AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1 Skrevet 3. mai 2018 Jeg skulle bare slette en eneste sms....tenkte jeg. Men klarte slette hele tråden. Tråden som inneholdt bilder og mange fine ord. Så utrolig lei meg. Har en iPhone 5s (jada, jeg vet det er avleggs, men det blåser jeg i....)....og aner ikke hvordan få meldingene tilbake? Er det mulig? Og kan noen i såfall forklare meg på "inn med te-skje"-metoden? for jeg har ikke peil på slikt.... Usikker på om jeg har sikkerhetskopiert alt via iCloud.....bare så det er sagt. Tror ikke det. Bare eposter tror jeg.... Uææææ! hjelp??? Anonymkode: 312f4...593
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #2 Skrevet 3. mai 2018 Logg deg inn på iCloud via nettleser og sjekk om det ligger der? Anonymkode: 5db3b...bcb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #3 Skrevet 3. mai 2018 Gjorde dette nå og ser at alt av bilder, notater, filmer etc er lagret der, men ingen sms. Søren og. Hvordan kan jeg sørge for å få backup på sms, da? Ser ikke ut til at det er mulig noe sted.....? Takk for svar forresten Anonymkode: 312f4...593
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #4 Skrevet 3. mai 2018 Du kan, i følge her: https://www.google.no/amp/s/www.macworld.co.uk/how-to/iphone/recover-deleted-texts-iphone-3636380/%3famp Spørsmålet er om det er verdt så mye styr. Anonymkode: eacd0...ddd
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #6 Skrevet 3. mai 2018 Jeg tar sikkerhetsoppdatering via iTunes ofte. Alt blir liggende der. Også SMS, anropslogg osv. Anonymkode: 5641a...666
Gjest 123Sol Skrevet 3. mai 2018 #7 Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, O.G. skrev: Trenger du å beholde dem?`?? Minner kanskje?
Gjest O.G. Skrevet 3. mai 2018 #8 Skrevet 3. mai 2018 21 minutter siden, Mortem skrev: Minner kanskje? Ja.-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå