AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1 Skrevet 3. mai 2018 Hei. Sendte inn elektronisk uføre søknad idag . Og reagerte på at det var bare 3 katrogier med ca 10 spørsmål. Så var søknaden ferdig og sendt. Noen som har samme erfaring og vil dele sin erfaringer med elektronisk søknad på nav ? Anonymkode: 0f83a...8b5
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #2 Skrevet 4. mai 2018 På 3.5.2018 den 18.24, AnonymBruker skrev: Hei. Sendte inn elektronisk uføre søknad idag . Og reagerte på at det var bare 3 katrogier med ca 10 spørsmål. Så var søknaden ferdig og sendt. Noen som har samme erfaring og vil dele sin erfaringer med elektronisk søknad på nav ? Anonymkode: 0f83a...8b5 Hvilke spm fikk du ? Anonymkode: fd58e...e0d
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #3 Skrevet 4. mai 2018 Nå er det et uendelig langt forarbeide før du kan søke så alle lege og spesialisterklæringer, arbeidsevnevurdering, møter etc er jo allerede unnagjort. Har du fått klarsignal til å søke så har de allerede infoen som trengs. Anonymkode: b8fb7...fc3 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #4 Skrevet 4. mai 2018 Ja,, har fått klarsignal. Men var bare så få spørsmål . Ang spørsmål først var det jeg godkjennte navn adresse og så om jeg hadde vært i militær tjeneste. Og om jeg søkte pga yrkes skade. Det var det Anonymkode: 0f83a...8b5
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #5 Skrevet 4. mai 2018 De andre opplysningene de trenger henter de inn selv. Reagerte selv på så få spørsmål. godt er jo det da. Anonymkode: c733b...486
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå