AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1 Skrevet 3. mai 2018 Har takket ja til et tilbud om 6 pt timer, da jeg meldte meg inn. Den første er brukt, fordi jeg måtte jo ha instrukser ifht apparater osv. Er helt utrent, dvs nå har jeg trent i en måned, da. Men hva i huleste skal jeg bruke de siste 5 timene til? jeg har ingen peiling.... Anonymkode: decf6...c71
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #2 Skrevet 3. mai 2018 Få tips om teknikk. Jeg skulle gjerne hatt litt veiledning på markløft og knebøy. Ellers kan du be PTen sette opp noen økter til deg Anonymkode: 110ae...363
FlyBabe Skrevet 3. mai 2018 #3 Skrevet 3. mai 2018 Skulle gjerne hatt råd til PT-timer! Få hjelp med rett teknikk, slik at du unngår skader. Få et treningsopplegg. Få gjerne alternativer øvelser, slik at du etterhvert kan variere treningen din selv.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #4 Skrevet 3. mai 2018 Som de andre sier, bruk de så du får noen til å sjekke teknikken din. Ofte føler man at man gjør alt riktig, men det er ikke sikkert du gjør det eller at det kan forbedres. Riktig teknikk er veldig viktig, både for resultat og for å unngå skader. Ellers må du jo ikke bruke timene heller om du føler at du ikke har noe behov for det. Anonymkode: 813e4...8c9
Tvist Skrevet 4. mai 2018 #5 Skrevet 4. mai 2018 Ville fått et opplegg. Hvordan trene mest effektivt, hva du vil oppnå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå