikke rart vi ikke får barn heller, for istedenfor å være sosiale på ukedagene eller pleie nære relasjoner, er alt for mange besatt av å følge et regime og nettopp for å få seg en partner eller leve " riktig". TS Anonymkode: 2a3b8...3d8 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #13 Skrevet 3. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig, forstår hvor tankene og frykten din kommer fra. Merker at det er mye mere stress å være i et forhold nå enn for bare ti år siden. Ikke fordi jeg har blitt eldre, for jeg ser ikke like gammel ut som jeg er, men fordi utseendetfokuset har blitt ekstremt. Akuratt nå er jeg singel men merket at med han jeg var sammen med inntil februar så bekymret jeg meg hver dag over utseendet mitt og stod på badet mye lenger enn jeg ville for å prøve å følge idealet man ser rundt seg som er trendy nå. Jeg sluttet med mine hobbyer og interesser for å heller stå på badet og få råd til botox. Helt tullete! Anonymkode: ebb3a...132 Ja, been there. Selv så jeg eksen som en skjønn person fra dag 1. Han trente aldri, spiste mye og var en glad person med mye humor. Så kom 30 årskrisa og han trente som en gal i ca.6 måneder. Han løp hver morgen. Jeg husker at han ble veldig tynn og jeg likte ikke at han bekymret seg for utseende for jeg likte han jo uansett. Til slutt, sluttet han med det og levde et mer normalt liv igjen. Da ble han helt anti også. Dessverre ble det slutt pga. avstand.Å date nye har vært et mareritt. Når jeg sier at jeg ikke trener, er det turn off, men når jeg sier at jeg sykler til jobben, ja-da er jeg godtatt. Mange trener, men drikker for 3 hver helg. Andre snuser. Men trener du ikke, da tar du ikke vare på deg selv..Og det å ha filtere på alle bildene...akkurat som om man ikke blir oppdaget irl og det å måtte være blond da..Been there også. Møtte faktisk en mann som ikke trente på noe senter! Og han så dødsbra ut. Alt han gjorde var å løpe en dag i uka og ta helt basic styrke i parken etter løpeturen. Har du hus og familie blir det andre ting i fokus. Folk snakker om helse, men det er ingen som trenger noe sixpack for å være sunne TS Anonymkode: 2a3b8...3d8 8
AnonymBruker 42 Skrevet 3. mai 2018 #14 Skrevet 3. mai 2018 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil jo tro på sann kjærlighet, men ser jo at folk dumper hverandre for noe så simpelt som å ikke tenne på hverandre. Jeg er langt på vei enig i at det later til å være et enormt fokus på utseendet for tiden, men at det å ikke tenne på hverandre er noe "simpelt" og noe en bør kunne overse, det er jeg helt uenig. Det å tenne på partneren sin er iaf. noe jeg anser som helt essensielt i et kjærlighets-forhold. Endret 3. mai 2018 av Beeblebrox 3
Gjest AnonGangerTo Skrevet 3. mai 2018 #15 Skrevet 3. mai 2018 Akk ja, utseende og føkkings trening! Det er det livet handler om, ifølge veldig mange sauer i verden. Hva med å akseptere hva naturen har gitt deg og heller sette pris på livet? Hva med å innse at vi er alle forskjellige, selv om vi ikke liker det? Trening er oppskrytt, utseende forsvinner mens ens personlighet forblir den samme. Fokuser på personlighet og slutt med å bry dere om hva andre gjør/mener/tror! En ting til. Fuck trening!
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #16 Skrevet 3. mai 2018 15 minutter siden, Beeblebrox skrev: Jeg er langt på vei enig i at det later til å være et enormt fokus på utseendet for tiden, men at det å ikke tenne på hverandre er noe "simpelt" og noe en bør kunne overse, det er jeg helt uenig. Det å tenne på partneren sin er iaf. noe jeg anser som helt essensielt i et kjærlighets-forhold. Før så tente man på personen og hjernen og personligheten til hverandre da. Anonymkode: ebb3a...132 2
AnonymBruker 42 Skrevet 3. mai 2018 #17 Skrevet 3. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Før så tente man på personen og hjernen og personligheten til hverandre da. Anonymkode: ebb3a...132 Det gjør man jo fortsatt. Tror ikke så mye har forandret seg på akkurat det området. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #18 Skrevet 3. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Før så tente man på personen og hjernen og personligheten til hverandre da. Anonymkode: ebb3a...132 Ja. En venninne har en kjæreste som prioriterer trening over henne. Har en kollega som ble skilt fordi idretten tok knekken på samlivet. Foreldrene mine finner lykken i hverdagssyslene. De er et team med fokus på det å skape noe sammen. De har satt opp drivhus og nå går det bare i det om dagen. Jeg kommer sikkert til å dø alene fordi jeg ikke passer inn i dette fitnessirkuset ts Anonymkode: 2a3b8...3d8 3
Snillingen Skrevet 3. mai 2018 #19 Skrevet 3. mai 2018 2 hours ago, AnonGangerTo said: Akk ja, utseende og føkkings trening! Det er det livet handler om, ifølge veldig mange sauer i verden. Hva med å akseptere hva naturen har gitt deg og heller sette pris på livet? Hva med å innse at vi er alle forskjellige, selv om vi ikke liker det? Trening er oppskrytt, utseende forsvinner mens ens personlighet forblir den samme. Fokuser på personlighet og slutt med å bry dere om hva andre gjør/mener/tror! En ting til. Fuck trening! Setter pris på at jeg har evnen og viljen til å ta vare på mitt eget utseende. Foretrekker også en kjæreste som har samme innstilling til livet som meg. 2
Gjest AnonGangerTo Skrevet 4. mai 2018 #20 Skrevet 4. mai 2018 5 hours ago, Snillingen said: Setter pris på at jeg har evnen og viljen til å ta vare på mitt eget utseende. Foretrekker også en kjæreste som har samme innstilling til livet som meg. Jada, lykke til med Botoxen/Restylane! Synes alle dere ser ut som klovner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå