Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2005 #1 Skrevet 24. februar 2005 Jeg syns det er BRA at noen tør å si negative ting. Syns de andre dommerne kan være litt "svake", og kommer ikke med nok KONSTRUKTIV kritikk. Kanskje bør Tor si ting på en annen måte, og ikke SÅÅ negativt. Men han er jo kritiker...
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #2 Skrevet 24. februar 2005 Jeg ELSKER den mannen. Synger de dritt så må de jo tåle å høre det.
Gjest Bringebær Skrevet 24. februar 2005 #3 Skrevet 24. februar 2005 Ærlighet varer lengst, men det går ant og si det på en litt finere måte enn Tor. Jeg vet bare at hadde jeg vært 16 år og fått hørt at jeg sugde no så jævlig, så hadde jeg blitt rimelig lei meg...
Gjest Valhalla Skrevet 24. februar 2005 #4 Skrevet 24. februar 2005 Dette er antagelig noe de har snakket om. At en måtte ta på seg rollen som den slemme. Det skaper bedre underholdning.
Superlammet Skrevet 24. februar 2005 #5 Skrevet 24. februar 2005 Ja, det er bedre å være dønn ærlig enn å "sugarcoate" hele greia. Tåler dem ikke kritikken får dem holde seg unna!
Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2005 #6 Skrevet 24. februar 2005 Ærlighet varer lengst, men det går ant og si det på en litt finere måte enn Tor. Jeg vet bare at hadde jeg vært 16 år og fått hørt at jeg sugde no så jævlig, så hadde jeg blitt rimelig lei meg... Joo... Men mange av de yngste burde ikke kommet videre, var så mye dårlig, særlig første sendingen.. Men det er jo sånn, at de VET hvordan Jan Fredrik Karlsen var sist år, da bør de ikke melde seg på om de ikke orker å høre..
Gjest Madam Felle Skrevet 24. februar 2005 #7 Skrevet 24. februar 2005 Tor har IKKE min respekt som dommer, for når favoritten hans var Sandra i fjor, så burde det si alt om mannen.
Gjest Bringebær Skrevet 24. februar 2005 #8 Skrevet 24. februar 2005 Joo... Men mange av de yngste burde ikke kommet videre, var så mye dårlig, særlig første sendingen.. Men det er jo sånn, at de VET hvordan Jan Fredrik Karlsen var sist år, da bør de ikke melde seg på om de ikke orker å høre.. DET er jeg enig i.. Mange av dem som har vært i semifinalen har vært skikkelig dårlig. Eks. han lyshåra som gikk videre KUN fordi Tone Lise "elsket" han. Personlig synes jeg ikke han hadde noe der å gjøre i det hele tatt.
Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2005 #9 Skrevet 24. februar 2005 Tor har IKKE min respekt som dommer' date=' for når favoritten hans var Sandra i fjor, så burde det si alt om mannen. [/quote'] enig i D! Men syns deltakerne bør klare å takle kritikken. Det er ikke vits å si at de synger flott, hvis de ikkje gjør d, og gi dem falske forhåpninger..
Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2005 #10 Skrevet 24. februar 2005 DET er jeg enig i.. Mange av dem som har vært i semifinalen har vært skikkelig dårlig. Eks. han lyshåra som gikk videre KUN fordi Tone Lise "elsket" han. Personlig synes jeg ikke han hadde noe der å gjøre i det hele tatt. Ja, hun elska vel sikkert FJESET hans... Han sang jo ikke bra i det hele tatt!
Gjest Bringebær Skrevet 24. februar 2005 #11 Skrevet 24. februar 2005 Tor har IKKE min respekt som dommer' date=' for når favoritten hans var Sandra i fjor, så burde det si alt om mannen. [/quote'] Sandra var jo KUN søt.. blei skikkelig lei av det sukkersøte vesenet på slutten.
Gjest Bringebær Skrevet 24. februar 2005 #12 Skrevet 24. februar 2005 Ja, hun elska vel sikkert FJESET hans... Han sang jo ikke bra i det hele tatt! Nope.. Samboeren min sa at hvis han gikk videre, så skulle han dumpe hele idol. HELDIGVIS gjorde han ikke det..
