AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1 Skrevet 3. mai 2018 Da har jeg begynt på Synarela for 4.gang på et år. Første gangen hadde jeg lite bivirkninger. Andre gangen ble jeg litt irritabel etter et par uker. Tredje gangen ble jeg veldig irritabel etter en uke. Denne gangen kjente jeg at noe skjedde med kroppen allerede på spraydag to! Nå er jeg på spraydag 5 og jeg ER SÅ SUR!! Det er helt forferdelig! Jeg er møkkasur, hissig, deprimert og har ca verdens korteste lunte. Denne gangen er det kjempetøft. Hvordan har andre opplevd flere forsøk etter hverandre? Er det bare hos meg det blir verre for hver gang? Anonymkode: 8b8a5...988 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #2 Skrevet 3. mai 2018 Tja... For meg ble det psykisk tøffere for hver gang, så bivirkningene opplevdes verre. Anonymkode: c9f40...cbe 1
Alvildeivf Skrevet 5. mai 2018 #3 Skrevet 5. mai 2018 På 3.5.2018 den 19.57, AnonymBruker skrev: Tja... For meg ble det psykisk tøffere for hver gang, så bivirkningene opplevdes verre. Anonymkode: c9f40...cbe Det høres veldig rett ut.. for hver gang jeg prøver og feiler blir hvertfall jeg påvirket psykisk.. er ikke sikkert det er bare bivirkninger. Huff, kjipe greier at det skal ta så lang tid ! Lykke til ♥️
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #4 Skrevet 5. mai 2018 18 minutter siden, Alvildeivf said: Det høres veldig rett ut.. for hver gang jeg prøver og feiler blir hvertfall jeg påvirket psykisk.. er ikke sikkert det er bare bivirkninger. Huff, kjipe greier at det skal ta så lang tid ! Lykke til ♥️ Ivf er kjempetøft. Men resultatet er verdt det. Etter 7 forsøk ender vi opp med to sønner. Så hold ut! Anonymkode: c9f40...cbe 2
Agitha Skrevet 8. mai 2018 #5 Skrevet 8. mai 2018 Har selv vært gjennom 3 runder på 5 måneder, og det blir tøffere for hver gang, og jeg føler jeg blir dårligere for hver gang. Tror det har litt med at man er så psykisk utslitt til tider at bivirkningene også blir kraftigere. Jeg føler jeg ikke rekker å få kroppen og hodet på stell før jeg starter på ny runde, så blir liksom mer og mer frustrert og irritert for hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå