AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #21 Skrevet 9. mai 2018 På 7.5.2018 den 6.02, AnonymBruker skrev: Drammen:Taj Mahal var bra, nå har jeg hørt at de har nye eiere og nytt personale, så de er visst ikke like bra lenger? Men har ikke vært der selv etter de nye eierne overtok, så kan ikke uttale meg... Den tyrkiske i Globusgården har kjempegod mat. Den indiske som ligger rett ved siden av torget mot kinoen er bra. Tønsberg: Esmeralda Anonymkode: ecdf4...c01 Taj Mahal fikk en heller elendig anmeldelse i Drammens Tidende for et par uker siden: https://www.dt.no/hallvor-bings/mat-og-vin/restaurantanmeldelser/skuffelser-hos-en-sliten-inder/r/5-57-878933 (bak betalingsmur). Nå skal det sies at jeg har litt begrenset tillatt til restaurantanmelderene til DT. De har skamrost en restaurant ingen jeg kjenner har vært spesielt fornøyde med og har slaktet en restaurant jeg har hørt mest positivt om. Anonymkode: 6e749...8d2
DeLorean Skrevet 14. mai 2018 #22 Skrevet 14. mai 2018 Jeg anbefaler Kverneriet i Tønsberg. Veldig gode burgere der!
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #23 Skrevet 14. mai 2018 Steak i Tønsberg er veldig bra. Anonymkode: 72e7b...26f
John_Felipe Skrevet 14. mai 2018 #24 Skrevet 14. mai 2018 Om dere er ute ofte og spiser og er lei av stedene dere pleier å dra på. Hvorfor ikke velge en av deres favoritt spot og ta med no enkel mat isteden? Det er jo kun en gang i året han har bursdag, hvorfor ikke gjøre det litt mer spesielt eller annerledes enn vanlig? Spiralen er en kjempe fin spot f.eks
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå