GammelSierraFan Skrevet 3. mai 2018 #2 Skrevet 3. mai 2018 Ikke helt min tekopp, men gubben liker det, eller likte det iallefall i våre yngre dager. Ble helt tungpustet da jeg satte meg på kne over ham med skrittet to cm fra ansiktet hans. xD
Mr. Kilmister Skrevet 3. mai 2018 #3 Skrevet 3. mai 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Facesitting?😅 Anonymkode: c96b4...5dc Yes! Sit on my face, and tell me you love me! 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #4 Skrevet 3. mai 2018 Har aldri prøvd det... Bør jeg være litt trent/utholden for å få det til? Blir ikke tungt for mannen? (Eller meg??) Hvilken vei skal man sitte? Anonymkode: 7f768...88f
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #5 Skrevet 3. mai 2018 Jeg elsker det, hadde en partner som ba meg om det veldig ofte Når jeg onanerer fantaserer jeg også om det. Men er litt redd for å prøve det på nye menn og nåværende kjæreste, (vi har hatt 69 men ikke facesitting) fordi jeg har inntrykk av at det kanskje er litt dominerende? Og at den følelsen av å være submissive kan være turnoff for veldig mange menn? Også sliter jeg litt med å finne ut av om jeg skal holde underlivet litt oppe, så han må stikke ut tungen og får litt plass, eller om jeg bare skal "tre meg på" ansiktet hans Anonymkode: ca17f...da0 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #6 Skrevet 3. mai 2018 Nei, men gjør det siden mannen min elsker det. Anonymkode: 907ce...938
annebanane Skrevet 3. mai 2018 #7 Skrevet 3. mai 2018 (endret) . Endret 15. oktober 2022 av annebanane 1
Mr. Kilmister Skrevet 3. mai 2018 #8 Skrevet 3. mai 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri prøvd det... Bør jeg være litt trent/utholden for å få det til? Blir ikke tungt for mannen? (Eller meg??) Hvilken vei skal man sitte? Anonymkode: 7f768...88f Bare sett deg på trynet til fyren du holder på med. Spiller ingen rolle hvilken vei du sitter. Du behøver ikke være spesielt trent for å sitte på tryne hans, det viktigste er at han slikker deg ordentlig og at det er godt for deg. Setter du deg mot kuken hans kan det fort bli en 69 ut av det. Bare å prøve seg frem😉 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #9 Skrevet 3. mai 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker det, hadde en partner som ba meg om det veldig ofte Når jeg onanerer fantaserer jeg også om det. Men er litt redd for å prøve det på nye menn og nåværende kjæreste, (vi har hatt 69 men ikke facesitting) fordi jeg har inntrykk av at det kanskje er litt dominerende? Og at den følelsen av å være submissive kan være turnoff for veldig mange menn? Også sliter jeg litt med å finne ut av om jeg skal holde underlivet litt oppe, så han må stikke ut tungen og får litt plass, eller om jeg bare skal "tre meg på" ansiktet hans Anonymkode: ca17f...da0 Bare tre deg over ansiktet hans! Det er skikkelig sexy Anonymkode: c96b4...5dc
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #10 Skrevet 3. mai 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker det, hadde en partner som ba meg om det veldig ofte Når jeg onanerer fantaserer jeg også om det. Men er litt redd for å prøve det på nye menn og nåværende kjæreste, (vi har hatt 69 men ikke facesitting) fordi jeg har inntrykk av at det kanskje er litt dominerende? Og at den følelsen av å være submissive kan være turnoff for veldig mange menn? Også sliter jeg litt med å finne ut av om jeg skal holde underlivet litt oppe, så han må stikke ut tungen og får litt plass, eller om jeg bare skal "tre meg på" ansiktet hans Anonymkode: ca17f...da0 Tror veldig mange menn liker at dama dominerer litt. Jeg syns hvertfall det er dritdigg! Anonymkode: c96b4...5dc 3
Gjest Alterego666 Skrevet 3. mai 2018 #11 Skrevet 3. mai 2018 Jeg elsker det, både som sktiv og passiv!
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #12 Skrevet 3. mai 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror veldig mange menn liker at dama dominerer litt. Jeg syns hvertfall det er dritdigg! Anonymkode: c96b4...5dc Er du dominant i andre deler av sexen og i forholdet eller submissive eller passiv der også? Kjæresten min er veldig alfa og dominant, så jeg er redd for å gi han turnoff ved å sette meg på fjeset hans og bare "tre meg" på!  Anonymkode: ca17f...da0
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #14 Skrevet 3. mai 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du dominant i andre deler av sexen og i forholdet eller submissive eller passiv der også? Kjæresten min er veldig alfa og dominant, så jeg er redd for å gi han turnoff ved å sette meg på fjeset hans og bare "tre meg" på!  Anonymkode: ca17f...da0 Du kan jo si at du liker det Anonymkode: c96b4...5dc
Gjest HanenIFlokken Skrevet 3. mai 2018 #15 Skrevet 3. mai 2018 (endret) . Endret 16. april 2019 av HanenIFlokken
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #16 Skrevet 3. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo si at du liker det Anonymkode: c96b4...5dc Kan det ikke være skremmende og turnoff om han ikke liker det/dominanse? Jeg hadde blitt skremt om han hadde sagt han likte å munnknulle damer eller analsex liksom.... Er redd for å ødelegge synet hans på meg.. Det er ikke SÅ viktig for meg at jeg må ha det i forholdet, men savner virkelig han jeg lå med et års tid som var veldig engasjert i at jeg skulle facesitte på han, ikke selve han, men facesitting altså. Syntes det er så deilig, føler meg virkelig som en gudinne da Anonymkode: ca17f...da0
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #17 Skrevet 3. mai 2018 Det er litt forskjell på facesitting og munnknulling da (og analsex). Du får finne ut om han liker det. Går jo ann å snakke om det. Jeg liker variasjon. Passiv og dominant. Facesitting er jo ikke så skummelt vel😅 Anonymkode: c96b4...5dc
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #18 Skrevet 3. mai 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det ikke være skremmende og turnoff om han ikke liker det/dominanse? Jeg hadde blitt skremt om han hadde sagt han likte å munnknulle damer eller analsex liksom.... Er redd for å ødelegge synet hans på meg.. Det er ikke SÅ viktig for meg at jeg må ha det i forholdet, men savner virkelig han jeg lå med et års tid som var veldig engasjert i at jeg skulle facesitte på han, ikke selve han, men facesitting altså. Syntes det er så deilig, føler meg virkelig som en gudinne da Anonymkode: ca17f...da0 Munnknulling og analsex kan du jo være HELT sikker på at han tenker på hvordan er... Anonymkode: 6a961...f96
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #19 Skrevet 3. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Munnknulling og analsex kan du jo være HELT sikker på at han tenker på hvordan er... Anonymkode: 6a961...f96 Det gjør han sikkert, men det ville endret mitt syn på han om han faktisk spurte meg om det. Derfor er jeg litt redd for å spørre han om jeg kan ri fjeset hans også :/ Anonymkode: ca17f...da0
Rotemor Skrevet 3. mai 2018 #20 Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det gjør han sikkert, men det ville endret mitt syn på han om han faktisk spurte meg om det. Derfor er jeg litt redd for å spørre han om jeg kan ri fjeset hans også :/ Anonymkode: ca17f...da0 Sannsynligvis så vil han elske forslaget 😉
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå