AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #61 Del Skrevet 12. mai 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare gled deg, og hedre barnet ditt med 17.mai feiring. Anonymkode: 1b043...8e3 Nei tro meg kommer aldri til å glede meg. Er ganske vondt å stå der. Men overlever. Og ungen trenger meg siden h har bare meg. Ingen besteor som stolt vifter meg flatet. Ingen pappa som stolt tar bilder. Han er nok på fylla et sted. Hadde det bare vært meg hadde jeg jobbet eller holdt meg hjemme. Anonymkode: e4cd9...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 12. mai 2018 #62 Del Skrevet 12. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei tro meg kommer aldri til å glede meg. Er ganske vondt å stå der. Men overlever. Og ungen trenger meg siden h har bare meg. Ingen besteor som stolt vifter meg flatet. Ingen pappa som stolt tar bilder. Han er nok på fylla et sted. Hadde det bare vært meg hadde jeg jobbet eller holdt meg hjemme. Anonymkode: e4cd9...7df Han kommer alltid til å huske deg! Tro meg! Vær det beste vitne, redskapet og verdens lykkeligste på den store dagen, og han vil så stor teft og stor fremtid og bli en sunn og god samfunnsborger for Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #63 Del Skrevet 12. mai 2018 Jeg liker ikke 17. Mai. Negative assiasjoner Tar med hunden min og overnatter i skogen, ved ett vann. Det gir meg så mye mer enn å se på folk gå i tog og spise is i sine dyre bunader de bruker en gang i året. Anonymkode: 0efe0...f04 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #64 Del Skrevet 12. mai 2018 Jeg er i midten av 30-årene, singel og barnløs. Har ikke så mange venner og har de siste årene feiret 17. mai med å spise middag hos foreldrene mine på ettermiddagen, gjestelista varierer litt fra år til år. I år er de bedt bort og jeg har vært litt usikker på hva jeg skal finne på, men har bestilt tur med Kielferga og blir borte 16-18 mai. Anonymkode: a2ca0...40a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #65 Del Skrevet 13. mai 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i midten av 30-årene, singel og barnløs. Har ikke så mange venner og har de siste årene feiret 17. mai med å spise middag hos foreldrene mine på ettermiddagen, gjestelista varierer litt fra år til år. I år er de bedt bort og jeg har vært litt usikker på hva jeg skal finne på, men har bestilt tur med Kielferga og blir borte 16-18 mai. Anonymkode: a2ca0...40a Ja, du velger en erstatning løsning. Ser du etter kjæreste? Anonymkode: 1b043...8e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #66 Del Skrevet 13. mai 2018 Vet hvordan du har det TS. Nå har jeg kjæreste, men det føles likevel ensomt at det bare er oss to som skal tusle sammen i byen, når jeg mye heller kunne tenkt meg å være en god vennegjeng som feiret dagen sammen. Det er sårt å aldri bli invitert noe sted. Man føler seg så alene selv om vi er to. Anonymkode: bfbcf...cb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 13. mai 2018 #67 Del Skrevet 13. mai 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet hvordan du har det TS. Nå har jeg kjæreste, men det føles likevel ensomt at det bare er oss to som skal tusle sammen i byen, når jeg mye heller kunne tenkt meg å være en god vennegjeng som feiret dagen sammen. Det er sårt å aldri bli invitert noe sted. Man føler seg så alene selv om vi er to. Anonymkode: bfbcf...cb9 har dere noe felles mål sammen dere vil oppnå, eller regner dere kun å være stasjonært på med det dere selv holder på med? tror dere må bevege utenfor komfortsonen, og innta land som dere regner med kan være attraktiv for dere å være en del av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 13. mai 2018 #68 Del Skrevet 13. mai 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker ikke 17. Mai. Negative assiasjoner Tar med hunden min og overnatter i skogen, ved ett vann. Det gir meg så mye mer enn å se på folk gå i tog og spise is i sine dyre bunader de bruker en gang i året. Anonymkode: 0efe0...f04 kan du glede deg sammen med noen i det hele tatt, om det ikke er snakk om høytider? har du tenkt på det? eller avviser du alle og enhver og holder for deg selv uten å engasjere deg i en retning der du tror du kan få komme sammen med andre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #69 Del Skrevet 13. mai 2018 På 12.5.2018 den 18.19, AnonymBruker skrev: Men man må liksom ta seg i nakken og forsøke litt. Også trenger man litt flaks (møte de rette og hyggelige folka). Anonymkode: 7ff06...0db Selv om du og mannen din greide dette(og all ære til dere) så vil det ikke dermed si at alle andre klarer det. Jeg har en i familien som er flink til å si; "skjerp deg og delta, når jeg greier det så greier du det også". Det er vondt å høre når man jobber så ekstremt mye med seg selv året rundt for å klare å holde seg nogen lunde på bena. Jeg får god hjelp av profesjonelle, jeg utfordrer meg selv går ut av komfortsonen og prøver så godt jeg kan å henge med, by på meg selv og bli kjent med folk. Inviterer på middager gjør jeg også. Prøver å invitere meg selv med på ting også. Allikevel blir jeg sittende alene på dager som 17.mai,nyttårsaften osv. Jeg forstår du mener det godt, men det er vondt å lese ting som du skriver. Jeg syns du heller skal anse deg selv og familien din som heldig, istedenfor å skrive sånt til andre uten å vite noen ting. -ts Anonymkode: 75bf2...cd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampo-Line Skrevet 13. mai 2018 #70 Del Skrevet 13. mai 2018 føler jeg er den eneste i området her som bare sitter inne og ikke gjør noe på 17 mai.. håper det blir elendig vær så gjør det ikke meg så mye, men det er det nesten aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 13. mai 2018 #71 Del Skrevet 13. mai 2018 56 minutter siden, Trampo-Line skrev: føler jeg er den eneste i området her som bare sitter inne og ikke gjør noe på 17 mai.. håper det blir elendig vær så gjør det ikke meg så mye, men det er det nesten aldri hvor har du gjort av nettverket ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiest Skrevet 13. mai 2018 #72 Del Skrevet 13. mai 2018 På 5.5.2018 den 22.01, AnonymBruker skrev: Når jeg hadde bikkjer så pleide jeg å dra de med meg på fjellet, skauen, ut mot kysten eller noe. Gå en lengre tur, grille osv. Passet på å stille av før første korps og hurrarop kom ned bakken her og kom hjem når gatene var tomme. Deilig, savner det. Tiltak å gjøre det alene uten hunder. I år vurderer jeg å ta en tur til Sverige. Dra grytidlig, shoppe og kose meg, spise, fylle bilen med billigvarer på vei hjem Anonymkode: 9efaa...531 Dette kan jo være en ide for Ts og andre i samme situasjon. Det et sikkert nok av hundeeiere som gjerne skulle hatt pass/lufting av hunden mens de selv drar på arrangementer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filicia Skrevet 13. mai 2018 #73 Del Skrevet 13. mai 2018 Jeg har heller ingen venner. Men går bare ut utenfor her bare for føler at folk flest gjør det. Sånn at jeg kan føle meg litt mere "normal". Selv om jeg aldri føler meg det. Men tar bare på meg en kjole og smiler selv om det er tordenvær og storm inni meg. Selv om det er vondt å se alle de andre som har venner de kan være sammen med. Jeg ønsker jo også venninner men jeg er så klønete og selvtilliten min ødelegger alt sånn at jeg trekker meg unna og unnviker det selv om jeg egentlig ikke mener det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #74 Del Skrevet 13. mai 2018 Føler med deg TS, jeg er i samme situasjon selv. Men heldigvis har jeg en mor som ville reise bort med meg denne langhelgen, så vi drar 16 mai på storbytur. Jeg er i 30 årene. Har noen venninner, men de har menn og barn. Jeg har tidligere år vært sammen med mine foreldre, som er litt stusselig når man er ung. Ellers har jeg bare ligget på sofaen med is og godteri. Nå har jeg imidlertid flyttet til et sted med flott natur, så hvis jeg ikke har mulighet til å reise bort 17 mai neste år, så skal jeg nyte den fine naturen alene. Jeg har det for øvrig like ille på nyttårsaften, om ikke værre. Anonymkode: 50acf...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. mai 2018 #75 Del Skrevet 16. mai 2018 På 9.5.2018 den 10.06, AnonymBruker skrev: Hvor mener du man skal være med? Det er ingen nordmenn som inkluderer ukjente. Folk er forskjellige, men det å sta ute vant folk men likevel alene kan også forsterke ensomhetsfølelsen. Anonymkode: 0c952...b65 Dersom du mener at du skal sitte i joggebuksa og vente på at noen skal ringe på døra, inkludere deg og redde deg fra ensomhet så hadde det vært fint.... Slik er det ikke! Du må jobbe med saken. Dersom du ønsker å et nettverk så er den joggebuksa en form for selvrettferdiggjørende tanke du må frigjøre deg fra. Hva vet du om den som står ved siden av deg og ser på 17. mai toget? Noen av de er foreldre med egne barn i toget, men noen er enslige nyinnflyttede og noen har familien på andre siden av fjellet.. Nesten ingen av oss er perfekte .. selv i et 17. mai tog .. Kan du tro det? Toget til Wergeland uten perfekte mennesker. ... Det å ikke ha "den perfekte familie" eller vennekrets rundt seg er ikke så uvanlig som du tror og det er ikke noen grunn til ikke å delta på 17. mai. Du er ganske enkelt en av "folket" dersom du står i bunaden, eller i noe annet og tar del i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 16. mai 2018 #76 Del Skrevet 16. mai 2018 Få deg en mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 17. mai 2018 #77 Del Skrevet 17. mai 2018 På 14.05.2018 den 1.28, AnonymBruker skrev: Føler med deg TS, jeg er i samme situasjon selv. Men heldigvis har jeg en mor som ville reise bort med meg denne langhelgen, så vi drar 16 mai på storbytur. Jeg er i 30 årene. Har noen venninner, men de har menn og barn. Jeg har tidligere år vært sammen med mine foreldre, som er litt stusselig når man er ung. Ellers har jeg bare ligget på sofaen med is og godteri. Nå har jeg imidlertid flyttet til et sted med flott natur, så hvis jeg ikke har mulighet til å reise bort 17 mai neste år, så skal jeg nyte den fine naturen alene. Jeg har det for øvrig like ille på nyttårsaften, om ikke værre. Anonymkode: 50acf...1c7 men for å snu på flisa, hva vil du egentlig ha gjort om du fikk velge? hvorfor nyttårsaften og 17.mai motsetninger til at man kan ha det like fint da som ellers? har du hatt kjæreste? hvorfor gikk kjæreste greiene i grus? hvilke tiltak har du gjort for å finne deg en make eller å bli vunnet av en make? er du fornøyd med deg selv? hva ville du gjort annerledes om du fikk velge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 17. mai 2018 #78 Del Skrevet 17. mai 2018 På 14.05.2018 den 1.18, Filicia skrev: Jeg har heller ingen venner. Men går bare ut utenfor her bare for føler at folk flest gjør det. Sånn at jeg kan føle meg litt mere "normal". Selv om jeg aldri føler meg det. Men tar bare på meg en kjole og smiler selv om det er tordenvær og storm inni meg. Selv om det er vondt å se alle de andre som har venner de kan være sammen med. Jeg ønsker jo også venninner men jeg er så klønete og selvtilliten min ødelegger alt sånn at jeg trekker meg unna og unnviker det selv om jeg egentlig ikke mener det sånn. hva skjer med deg når noen smiler til deg vennlig? kanskje en person du ikke kjenner? og hva vil du si vil gjøre deg lykkelig? har noen gjort vonde ting mot deg? og får du kommentarer at du har fin kjole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 17. mai 2018 #79 Del Skrevet 17. mai 2018 På 13.05.2018 den 10.13, AnonymBruker skrev: Vet hvordan du har det TS. Nå har jeg kjæreste, men det føles likevel ensomt at det bare er oss to som skal tusle sammen i byen, når jeg mye heller kunne tenkt meg å være en god vennegjeng som feiret dagen sammen. Det er sårt å aldri bli invitert noe sted. Man føler seg så alene selv om vi er to. Anonymkode: bfbcf...cb9 har du flyttet vekk der du opprinnelig er i fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 17. mai 2018 #80 Del Skrevet 17. mai 2018 På 13.05.2018 den 9.08, AnonymBruker skrev: Ja, du velger en erstatning løsning. Ser du etter kjæreste? Anonymkode: 1b043...8e3 hvordan har du forsøkt å få deg kjæreste tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå