Gjest Winza Skrevet 3. mai 2018 #1 Del Skrevet 3. mai 2018 (endret) . Endret 4. mai 2018 av Winza Tråd slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. mai 2018 #2 Del Skrevet 3. mai 2018 (endret) . Endret 4. mai 2018 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snillingen Skrevet 3. mai 2018 #3 Del Skrevet 3. mai 2018 Er noe ironisk å lage en tråd for de som liker å være alene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. mai 2018 #4 Del Skrevet 3. mai 2018 (endret) . Endret 4. mai 2018 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. mai 2018 #5 Del Skrevet 4. mai 2018 At du nyter å være singel betyr nødvendigvis at du liker det.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GammelSierraFan Skrevet 4. mai 2018 #6 Del Skrevet 4. mai 2018 Sorry, er ikke så flink til å lese usynlige bokstaver, så vet ikke helt hvor du vil hen. xD 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snillingen Skrevet 4. mai 2018 #7 Del Skrevet 4. mai 2018 Ironien er komplett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. mai 2018 #8 Del Skrevet 4. mai 2018 7 timer siden, GammelSierraFan skrev: Sorry, er ikke så flink til å lese usynlige bokstaver, så vet ikke helt hvor du vil hen. xD Jeg slettet tråden da jeg skjønte at den egentlig var poengløs å ha hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. mai 2018 #9 Del Skrevet 4. mai 2018 6 timer siden, Snillingen skrev: Ironien er komplett. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GammelSierraFan Skrevet 4. mai 2018 #10 Del Skrevet 4. mai 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Jeg slettet tråden da jeg skjønte at den egentlig var poengløs å ha hehe Ah, da så. Trodde KG hadde "hikke" eller noe. xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. mai 2018 #11 Del Skrevet 4. mai 2018 Akkurat nå, GammelSierraFan skrev: Ah, da så. Trodde KG hadde "hikke" eller noe. xD Jeg lagde en tråd for oss på kg som er frivillig single men det var visst en teit idé Nå føler jeg meg flau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GammelSierraFan Skrevet 4. mai 2018 #12 Del Skrevet 4. mai 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Jeg lagde en tråd for oss på kg som er frivillig single men det var visst en teit idé Nå føler jeg meg flau Ingen grunn til det, å opprette en tråd på KG er hit 'n miss, samme hva temaet er. I verste fall, satt på spissen, kan du få et rødglødende fakkeltog etter deg om du oppretter en tråd om hvilket pålegg du liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. mai 2018 #13 Del Skrevet 4. mai 2018 Akkurat nå, GammelSierraFan skrev: Ingen grunn til det, å opprette en tråd på KG er hit 'n miss, samme hva temaet er. I verste fall, satt på spissen, kan du få et rødglødende fakkeltog etter deg om du oppretter en tråd om hvilket pålegg du liker. Eller om "post en bilde av din støvsuger" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GammelSierraFan Skrevet 4. mai 2018 #14 Del Skrevet 4. mai 2018 5 minutter siden, Winza skrev: Eller om "post en bilde av din støvsuger" Haha, ja, skulle ikke forundre meg om det fantes en slik tråd. xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 4. mai 2018 #15 Del Skrevet 4. mai 2018 9 timer siden, Jerry Lee skrev: At du nyter å være singel betyr nødvendigvis at du liker det.... Hva søren skal det bety? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. mai 2018 #16 Del Skrevet 4. mai 2018 15 minutter siden, GammelSierraFan skrev: Haha, ja, skulle ikke forundre meg om det fantes en slik tråd. xD Jeg startet en for noen år siden, ble kaos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GammelSierraFan Skrevet 4. mai 2018 #17 Del Skrevet 4. mai 2018 16 minutter siden, Winza skrev: Jeg startet en for noen år siden, ble kaos Det tror jeg så gjerne. Er ikke alle som ser humoren i slikt dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. mai 2018 #18 Del Skrevet 4. mai 2018 1 minutt siden, GammelSierraFan skrev: Det tror jeg så gjerne. Er ikke alle som ser humoren i slikt dessverre. Den dagen man ikke kan ha humor er den dagen jeg like greit kan grave meg ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GammelSierraFan Skrevet 4. mai 2018 #19 Del Skrevet 4. mai 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Den dagen man ikke kan ha humor er den dagen jeg like greit kan grave meg ned Samme her, det hadde vært stusselige kår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. mai 2018 #20 Del Skrevet 4. mai 2018 (endret) 1 time siden, GammelSierraFan skrev: Samme her, det hadde vært stusselige kår. Du virker som en veldig hyggelig person Endret 4. mai 2018 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå