AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1 Skrevet 2. mai 2018 På grunn av nye bestemmelser i borettslaget har jeg vært nødt til å fjerne den gamle kjøkkenvifta med motor i og få meg en ny. Vi fikk utdelt et skriv der alle ble anbefalt å gå til anskaffelse av en bestemt kjøkkenhette som visstnok skulle være veldig god. Vel, kjøkkenskapet mitt er 70 cm bredt, mens vifta var 60 cm, og resultatet er stygt. Men det verste er at spjeldet ikke kan åpnes uten timer. Som om man skulle trenge hjelp til å lukke spjeldet igjen. Så lenge spjeldet er åpent lager vifta noen ufattelig irriterende tikkelyser, omtrent som om en eggklokke skulle være plassert rett foran deg. Så veldig høy er ikke lyden, men høy nok til at jeg hører den klart og tydelig, og det er altfor høyt. Skal jeg være nødt til å lytte på den tikkingen hver gang jeg bruker komfyren i de neste årene blir jeg gal. Har derfor bestemt meg for å kvitte meg med dritten og heller få meg en motorløs vifte uten timer (og helst bred nok til skapet). Har lett på nettet uten å finne noe. Enten har vifta timer eller motor. Noen som selv har kjøkkenvifter som mangler begge deler? Anonymkode: ecdfa...761
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå