Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har fått varsel om at en nabo har klaget på støy fra oss. Men de dagene som naboen klager på så har vi ikke vært hjemme. Vi har vært borte store deler av dagen (6-8t). Og vi har bevis på det. Vi har bestridet klagen hos brl. Kjenner jeg blir så frustrert. De har ingen bevis på at det er vi som bråker. Har bedt om å få klagen slettet. Har aldri fått noen klager i hele mitt liv. Så jeg tar denne klagen ganske tungt! Føles som et nederlag! Aner ikke hvilken nabo det er. Om det er under, over eller ved siden av. Vi bor i blokk. Leste litt om naboklager på nettet og ble litt skremt. Leste om en familie som ble tvunget til å selge leil sin! Kan det skje med oss? Noen som har vært borti noe sånt? 

Anonymkode: f089f...0ff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen naboer klager på alt. Borettslaget er pliktig til å behandle klagen. Gi ditt tilsvar og fortsett med å leve normalt.

Anonymkode: 59fd9...478

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan noen ganger være vanskelig å høre hvor bråket kommer fra, så man kan fort ta feil. Har opplev det samme; å være bortreist når bråket skal ha funnet sted. Men det skal voldsomt mye til før de kan tvinge dere ut altså. Og du har jo bevis for at du var bortreist så det er jo ikke noe å bekymre seg for:) Jeg har fått klage fra en nabo for å ha høylytt fest på en søndag. Det var mandag og jeg spilte monopol på balkongen med en venninne som er døv og bruker tegnespråk:P

Anonymkode: fc407...50c

AnonymBruker
Skrevet

Kan det ha vært noen andre i leiligheten når dere var borte? Har andre i familien vært hjemme i noen timer? Ingen som har nøkkel eller som kan tenkes å ha adgang? Hvis det ikke er dere så må det ha vært noen andre i bygget som støyet og du kan slappe av for det skal mer enn en støyklage til for å bli kastet ut. 

Vi skal bytte lås snart da det har vært mange leieboere her tidligere og nøkler som har vært mistet av leieboere.

Vi har og klaget på støy fra noen naboer men ikke visst hvem det kommer fra da lydene vandrer langt i dette bygget. Men da har vi også gjort det tydelig i klagen at vi ikke vet hvor det kommer fra, kun at vi hører det. Og det har vært mest på nattetider etter kl 23 så vi regner med at andre naboer også har klaget. 

Anonymkode: 42b84...2ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...