AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1 Skrevet 3. mai 2018 Hvertfall ikke ordentlig hard. Mer halvstiv og det blir til og med vanskelig å få han inn i meg pga dette. Han sier ikke noe om dette problemet selv, men det er jo tydelig at han er klar over det siden han stadig tar strikk rundt penisen, men det hjelper ikke stort det heller. Vi er bare FF, men jeg merker at jeg helt mister lysten på sex med han pga dette. Jeg får jo ingenting ut av sexen når det er som dette. Han er flink på å fingre og sleike meg, men det beste jeg vet er jo selve sexen, men det vi har kan ikke kalles sex en gang. Han røyker hasj hver dag og kanskje dette ødelegger for han? Han røyker ofte før sex også. Har ikke klart å si noe til han, men jeg syntes at sexen med han er en stor nedtur. Er ikke noe deilig å bli knullet av en halvslapp penis. Har forrrsten aldri opplevd dette med noen før. Anonymkode: f1a9a...112
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #2 Skrevet 3. mai 2018 Finn en annen da vel? Om hele poenget med forholdet er sex og bare sex, så må det jo klaffe fullstendig der. Anonymkode: 1ed72...12d 6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #3 Skrevet 3. mai 2018 Begynner navnet hans på E? Anonymkode: 74aa2...a29
GammelSierraFan Skrevet 3. mai 2018 #4 Skrevet 3. mai 2018 Tror nok kanskje at den hyppige hasj-røykingen kan ha noe med det å gjøre med det, ja. Noen menn får jo ereksjonsproblemer pga vanlig sigarett-røyking, så.... 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #5 Skrevet 3. mai 2018 23 minutter siden, Leiadenrare skrev: kan jo hende at han ikke er helt keen? Men han vil jo ha sex med meg hele tiden, så rart det også. Ts Anonymkode: f1a9a...112
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #6 Skrevet 3. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men han vil jo ha sex med meg hele tiden, så rart det også. Ts Anonymkode: f1a9a...112 Be han slutte med hasj da... Anonymkode: ef063...28c 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #7 Skrevet 3. mai 2018 Hasjen ødelegger boneren ja og sexlysten. Var sammen med en som røyka hasj og når han begynte å røyke daglig så dabba sexlivet av til kanskje 1 gang i måneden, og han ble oppgitt når jeg prøvde på mer fordi han ikke ble hard. Når han kom i fengsel og kutta hasjen var han hard som stål igjen Funnet ut at hasjrøyking er dealbreaker for meg i en kjæreste! Ok at venner gjør det, men ikke kjæreste for det påvirker forholdet så mye. Finn deg en FF som ikke røyker hasj og har en hard deilig pikk Anonymkode: d9195...ba2 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #8 Skrevet 3. mai 2018 Finn en mer sunn og oppegående fyr. Hvem vet hvem han har puttet den inn i under påvirkning av annen rus. Anonymkode: 9747c...f9f 2
VinterRose Skrevet 3. mai 2018 #9 Skrevet 3. mai 2018 Får du ikke sugd han hard heller? 🤔 (Ps; har ingen greie på det hasj greienes påvirkning.)
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #10 Skrevet 3. mai 2018 Dette her opplever jeg også for tiden. Her blir han sånn gaaanske hard, men ikke i nærheten av en sånn steinhard penis som jeg er vant til fra andre menn. Nyter fortsatt sexen for han har en vinkel på penis som jobber til hans fordel, men lurer på hvorfor han ikke blir skikkelig hard. Han her røyker ikke hasj, så det kan ikke være det i mitt tilfelle. Anonymkode: 5c14b...1ae
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #12 Skrevet 3. mai 2018 Slutt å kaste bort tiden din på tapere. Det står mange menn klare til å ta hans plass. Menn som presterer. Det er bare å plukke. Anonymkode: fbc44...fa3 2
herremann Skrevet 3. mai 2018 #13 Skrevet 3. mai 2018 Det er nok mer sannsynlig stressrelatert. Faktorer i livet som stresser eller selve faktumet at han ikke blir hard. Har skjedd meg 2 ganger i livet, når ting har stått på som verst.
Gjest Alterego666 Skrevet 3. mai 2018 #14 Skrevet 3. mai 2018 En ff har én hensikt. Når denne hensikten ikke lar seg gjennomføre, har vel saken bare én logisk konsekvens?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #15 Skrevet 3. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Begynner navnet hans på E? Anonymkode: 74aa2...a29 Hvilken bokstav slutter navnet på? Anonymkode: 2f27b...6df
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #17 Skrevet 4. mai 2018 Hasj misbruk er en ting. Livet er 7kke helt ok hvis han må røyke hasj hver dag. Hva som utløser røykingen kan og være grunnen til hans manglende seksuelle funksjon. Hvordan han velger å løse sine utfordringer påvirker nok dine valg fremover. Still deg spørsmålet om du vil ha en person som han i resten av livet ditt. Du viser i hvertfall at du ikke har klart å gi han klar beskjed om hva du aksepterer. Du må velge mellom å ta vare på deg selv eller å ta vare på en som nok har nok med eget liv. Potens betyr overskudd, overskudd til andre. Det har han ikke. Anonymkode: 81fd9...817
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå