AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1 Skrevet 3. mai 2018 Jeg er kommet i den situasjonen og har snart kommet til 100% sikkerhet på at jeg må si opp jobben min. Det er som en sorg for meg, for deler av jobben klarer jeg, men andre deler ikke. Jeg er 47. Jeg har forsøkt i flere år å kunne fortsette i jobben, men alt inni meg sier at kroppen har fått nok. Jeg er sykmeldt pr idag og vil bli det en stund til. Jeg har snakket med fastlege og nav og de sier at nok er nok, men jeg må avgjøre når oppsigelsen sendes. Jeg har også snakket med arb.giver og tilrettelegging er ikke mulig, dessverre. Det er også begrenset hva jeg kan jobbe med. Jeg klarer ikke tunge løft, kulde og noe som krever for mye tanker ikke. Kan noen fortelle meg om hvordan situasjonen løste seg for dere om dere har vært i min situasjon? Hva jobbet du som, hva slags jobb fikk du etterhvert? Anonymkode: 88e39...da2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #2 Skrevet 3. mai 2018 Jeg sa i fra for sent og ble 100% sykmeldt. Innleggelse, medisinering.. Har nå vært syk uten jobb i 2 år Anonymkode: 79ce2...363
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #3 Skrevet 3. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sa i fra for sent og ble 100% sykmeldt. Innleggelse, medisinering.. Har nå vært syk uten jobb i 2 år Anonymkode: 79ce2...363 Mener du at du ble for syk før du reagerte med å sende oppsigelse? Jeg er sykmeldt nå og er klar for jobb, bare ikke den jeg er i. Det går ikke uansett hvor mye jeg vil. Anonymkode: 88e39...da2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #4 Skrevet 3. mai 2018 Har den fysiske situasjonen du er i nå (med sykemelding og klar beskjed fra legen) noen sammenheng med det yrket du har utøvd frem til nå? Hvis det har det så er det vel rett vei å gå via yrkesskadeforsikringen hos arbeidsgiver? Anonymkode: 7e10a...8f5
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #5 Skrevet 3. mai 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har den fysiske situasjonen du er i nå (med sykemelding og klar beskjed fra legen) noen sammenheng med det yrket du har utøvd frem til nå? Hvis det har det så er det vel rett vei å gå via yrkesskadeforsikringen hos arbeidsgiver? Anonymkode: 7e10a...8f5 Det er ikke skade. Det er sykdom arb.giver ikke kan noe for. Anonymkode: 88e39...da2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå