Gå til innhold

Er jeg rart kledd på treningssenteret?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er ei dame på 40. Litt overvektig, men ikke veldig pløsete. Jeg liker likevel ikke gå i disse stramme tightsene som jeg ser alle slags damer gå i.....Jeg er den ENESTE på dette treningssenteret som går slik jeg gjør...

Jeg går nemlig i en sånn lang, tynn Nike-bukse som er vid nede. Mer sånn som minner meg om gymtimene på videregående.....om du skjønner. Tror det er tynn nylon eller noe. Men buksen er vid og deilig og strammer ikke noe sted. Har en helt vanlig trenings t-skjorte fra Nike oventil....Men jeg lurer på om jeg er litt "gammeldags" i stilen?

Hva tenker dere andre damer om min bekledning  og "må" man ha slike tights? sukk......

Kanskje når jeg blir slankere.....

Anonymkode: d9195...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg går i en stor svart joggebukse og bryr meg ikke. Kle deg som du vil og trives med :) Jeg har også en stram tighst som brukes innemellom, men føler meg mer komfortabel i joggebuksa :)

Anonymkode: 9cd4c...754

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg går likedan som du, og på mitt senter er det flere av oss. Jeg bryr meg ikke om hva andre tenker, ser flere trene i klær som egentlig ikke er treningsklær og det gjør vel ikke noe? Jeg tenker at slike folk er avslappet og ikke bryr seg, og det er forfriskende i dagens samfunn.

Det viktigste er at folk ikke stinker :) 

Anonymkode: cfc11...614

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det rareste jeg har sett hittil er en som hadde hettejakke med hetta på mens han trente. Tenkte bare om det ikke ble veldig varmt, men folk gjør som de vil. 

Anonymkode: cfc11...614

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går bevisst i mot "thights-babe"- kulturen på treningssenteret. Jeg bruker alltid joggebukser. Skjønner ikke greien med tights. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei dame på 40. Litt overvektig, men ikke veldig pløsete. Jeg liker likevel ikke gå i disse stramme tightsene som jeg ser alle slags damer gå i.....Jeg er den ENESTE på dette treningssenteret som går slik jeg gjør...

Jeg går nemlig i en sånn lang, tynn Nike-bukse som er vid nede. Mer sånn som minner meg om gymtimene på videregående.....om du skjønner. Tror det er tynn nylon eller noe. Men buksen er vid og deilig og strammer ikke noe sted. Har en helt vanlig trenings t-skjorte fra Nike oventil....Men jeg lurer på om jeg er litt "gammeldags" i stilen?

Hva tenker dere andre damer om min bekledning  og "må" man ha slike tights? sukk......

Nei, du må ikke bruke thigts. Tren i de klærne du vil, det du syntes er behagelig. Ikke bry deg om hva andre trener i.

Anonymkode: b6d34...1ba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du, det er så mye rart som dukker opp på treningssenteret, og det du nevner er helt innafor i mine øyne. Om du føler deg komfortabel med å trene i nevnte antrekk, skal du fortsette med det. Komfort er viktig! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hater tights, har sånn bukse som deg og en tskjorte. Ingen glor. 

Anonymkode: 417e3...599

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ava+, skrev:

Jeg går bevisst i mot "thights-babe"- kulturen på treningssenteret. Jeg bruker alltid joggebukser. Skjønner ikke greien med tights. 

Greia med tights er at det er utrolig behagelig å trene i, samt at mange synes damer i tights er pent ;) (og noen få synes menn i tights er fint). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS; tren i det du føler deg vel i! 

Så lenge det ikke lukter gammel svette er det meste innafor. 

Endret av TheBigKahunaBurger
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rareste jeg ser på treningssenter er folk som bruker tynne lyse bomullsbukser for at de vil vise frem rumpa. De er altså kun på utstilling, for de kan jo ikke bli svett fordi da vil det bli mørke svetteflekker i rumpesprekken:fnise:. Mørke bukser legger jeg aldri merke til. 

Endret av Zikkzakk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare vandt til å trene i tight, hender jeg trener i joggebukse hvis all tightsen er i vask. Ikke noe krise det, driter i hva andre tenker uansett hva jeg bruker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har kjøpt flere tights nå som jeg har begynt å trene fordi jeg ikke finner andre typer treningsbukse i butikken (som ikke er kjempe dyre), ikke fordi jeg liker tights. 

Anonymkode: 16a9c...38e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Syns det er kult og forfriskende å kjøre en retro look. Jeg og venninnen min planlegger å troppe opp på gruppetime i aerobic-klær fra 80-tallet. Just for fun. Bilderesultat for exercise clothes 1980

Anonymkode: fcc89...43b

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å takk alle, da føler jeg meg ikke så utenfor likevel da..... ;) Fikk meg for øvrig dagens latter av det siste bildet her. Herlig :)

Det kan godt være tights er behagelig å trene i, og kan godt være jeg prøver når 10 kg er borte. Jeg syns nemlig tights blir litt som den "tynne bomullsbuksen" beskrevet lenger opp. Er det ikke mange som bruker tights for å vise former og ikke minst rumpe? ser sånn ut der jeg trener i alle fall....

ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen pleier å tulle med at alle andre har treningstøy,  mens vi fortsatt kjører gymtøy.  

Jeg er tidlig i 30-årene og normalvektig, men trives likevel bedre i en videre bukse. Synes det er det mest komfortabelt.  Likevel har jeg en del tights i skapet, rett og slett fordi det er så dårlig utvalg av andre treningsbukser i butikkene. (Fant nettopp noen kjempetynne vide nike-bukser på et salgsstativ,  og da kjøpte jeg begge de som var igjen i min størrelse.)  

Endret av kanelsnurr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trente kun i joggebukser før. Nå trener jeg stort sett i tights. Har alltid trent i det som er mest komfortabelt for meg og økta jeg trener. 

Jeg bor i utlandet og her trener de fleste jentene kun i tights og trenings-bh. Gjerne rundt han som er kjekkest på senteret. Det derimot synes jeg blir rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å takk alle, da føler jeg meg ikke så utenfor likevel da..... ;) Fikk meg for øvrig dagens latter av det siste bildet her. Herlig :)

Det kan godt være tights er behagelig å trene i, og kan godt være jeg prøver når 10 kg er borte. Jeg syns nemlig tights blir litt som den "tynne bomullsbuksen" beskrevet lenger opp. Er det ikke mange som bruker tights for å vise former og ikke minst rumpe? ser sånn ut der jeg trener i alle fall....

ts

Det finnes helt sikkert de som bruker tights for å vise fram former. Det kan man se når tightsen har veldig tynn stoff og i tillegg er en størrelse for liten 😂 Men de fleste tror jeg ikke gjør det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2018 den 13.26, AnonymBruker skrev:

ts

Du trenger ikke gå ned i kilo for å gå i tights. Fordelen med treningstights er at de fleste holder mer på plass,en kan bevege seg fritt, og mangelen på vide ben gjør at en ikke surrer seg inn i noe. Jeg er godt overvektig, og så lenge tighsten har høyt liv og ikke er gjennomsiktig, så tar jeg det. Noen bruker tightst og andre typer tøy for å vise seg frem, men langt ifra alle. For folk flest er målet bare å trene, ikke stå på utstilling.

Endret av Moonwalker
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Man får ikke mørke svetteflekker i treningstights, fordi de er nettopp ment for å svette i. Det er altså ikke det samme som bomullsbukser. Jeg trener alltid i tights (utenom når jeg trener ute om vinteren eller på varme sommerdager når jeg bruker løpeshorts) og har gjort det siden jeg var 12-13 år og på seniorlaget i friidrett. Da var det uhørt å ha noe annet enn kompresjonstights, og nei, det var ikke av seksuelle årsaker at det ble brukt. 

Når man løper mye vil man fort merke at det er tyngre med tunge bukser enn en tights, og i Norge er det ikke alltid klima til å bruke korte shortser (som forresten dekker mye mindre enn en tights). 

Tror uansett heller ikke menn synes jeg ser så ufattelig deilig ut på treningssenteret der jeg er knallrød og svetter som en gris uansett hva jeg skulle hatt på av klær ;)

Anonymkode: 644e6...2a4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...