Caramba Skrevet 24. februar 2005 #13 Skrevet 24. februar 2005 Sikkert mange av dem som melder seg på som har vært småhelter i nærmiljøet, og digget av mamma og pappa fordi de er så flinke. Plutselig får de kritikk for første gang, og det er nok litt tøft å takle. Synes Kristoffer Johannsen (han som påstår at han ble drept av Thor Milde) kunne tatt nederlaget litt penere, SELV syntes han at han var blandt de tre beste??? Kan tenke meg et sånt ego fikk seg en ganske kraftig knekk.......
Gjest Bringebær Skrevet 24. februar 2005 #14 Skrevet 24. februar 2005 Ta en liten titt på denne dere... http://www.paulsen.no/idolpsycho.wmv Her snakker vi om en person som virkelig ikke har selvinnsikt :o
Gjest Madam Felle Skrevet 24. februar 2005 #15 Skrevet 24. februar 2005 Ta en liten titt på denne dere... http://www.paulsen.no/idolpsycho.wmv Her snakker vi om en person som virkelig ikke har selvinnsikt :o
Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2005 #16 Skrevet 24. februar 2005 Sikkert mange av dem som melder seg på som har vært småhelter i nærmiljøet' date=' og digget av mamma og pappa fordi de er så flinke. Plutselig får de kritikk for første gang, og det er nok litt tøft å takle. Synes Kristoffer Johannsen (han som påstår at han ble drept av Thor Milde) kunne tatt nederlaget litt penere, SELV syntes han at han var blandt de tre beste??? Kan tenke meg et sånt ego fikk seg en ganske kraftig knekk.......[/quote'] Hehe, han var faktisk KJEDELIG å høre på... Men syns Haji var flinkere enn han som sang Bryan Adams låta. Rart han fikk så lite stemmer.
Gjest Bringebær Skrevet 24. februar 2005 #17 Skrevet 24. februar 2005 Jeg synes hverken Haji eller han David var noe særlig flink å synge. Begge to synger gjennom nesen og høres ut som Nanny (tv serien) Er dette noe mørkhudede gjør eller er det tilgjort??
Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2005 #18 Skrevet 24. februar 2005 Jeg synes hverken Haji eller han David var noe særlig flink å synge. Begge to synger gjennom nesen og høres ut som Nanny (tv serien) Er dette noe mørkhudede gjør eller er det tilgjort?? Merket ikke at Haji sang gjennom nesen. Men syns KNUT MARIUS DJUPVIK gjorde til stemmen... dessverre, for jeg hørte han har bra stemme, men han sang så veldig OAOOO.. if u know what I mean.. Men favoritten min Malin gikk videre, så jeg er uansett fornøyd da
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #19 Skrevet 24. februar 2005 Jeg syns kritikk er helt greit, men jeg syns ikke det er nødvendig å si det på måten til Milde. Karlsen var hard han også, men rettferdig. Milde er bare ute etter å provosere og kommer ofte med lite konstruktiv kritikk. Hvilken nytte kan man dra av å høre at han holdt på å sovne? Det går an å si at dette var dårlig, jeg syns det var kjedelig - du må jobbe med fremføringen din feks... Ville man snakket sånn til godt voksne mennesker? Og jeg syns jo det sier litt om profesjonaliteten til juryen når man kan lire av seg " jeg liker ikke denne artisten så det er vanskelig for meg å si noe om dette"?? Og å si at de har meldt seg på så dette må de tåle holder bare ikke. Dette er unge mennesker, 16-åringer som blir snakket til på denne måten av en voksen mann, jeg ser ihvertfall problemer med dette.
Gjest Madam Felle Skrevet 24. februar 2005 #20 Skrevet 24. februar 2005 Jeg syns kritikk er helt greit, men jeg syns ikke det er nødvendig å si det på måten til Milde. Karlsen var hard han også, men rettferdig. Milde er bare ute etter å provosere og kommer ofte med lite konstruktiv kritikk. Hvilken nytte kan man dra av å høre at han holdt på å sovne? Det går an å si at dette var dårlig, jeg syns det var kjedelig - du må jobbe med fremføringen din feks... Ville man snakket sånn til godt voksne mennesker? Og jeg syns jo det sier litt om profesjonaliteten til juryen når man kan lire av seg " jeg liker ikke denne artisten så det er vanskelig for meg å si noe om dette"?? Og å si at de har meldt seg på så dette må de tåle holder bare ikke. Dette er unge mennesker, 16-åringer som blir snakket til på denne måten av en voksen mann, jeg ser ihvertfall problemer med dette. Er helt enig med deg, og han burde ALDRI vært dommer i det hele tatt. Store mannen som tror han er tøff, og som digger små jenter med sjarm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå