AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1 Skrevet 3. mai 2018 Jeg og min samboer har ikke så veldig god råd, og har etter snart 4 år sammen fortsatt ikke hatt råd til å tatt en ferie sammen. Eneste muligheten vår for å reise i sommer er i begynnelsen av juli. Når jeg ser på billettpriser nå så er de jo dyre.. Jeg har jo sett at om man bestemmer seg for å reise og bestiller bare noen dager i forveien så kan man ofte finne billige biletter, men finnes det også det midt i fellesferien? Og er det noen som har tips til hvor vi kan reise? Vi vil begge til et varmt sted. Vil helst ikke ha noen festplass, me det kan godt være litt liv og som sagt billigst mulig. Tusen takk for tips Anonymkode: 1ff97...9cf
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #2 Skrevet 3. mai 2018 Fant chartertur til Kreta/Chania for 2300kr pr pers i juli i fjor, helt greit hotell. Man må følge med. Er ofte inne på Ving å sjekker. Etter min erfaring er det de som kommer billigest ut. Anonymkode: 50541...f2a
Gjest Kritt Skrevet 3. mai 2018 #3 Skrevet 3. mai 2018 (endret) I overskriften skriver du juni, i innlegget juli. Det pleier å være gode tilbud på sydenturer før skoleferien tar til rundt 20. juni. Endret 3. mai 2018 av Kritt
Djungelvrål Skrevet 3. mai 2018 #4 Skrevet 3. mai 2018 Her tur til ca 2000 pr pers med fly og 3 stjerners hotell. http://www.solfaktor.no/tour/charters?deps=Norge&deps_tree=&deps_expanded=&words=Syden&search_geo=&search_tree=&search_expanded=&d=04&m=2018-06&delta=%2B3&days=6-9&rating=13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå