Gå til innhold

Her er det lov til å mumse sjokolade

Anbefalte innlegg

Gjest Litjmæ
Skrevet

Jeg tenkte at det finnes sikkert nok av oss som prøver å la være å spise så masse snop i RL, så da trenger vi en tråd det det er lov til å gasse seg så masse man bare vil - uten at noen ser en.

Og nåde den som kommer med noen pekefingrer her altså :fy:

Jeg spiser herved masse snop. NAM :sikle:

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Oi, den hiver jeg meg med på!!!

Har nå satt meg ned med tre poser Kim's salt og pepper, tre Firkløvere, og en pose Smash!!

Ohoi!! :)

:danse::sikle:

Skrevet

*Rusler ut i kantina og spiser 4 virtuelle vafler med masse syltetøy*

Skrevet

Setter meg ned, og glemmer alt som heter jobb. Koser meg med en stooor pose M. :sikle:

Spanderer på alle som vil ha. :enig_animasjon:

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

:hoppe: Jeg vil!!!

Snart ferdig med tre poser chips og sjokolade, og skal snart gå over på ehmm.... kake med gul krem! :)

Skrevet

Gir masse M'er til Leyla og føler meg kjempesnill. :rosaengel:

Tar gjerne litt gele, hvis noen har. :sjarmor:

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Skal skynde meg å lage gele til deg, jeg... M'ene var kjempegode!! Tusen takk!!! :klem:

Skrevet

Det er alltid plass til en M eller 20. Selv etter fire deilige nystekte vafler med masse syltetøy på.

Spiser opp hele tobleronen i kjøleskapet med det samme. Og det er en sånn stoooooooor en som man kjøper på tax free... Er litt usikker på det med å dele den, spiser så raskt at dere må være kjappe om dere vil ha. Nå er bare "ERON" igjen.

Ooooops - nå er bare "RON" igjen... :ler:

Gjest Litjmæ
Skrevet

Tar gjerne en M eller to jeg og :sjarmor:

Så en tråd om Salte Ufo før i dag, veldig lyst på det....

Skrevet

M-m... Salte Ufo er veldig godt.

Gomler mangefarget gele med masse vaniljesaus på. Nam-nam... :sikle:

Kjempegodt!

Skrevet

Jeg spiser masse snop og sjokolade, nam nam!

Men kutter ned hvis jeg begynner å legge på meg.

Men slipper heldigvis d :)

Skrevet

Jeg tror søren meg jeg benytter meg av tilbudet og trykker , ikke et stykke, men en halv ostekake i trynet!!

Det som er fint med virtuell godtegomling er at man ikke blir kvalm! :wink:

Gjest Bhsiltsk
Skrevet
Jeg tror søren meg jeg benytter meg av tilbudet og trykker  , ikke et stykke, men en halv ostekake i trynet!!  

Det som er fint med virtuell godtegomling er at man ikke blir kvalm!  :wink:

Nemlig! Eller legger på seg! Juhuuuu!!!

*Stapper i meg en pose Smash og popcorn*

Gjest Catwoman
Skrevet

jeg har alltid lurt på hvordan sjokolade med peanøttsmør inni smaker (gjerne med rosiner iblandet peanøttsmøret)

Tror det hadde vært godt :sikle: Altså på samme måte som sjokolade med marsipan inni, bare at man bytter ut marsipanen med peanøttsmør

Skrevet

Sitter med en diger melkesjokolade og siden jeg gikk ned 3 kilo av halsbetennelsen kan det bare gå en vei her uansett og jeg skal opp igjen også ;D

Gjest Catwoman
Skrevet
Sitter med en diger melkesjokolade og siden jeg gikk ned 3 kilo av halsbetennelsen kan det bare gå en vei her uansett og jeg skal opp igjen også ;D

hiv innpå :sjarmor:

Skrevet

Det er fredag, og jeg stikker innom 7 eleven og kjøper en diger kaffe latte med brunsukker, og 2-3 cookies med sjokoladebiter (mmmm - det er favoritten), 2 ruller Mellers, en smil og en pose operamint og spiser i bilen på vei til mor.

På veien stopper jeg og kjøper en diger kroneis-variant som jeg spiser fort fort.

Det var sånn at man ikke ble kvalm ikke sant? Da kjøper jeg en sånn Påskepose med Nidar-sjokolade, 500 gram - spiser opp alle karamellene og marsipanen, og deler villig bort resten til de som måtte være interessert...

Gjest Litjmæ
Skrevet

Bare å forskyne seg det Madammen, her har vi alt :sikle:

Jeg tar meg en pose skolekritt og en troika jeg og cola :sjarmor:

Skrevet
Det er fredag, og jeg stikker innom 7 eleven og kjøper en diger kaffe latte med brunsukker, og 2-3 cookies med sjokoladebiter (mmmm - det er favoritten), 2 ruller Mellers, en smil og en pose operamint og spiser i bilen på vei til mor.

På veien stopper jeg og kjøper en diger kroneis-variant som jeg spiser fort fort.

Det var sånn at man ikke ble kvalm ikke sant? Da kjøper jeg en sånn Påskepose med Nidar-sjokolade, 500 gram - spiser opp alle karamellene og marsipanen, og deler villig bort resten til de som måtte være interessert...

Jøss Sissan.... det var ikke lite!!.. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...