Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er klar over at jeg ikke snakker for alle menn her inne, men innerst inne håper jeg majoriteten av menn her inne er enig.

Å bli kalt for søt som en mann er det verste. Det er ingenting maskulint med ordet og det gir meg dårlig selvtillitt og får meg til å stille meg spørsmål om min egen manndom.

Det finnes så mange alternativer dere kan bruke som kjekk, sexy, fin er på grensen men kan godtas Så hvorfor bruke dette feminine ordet på menn?.

Jeg har sett en trend de siste årene om damer som bruker dette ordet mer og mer og majoriteten av menn hater å bli kalt for dette.

Til en sidenote: Dette er ikke det mest seriøse innlegget her inne, men det er fortsatt en irriterende ting som plager meg.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, hocane skrev:

Jeg er klar over at jeg ikke snakker for alle menn her inne, men innerst inne håper jeg majoriteten av menn her inne er enig.

Å bli kalt for søt som en mann er det verste. Det er ingenting maskulint med ordet og det gir meg dårlig selvtillitt og får meg til å stille meg spørsmål om min egen manndom.

Det finnes så mange alternativer dere kan bruke som kjekk, sexy, fin er på grensen men kan godtas Så hvorfor bruke dette feminine ordet på menn?.

Jeg har sett en trend de siste årene om damer som bruker dette ordet mer og mer og majoriteten av menn hater å bli kalt for dette.

Til en sidenote: Dette er ikke det mest seriøse innlegget her inne, men det er fortsatt en irriterende ting som plager meg.

Å så    S Ø T    du er.... :nordvesta:

Anonymkode: 24d32...62d

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fæl til å kalle gutter for søt:fnise:, og jeg er helt enig med deg. 

Skal prøve å utvide vokabularet mitt

Anonymkode: 0304b...572

• Liker 2
Skrevet

Så sant, så sant. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

synes alle under 30 er søte. Uansett kjønn.  Noen er søte pga handlinger de gjør, har også lite med kjønn å gjøre. For å t mannen over alle menn i mine øyne, wolwerine, så er han da både søt og barsk. 

Men trist du tar et så postetivt ord negativt. Og nei, vil aldri slutte å si hva jeg mener.

Anonymkode: d7ec3...3b9

• Liker 7
Skrevet

Hva skal vi kalle dere da?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

se bort fra stavefeil. Skal slutte å poste når jeg har våknet etter nattevakt😎

Anonymkode: d7ec3...3b9

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Jeg liker heller ikke å bli kalt søt :jolie:

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Er man søt så er man søt :opplyser:

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Til menn: Ikke fortell kvinner hva de skal gjøre og si, når det ikke skader noen det de gjør eller sier.

Å kalle noen for søt skader ingen. Om du syntes det skader din "maskulinitet" er det du som har et skada syn på maskulinitet og det å være mann.

Anonymkode: b20a6...361

• Liker 15
Skrevet

Tar det som et kompliment jeg om jeg blir kalt søt av ei jente :) . Kan virkelig ikke se noe problem med det. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hørt at damer liker å bli kalt søt heller. Det gjør ikke jeg, men menn sier det hele tiden likevel. 

Anonymkode: ec807...2f0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Han jeg driver med nå er både kjekk og sexy, men han er også søt. Når jeg synes en mann er søt går det ikke bare på utseendet, han har en godhet og snillhet over seg som gjør han søt. Men Gud forby jeg sier det ikke til han pga nettopp reaksjonen ts har. 

Anonymkode: bbd0f...4e1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg godt! Men det er ikke så hyggelig å høre for oss damer heller! Søt liksom. Det er barn som er søte, og ikke voksne uansett kjønn. 

Anonymkode: 84077...037

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg gir sjeldent kompliment, så kaller jeg deg søt pga noe du gjør eller har gjort får du ta det som det det er ment: noe fint om deg. Synest heller søt kan tas ut av komplimentvokabularet generelt, for det er så og si det eneste menn bruker tilbake. Eventuelt kan menn også utvide vokabularet.

Endret av Moonwalker
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta det heller til deg, ts. Hvis en jente sier det til deg, er det stort sett positivt. Lærte dette av eksen. Hun kan jo ikke bare kalle meg kjekk og sexy, når hun helst ville si jeg var søt. Så hun kalte meg søt hele tiden og kløp meg i kinnene. Så tok jeg henne hardt hver kveld.

Anonymkode: 09884...7ea

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke menn som er hovedsaklig kjekke, er bare tiltrukket av søte menn. Bruker ikke gi komplimenter av utseendet til menn jeg ikke kjenner meget godt, da. Hadde nok aldri sagt det til deg, TS

Søt er en utseendetype/ væremåte som er smaken til visse type kvinner. Akkurat slik noen menn liker søte gamerjenter, sexy babes, the girl next door eller hva man vil kalle det. Jeg liker kanskje ikke selv å bli sett på som the girl next door, men noen ville alltids ment at det var positivt

Anonymkode: 0d275...57e

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, hocane skrev:

Skjønningen 😂😂

• Liker 1
Skrevet (endret)
5 hours ago, Rumle said:

Er man søt så er man søt :opplyser:

En søting er en søting og sånn er det med det! :nissevink::digge:

Endret av godjenten
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg kaller noen søt er det svært sjelden pga utseendet. Det er pga noe som blir sagt eller gjort, og som bare er "søtt gjort". Finner ikke helt noe annet ord for det, og skjønner ikke helt problemet. Er liksom maskulin og søt mutually exclusive?

Anonymkode: e038b...2f0

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...