Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja jeg likte bedre Karlsen, han var litt mer KONSTRUKTIV.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kritikk må de tåle ja, men alt har med måten man sier ting på og Mr. Milde hadde ikke hatt hatt vondt av et kurs i hvordan man sier sin mening på en høflig og normal måte.

Det er mange veldig unge mennesker som får sine drømmer knust i IDOL.

For meg blir hans kommentarer noe påtatt og kunstig overdrevne, mest for å spa ut av seg så mye dritt han bare kan komme på i farten, som egentlig er lite gjennomtenkt.

Skrevet

Jeg synes synd på deltakerne som har kommet så langt som nå og som må stå og få den vemmelige kritikken rett i fleisen. Der har de pyntet seg og øvd og øvd

Dommerne selv har fått dem der de er - så sitter de der og regelrett slenger dritt. Jeg blir flau av å høre dem. Og Tone Lise er nå ihvertfall useriøs. Hun er altfor mottagelig for flørt og smisk - bl.a. fra Haji igår ... det ser jo rett og slett tåpelig ut. Uff nei, det blir rett og slett litt for dumt for meg, det der :-?

Skrevet

Kritikk er ok så lenge den er konstruktiv og det bør deltagerene tåle, men godeste Tor har en lang vei å gå der synes jeg ;)

Skrevet

Er helt enig med deg, og han burde ALDRI vært dommer i det hele tatt. Store mannen som tror han er tøff, og som digger små jenter med sjarm :kvalm:

For noen år siden så var han sammens med en 17år gammel jente.

Skrevet
Synes Kristoffer Johannsen (han som påstår at han ble drept av Thor Milde) kunne tatt nederlaget litt penere, SELV syntes han at han var blandt de tre beste??? Kan tenke meg et sånt ego fikk seg en ganske kraftig knekk.......

Kun av ren nysgerrighet, hvor sa han det? Har det vært noe intervjuer med han?

Gjest Gjesten
Skrevet

:hoho:

Stakkars Mary, enten er ho eit skikkeleg mobbeoffer som alle "vennane" lyg til for at ho skal dumme seg ut (det blei ein lang setning...) Eller så er ho jo berre genuint veldig sjuk, og la oss no håpe at folk rundt ho skjønar det etter dette... Men det var ganske morsomt ja. :ler::tunge1:

Gjest LoisLane
Skrevet

Har man stilt opp i Idol, har man gått inn i det med åpne øyne, og bør tåle å høre sannheten. Tor Milde er tøff, men han har ikke sagt noe som var usant heller...

Gjest happyending
Skrevet

Jeg syns det var vanvittig dårlig nivå på onsdag, hvor ingen av deltakerne burde gått videre etter min mening.. Jeg syns heller ikke dommerne er for strenge.. Idol er et underholdningsprogram - ikke en ren sangkonkurranse.. Dette vet deltakerne.. De tidligere årene - såvel som i andre land - får dommerne hvert år kritikk for at de er for strenge.. Burde ikke de som melder seg på hvertfall skjønt det til nå - visst at de kunne få hard kritikk om de ikke leverte bra nok?

Jeg hadde hvertfall ikke giddet å sett på idol hvis det ble lagt masse restriksjoner på hva dommerne kunne si fordi alle deltakerne blir så lei seg.. Da får heller deltakerne melde seg på talentiaden på nrk..

Skrevet

Jeg har sansen for Tor Milde jeg, og har hittil vært enig i alle hans meninger. Han kunne kanskje ha sagt ting på en annen måte, men samtidig så har jeg sansen for hans ærlighet. Tror jeg hadde vært ganske lik jeg, som idoldommer..

Skrevet

Like greit å forberede dem på sur kritikk om de først vil bli superstjerner.

Og å si at de har meldt seg på så dette må de tåle holder bare ikke. Dette er unge mennesker, 16-åringer som blir snakket til på denne måten av en voksen mann, jeg ser ihvertfall problemer med dette.

Det problemet jeg ser her er at deltakerne ikke er voksne nok til å bli snakket til, og er dermed ikke voksne nok til å delta. De kunne like gjerne vært med i Talentiaden..

Skrevet

Store mannen som tror han er tøff, og som digger små jenter med sjarm :kvalm:

Huff ja, du har rett! :kvalm:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det problemet jeg ser her er at deltakerne ikke er voksne nok til å bli snakket til, og er dermed ikke voksne nok til å delta. De kunne like gjerne vært med i Talentiaden..

Sånn ser du på det, jeg ser på det på den måten at man kan uttrykke seg på en nogenlunde ok måte. Man kan gjerne si at de er dårlige, men ikke på denne måten. Syns det blir veldig uprofesjonelt jeg da. Syns han klarte seg mye bedre i dag, han fikk da sagt det han ville si om de som var dårlige selv om han ikke utbroderte det så mye som vanlig...

Hva mener du med snakket til?? Høres ut som du snakker om småbarn som får kjeft, dette er unge mennesker som får kritikk som de kanskje kunne ha lært noe av om han ikke hadde vært så frekk og provoserende.

Skrevet

Dette med dommere og kritikk har vi vel egentlig vært gjennom nå i to Idol - omganger, og da burde de fleste - etter min mening - ha vett nok til å forstå at melder man seg på Idol så må man tåle å få høre sannheten, og den er ikke nødvendigvis fra den "milde siden".

Når det er sagt så synes jeg Tor Milde gjør en nokså underholdende jobb. Det er nesten fælt å si det, men folk ser delvis på Idol på grunn av den underholdningen de ulike tilbakemeldingene som blir gitt til hver enkelt deltaker. Noen vil vel også kanskje kalle det for feil type underholdning, men til syvende og sist er det faktisk dette som gjør at det sier "ka-ching" i kassa!

Jeg liker Tor Mildes personlighet, og slik jeg opplever det har han mer peiling enn Tone Lise eller hva nå enn hun heter.

..Men .. ulike meninger vil nok alltid florere :wink:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Så det er helt normalt å snakke slik til voksne mennesker? Jaja, kanskje er det slik du er vant med, men i min verden er man litt høfligere med folk, enten de er 1 eller 50 år gamle.

Og, ingen må fortelle meg at de virkelig mener at han er dyktig som dommer. For da er det ikke rart de digger han, for han prøver jo å lage underholdning. Men så blir det bare så dumt å se på voksne mannen som tror han er så stor og tøff, for tenk han kan være med å styre de som digger han. Som igjen kanskje ikke klarer å ha sin egen mening. :wink:

Gjest Aurélie
Skrevet

Å si at Idol-deltagernes reaksjoner er et resultat av at de ikke er voksne nok til å bli snakket nedlatende til, er for meg en ganske naivistisk tankegang. De reagerer med tårer og skuffelse fordi de har høye forhåpninger til noe, og forventer å bli tatt på alvor og bli møtt med respekt. Og så skjer ikke dette.. Du kan sammenligne de følelsene som disse 16-20-åringene står med foran juryen, som følelsene folk flest har på en viktig eksamen man har forberedt seg grundig til. Og så går alt plutselig galt, og man fikser ikke det man trodde man fikset. Hvordan skal man takle sånne nederlag da? Er det ikke helt menneskelig å reagere med tårer og fortvilelse? Tor Mildes kommentarer fungerer som salt i sårene. Totalt unødvendig selvfølgelig, men konseptet Idol hadde ikke vært like populært uten.

Når det er sagt, så gjennomskuer jeg Tor Milde som en som bare spiller rollen som "the bad guy", han legger ikke sjelen sin i å være jævlig. Men jeg kan godt forstå at det føles som han er Satan selv for disse ungdommene som må "svare for ham" på direkten.

Skrevet

folk må jo tåle å høre det hvis de synger dårlig.

han fyren kunne sikkert vært snillere men en del av konseptet er at han skal være bad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...