Gjest Litjmæ Skrevet 24. februar 2005 #1 Skrevet 24. februar 2005 Jeg tenkte at det finnes sikkert nok av oss som prøver å la være å spise så masse snop i RL, så da trenger vi en tråd det det er lov til å gasse seg så masse man bare vil - uten at noen ser en. Og nåde den som kommer med noen pekefingrer her altså :fy: Jeg spiser herved masse snop. NAM
Gjest Bhsiltsk Skrevet 24. februar 2005 #2 Skrevet 24. februar 2005 Oi, den hiver jeg meg med på!!! Har nå satt meg ned med tre poser Kim's salt og pepper, tre Firkløvere, og en pose Smash!! Ohoi!!
Gjest Turi Skrevet 24. februar 2005 #3 Skrevet 24. februar 2005 *Rusler ut i kantina og spiser 4 virtuelle vafler med masse syltetøy*
Puma Skrevet 24. februar 2005 #4 Skrevet 24. februar 2005 Setter meg ned, og glemmer alt som heter jobb. Koser meg med en stooor pose M. Spanderer på alle som vil ha. :enig_animasjon:
Gjest Bhsiltsk Skrevet 24. februar 2005 #5 Skrevet 24. februar 2005 Jeg vil!!! Snart ferdig med tre poser chips og sjokolade, og skal snart gå over på ehmm.... kake med gul krem!
Puma Skrevet 24. februar 2005 #6 Skrevet 24. februar 2005 Gir masse M'er til Leyla og føler meg kjempesnill. Tar gjerne litt gele, hvis noen har.
Gjest Bhsiltsk Skrevet 24. februar 2005 #7 Skrevet 24. februar 2005 Skal skynde meg å lage gele til deg, jeg... M'ene var kjempegode!! Tusen takk!!!
Gjest Turi Skrevet 24. februar 2005 #8 Skrevet 24. februar 2005 Det er alltid plass til en M eller 20. Selv etter fire deilige nystekte vafler med masse syltetøy på. Spiser opp hele tobleronen i kjøleskapet med det samme. Og det er en sånn stoooooooor en som man kjøper på tax free... Er litt usikker på det med å dele den, spiser så raskt at dere må være kjappe om dere vil ha. Nå er bare "ERON" igjen. Ooooops - nå er bare "RON" igjen...
Gjest Litjmæ Skrevet 24. februar 2005 #9 Skrevet 24. februar 2005 Tar gjerne en M eller to jeg og Så en tråd om Salte Ufo før i dag, veldig lyst på det....
Puma Skrevet 24. februar 2005 #10 Skrevet 24. februar 2005 M-m... Salte Ufo er veldig godt. Gomler mangefarget gele med masse vaniljesaus på. Nam-nam... Kjempegodt!
Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2005 #11 Skrevet 24. februar 2005 Jeg spiser masse snop og sjokolade, nam nam! Men kutter ned hvis jeg begynner å legge på meg. Men slipper heldigvis d
Gjest manic Skrevet 24. februar 2005 #12 Skrevet 24. februar 2005 Jeg tror søren meg jeg benytter meg av tilbudet og trykker , ikke et stykke, men en halv ostekake i trynet!! Det som er fint med virtuell godtegomling er at man ikke blir kvalm!
Gjest Bhsiltsk Skrevet 24. februar 2005 #13 Skrevet 24. februar 2005 Jeg tror søren meg jeg benytter meg av tilbudet og trykker , ikke et stykke, men en halv ostekake i trynet!! Det som er fint med virtuell godtegomling er at man ikke blir kvalm! Nemlig! Eller legger på seg! Juhuuuu!!! *Stapper i meg en pose Smash og popcorn*
Gjest Catwoman Skrevet 25. februar 2005 #14 Skrevet 25. februar 2005 jeg har alltid lurt på hvordan sjokolade med peanøttsmør inni smaker (gjerne med rosiner iblandet peanøttsmøret) Tror det hadde vært godt Altså på samme måte som sjokolade med marsipan inni, bare at man bytter ut marsipanen med peanøttsmør
Gjest gjest1 Skrevet 25. februar 2005 #15 Skrevet 25. februar 2005 Sitter med en diger melkesjokolade og siden jeg gikk ned 3 kilo av halsbetennelsen kan det bare gå en vei her uansett og jeg skal opp igjen også ;D
Gjest Catwoman Skrevet 25. februar 2005 #16 Skrevet 25. februar 2005 Sitter med en diger melkesjokolade og siden jeg gikk ned 3 kilo av halsbetennelsen kan det bare gå en vei her uansett og jeg skal opp igjen også ;D hiv innpå
Gjest Turi Skrevet 25. februar 2005 #17 Skrevet 25. februar 2005 Det er fredag, og jeg stikker innom 7 eleven og kjøper en diger kaffe latte med brunsukker, og 2-3 cookies med sjokoladebiter (mmmm - det er favoritten), 2 ruller Mellers, en smil og en pose operamint og spiser i bilen på vei til mor. På veien stopper jeg og kjøper en diger kroneis-variant som jeg spiser fort fort. Det var sånn at man ikke ble kvalm ikke sant? Da kjøper jeg en sånn Påskepose med Nidar-sjokolade, 500 gram - spiser opp alle karamellene og marsipanen, og deler villig bort resten til de som måtte være interessert...
Gjest Litjmæ Skrevet 25. februar 2005 #19 Skrevet 25. februar 2005 Bare å forskyne seg det Madammen, her har vi alt Jeg tar meg en pose skolekritt og en troika jeg og cola
Sofia Skrevet 25. februar 2005 #20 Skrevet 25. februar 2005 Det er fredag, og jeg stikker innom 7 eleven og kjøper en diger kaffe latte med brunsukker, og 2-3 cookies med sjokoladebiter (mmmm - det er favoritten), 2 ruller Mellers, en smil og en pose operamint og spiser i bilen på vei til mor. På veien stopper jeg og kjøper en diger kroneis-variant som jeg spiser fort fort. Det var sånn at man ikke ble kvalm ikke sant? Da kjøper jeg en sånn Påskepose med Nidar-sjokolade, 500 gram - spiser opp alle karamellene og marsipanen, og deler villig bort resten til de som måtte være interessert... Jøss Sissan.... det var ikke lite!!..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå