AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1 Skrevet 3. mai 2018 Dere som er blitt veldig interessert i noen og har lyst til å bli kjent med og date den personen og som snoker på vedkommendes profil på facebook eller instagram. Hva gjør dere mest frustrert? - Å se at vedkommende har en lukket konto og at vedkommende poster noe men at du ikke kan se hva som postes, hvem som følger/hvem vedkommende følger? - Eller å se alt dette og vite at du ikke er en del av vedkommendes liv ( enda ) og snoker på bilder, følgere, likes og kommentarer for å finne ut mest mulig om vedkommendes venner, familie, kjærlighetsliv osb. ? Anonymkode: 73aab...c7e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #2 Skrevet 3. mai 2018 Er dette en greie? Pleier å spørre om ting jeg lurer på i stedet for å leke superspion. Anonymkode: 4b39f...13b
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #3 Skrevet 3. mai 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette en greie? Pleier å spørre om ting jeg lurer på i stedet for å leke superspion. Anonymkode: 4b39f...13b Det er jo ikke alle som tør det i startfasen da. Anonymkode: 73aab...c7e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #4 Skrevet 3. mai 2018 Det hadde brydd meg midt i ræva for å si det sånn Driver ikke å snoker rundt på personen på internett. Hvis jeg vil se profilen hans spør jeg hva han kaller seg når vi er på date og har datet en stund. Anonymkode: e7d7f...b92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå