AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1 Skrevet 3. mai 2018 http://tvbythenumbers.zap2it.com/more-tv-news/westworld-ropes-a-third-season-on-hbo/ Anonymkode: 56bab...f0e
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #3 Skrevet 4. mai 2018 Dere burde se Battlestar galactica. Samme prinsippet, bare mye bedre serie Anonymkode: fabaf...f67 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #4 Skrevet 4. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere burde se Battlestar galactica. Samme prinsippet, bare mye bedre serie Anonymkode: fabaf...f67 Men det er ikke western? Anonymkode: 56bab...f0e 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #5 Skrevet 4. mai 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere burde se Battlestar galactica. Samme prinsippet, bare mye bedre serie Anonymkode: fabaf...f67 Hvorfor skal jeg se på en serie jeg ikke interesserer meg for? Westworld er da mye bedre Anonymkode: 04b12...f7e 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #6 Skrevet 6. mai 2018 På 4.5.2018 den 15.12, AnonymBruker skrev: Dere burde se Battlestar galactica. Samme prinsippet, bare mye bedre serie Anonymkode: fabaf...f67 Enig. Westworld er litt mer ex.phil.-aktig. Overfladisk, men forkler seg som dypt. Passer best for unge gutter og jenter som akkurat har oppdaget at de har en hjerne, men det er ikke noe for voksne, synes jeg. Anonymkode: f00a4...0b8 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #7 Skrevet 6. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Westworld er litt mer ex.phil.-aktig. Overfladisk, men forkler seg som dypt. Passer best for unge gutter og jenter som akkurat har oppdaget at de har en hjerne, men det er ikke noe for voksne, synes jeg. Anonymkode: f00a4...0b8 Kjeder deg på en søndag? Anonymkode: 56bab...f0e 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #8 Skrevet 6. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enig. Westworld er litt mer ex.phil.-aktig. Overfladisk, men forkler seg som dypt. Passer best for unge gutter og jenter som akkurat har oppdaget at de har en hjerne, men det er ikke noe for voksne, synes jeg. Anonymkode: f00a4...0b8 Godt din mening ikke betyr noe da det er tross alt en DRØSS med voksne som elsker den serien Anonymkode: 04b12...f7e
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #9 Skrevet 7. mai 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig. Westworld er litt mer ex.phil.-aktig. Overfladisk, men forkler seg som dypt. Passer best for unge gutter og jenter som akkurat har oppdaget at de har en hjerne, men det er ikke noe for voksne, synes jeg. Anonymkode: f00a4...0b8 #iamsosmart Anonymkode: f7002...865 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #10 Skrevet 7. mai 2018 18 hours ago, AnonymBruker said: Enig. Westworld er litt mer ex.phil.-aktig. Overfladisk, men forkler seg som dypt. Passer best for unge gutter og jenter som akkurat har oppdaget at de har en hjerne, men det er ikke noe for voksne, synes jeg. Anonymkode: f00a4...0b8 Dette var dagens 😂 Westworlds er en av de dypeste serien jeg har sett i hele mitt liv, og jeg har sett mye serier. Skulle gjerne likt å vite om en serie (ikke dokumentar) som tar for seg dypere etiske og filosofiske spørsmål enn tidenes største mysterium av dem alle - bevisstheten. Anonymkode: 6d8b7...4e3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå