Pal Fungi Skrevet 2. mai 2018 #1 Skrevet 2. mai 2018 Det har tidligere vært skrevet artikler om at Ålesund har det tregeste boligmarkedet i landet, og at det i snitt tar 80-90 dager å få solgt. Det har også blitt påstått at markedet skulle ta seg opp på begynnelsen av året, men for meg virker det ikke som om det er tilfellet. Jeg ser mange boliger som har ligget ute på finn.no i det som kan virke som en evighet. Min egen bolig har ligget ute siden midten av februar og er fortsatt ikke solgt. Noen andre som har vært i denne situasjonen som vil dele sine meninger/erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #2 Skrevet 3. mai 2018 Det er vel fortsatt kjøpers marked, noe som gjør at folk kan tillate seg å være mer kresne. Dermed er det nok en del som sliter med å få solgt boligene sine.. Det har nok veldig mye å si hva folk vektlegger når de skal kjøpe bolig. For noen er selve boligen viktigst, for andre igjen kan det være beliggenhet osv. Mange faktorer som spiller inn. Anonymkode: 913fb...67d
squash1 Skrevet 4. mai 2018 #3 Skrevet 4. mai 2018 Vi brukte 11 måneder på å få solgt vår enebolig i Langevågen, sula. Fikk endelig solgt den i desember 2017.. Det var riktignok en enebolig fra 1960, og ikke verdens beste beliggenhet, men uansett!
Pal Fungi Skrevet 4. mai 2018 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2018 3 timer siden, bettybetty skrev: Vi brukte 11 måneder på å få solgt vår enebolig i Langevågen, sula. Fikk endelig solgt den i desember 2017.. Det var riktignok en enebolig fra 1960, og ikke verdens beste beliggenhet, men uansett! Oi.. Det var lenge.. Jeg prøver å få solgt en 3-roms leilighet på 64 kvadrat. Innvendig er leiligheten oppusset i senere år så her kan man flytte rett inn. Virker som det som skremmer folk er avstanden fra sentrum og leilighetens plassering i bygget. Personlig syns jeg ikke at et par kilometer unna sentrum er mye da men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå