Gå til innhold

Keramisk stekepanne fra Modern House

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har denne? 

Jeg kjøpte en denne uka og den er totalt udugelig. Eller kanskje det er jeg som gjør noe totalt feil? 

Alt fester seg i bunnen på den, og da mener jeg ALT! Det går ikke an å steke en ting med mindre man bruker så mye olje at matvaren flyter på toppen av olja, og selv da fester den seg i bunnen dersom den for eksempel tipper litt rundt og legger seg inntil bunnen et lite sekund. 

Jeg skjønner ikke hvordan en slik type panne kan forbli i salg dersom den er så udugelig, og regner derfor med at jeg gjør et eller annet feil. Men hva?! 

Jeg vasker panna for hånd. Jeg bruker stekespade av silikon. Den er ikke ripete. Jeg bruker ikke høy varme. Jeg har prøvd lite olje, mye olje, å gni inn panna med olje på forhånd... Ingenting hjelper, og jeg er tom for ideer til hva jeg gjør feil. Det er jo ei stekepanne, for pokker, ikke en 36 delers melkeseparator! 

Er det andre her som har denne panna og får den til å fungere? Eller ikke får den til å fungere? Hjelp?! Jeg trenger ei stekepanne og har ikke råd til å kjøpe enda ei nå med det første...

Anonymkode: db14b...273

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar aldri sjansen på det. Har en liten panne som du beskriver, til å speile ett egg i. Og en panne av jern. Jeg var innom en butikk i dag og tittet, det var så mange gryter, panner og kjeler som var teflonbelagt. Heldigvis fant jeg det jeg skulle ha.

Anonymkode: 58c59...c13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...