Gå til innhold

Be han på kaffe eller vente?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en fyr noen ganger, og det har vært litt stille i det siste. Vi har snakket sammen om dette og vi ønsker fortsatt å treffe hverandre. 

Når han jobber er han litt opp og ned på svaringen, og det er jo greit. Han har en jobb som hvis det skjer noe kan han ikke svare. På tirsdag virket alt som før og han skrev om neste gang vi møtes osv. Ikke noe er avtalt bortsett fra en løs avtale neste helg.

Sendte han god morgen melding i dag, denne er åpnet men ikke svart på. 

Jeg skal til byen i morgen og har egentlig lyst til å høre om han vil ta en kaffe.( tenkte å gå til der han jobber, det er ute jobb). Eneste er at hvis jeg spør i morgen tidlig er jeg utilgjengelig på tlf/some hele formiddagen. 

Samtidig vil jeg ikke mase😕

Anonymkode: a7135...a16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd: «Ligger naken hele dagen. Lei av å bare ta på meg selv. Vil det ingen ende ta? Føler meg så skitten. Våt er jeg også. Klissvåt.»

Anonymkode: 07549...7f6

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd: «Ligger naken hele dagen. Lei av å bare ta på meg selv. Vil det ingen ende ta? Føler meg så skitten. Våt er jeg også. Klissvåt.»

Anonymkode: 07549...7f6

😂 Det funker sikkert, men har ikke tenkt å prøve den.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Noen seriøse forslag?

ts

AnonymBruker
Skrevet

Bare spør i dag da vel! "Hei, lyst til å ta en kaffelunsj i morgen?"

Men for å være helt ærlig syntes jeg du skal spørre om noe annet enn kaffe. Personlig syntes jeg kaffe er så innmari diffust. Jeg tar en kaffe med venninder, så når menn ber meg på kaffe antar jeg alltid at det er vennskapelig. Så tar vi noen kaffer noen ganger og jeg tenker at det er hyggelig å bonde med kamerater på den måten også, så blir de plutselig sure når jeg ligger med kompisen dems. Vil man ha date, spør man om DATE, mener jeg da :) 

Anonymkode: 96ac3...436

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, kanskje litt enig ang kaffen, men er litt hva jeg får mulighet til også.

spør så får jeg se hvordan det går

ts

Skrevet

Jeg synes kaffe er helt ok. Det spiller sjelden noen rolle hva man spør om, men at man spør, og hva man får til svar. :) Go for it! 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar😊

Endte opp med å møtes i dag i stede for han skulle bort i morgen og Lørdag. 

Men skjønner meg ikke helt på han. Vet ikke helt om jeg klarer å plassere han i ikke interessert nok, eller en sånn en som man må dra i gang litt. For når vi møtes i virkeligheten får jeg inntrykk av at han er interessert, men på melding ikke så veldig.

Jeg sitter med inntrykket av at jeg maser på han, men han syntes ikke jeg maser i det hele tatt😳

TS

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alle som er så på tekstern. Jeg bruker meldinger hovedsakelig til korte beskjeder og syns det er slitsomt om noen prøver å chatte eller sender melding bare for å sende melding. Så syns ikke du skal tenke han er uinteressert bare pga meldinger er unaturlig for han når han virker veldig interessert i deg ellers. 

Anonymkode: 96ac3...436

AnonymBruker
Skrevet

Hadde inviterte han noen ganger, og dersom jeg ikke fikk intrykk av at han var interessert hadde jeg tatt hinet og droppet han

Anonymkode: 3b2c5...0fe

AnonymBruker
Skrevet

be han på kaffe!

Anonymkode: 39185...891

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...