AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1 Skrevet 3. mai 2018 Opplevde akkurat mens jeg bladde her på KG at flere av overskriftene var masse rare tegn?? Og rakk akkurat å lese at trådstarteren av disse innleggende var et rart brukernavn med bokstaver uten mening før jeg i panikk krysset siden ut. Har jeg blitt hacket på telefonen? For guds skyld plis si flere her inne også så det? Anonymkode: c73f2...146
Ichiko Skrevet 3. mai 2018 #2 Skrevet 3. mai 2018 Just now, AnonymBruker said: Opplevde akkurat mens jeg bladde her på KG at flere av overskriftene var masse rare tegn?? Og rakk akkurat å lese at trådstarteren av disse innleggende var et rart brukernavn med bokstaver uten mening før jeg i panikk krysset siden ut. Har jeg blitt hacket på telefonen? For guds skyld plis si flere her inne også så det? Anonymkode: c73f2...146 Det har skjedd et par ganger i dag, nyopprettet bruker som spammer ned gravid-forumet med samme post utallige ganger helt til moderatorene sletter tullet. Jeg har ikke tort å klikke meg inn på noen av dem - virusfrykt - men rapportert til moderator. 1
Gjest chisandra Skrevet 3. mai 2018 #3 Skrevet 3. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Opplevde akkurat mens jeg bladde her på KG at flere av overskriftene var masse rare tegn?? Og rakk akkurat å lese at trådstarteren av disse innleggende var et rart brukernavn med bokstaver uten mening før jeg i panikk krysset siden ut. Har jeg blitt hacket på telefonen? For guds skyld plis si flere her inne også så det? Anonymkode: c73f2...146 Det er noen som har rast rundt her i dag, ja
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #6 Skrevet 3. mai 2018 7 minutter siden, Ichiko skrev: Det har skjedd et par ganger i dag, nyopprettet bruker som spammer ned gravid-forumet med samme post utallige ganger helt til moderatorene sletter tullet. Jeg har ikke tort å klikke meg inn på noen av dem - virusfrykt - men rapportert til moderator. Puh! Nå ble jeg letta! Anonymkode: c73f2...146 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #7 Skrevet 3. mai 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har jeg blitt hacket på telefonen? Anonymkode: c73f2...146 Det er det ingen av oss som vet om du har ... men tegnene du nevner er på websiden selv ikke din tlf, det er bots som lager tulleposter for å få klikk til sidene deres Anonymkode: a7960...ec0 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. mai 2018 #8 Skrevet 3. mai 2018 Det er noen som spamer, bare å rapportere.
Ichiko Skrevet 3. mai 2018 #9 Skrevet 3. mai 2018 Og der var det i gang igjen, ser jeg...de rare tegnene er forresten koreansk. Er det Kim Jong Un og de som har funnet på noe gøy? 2
Perelandra Skrevet 3. mai 2018 #10 Skrevet 3. mai 2018 Det er flott at dere rapporterer, så prøver vi å fjerne det så fort vi kan.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #11 Skrevet 3. mai 2018 Jeg har faktisk ikke opplevd noe som helst. Men jeg henger ikke døgnet rundt her på Kvinneguiden da. Anonymkode: eb633...a39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå