Gå til innhold

Hvordan avvise noen pent?

Anbefalte innlegg

Gjest Forandring
Skrevet

Hei! 

Var på date med en mann ikveld som jeg har chattet med sn stund. Har hatt et helt annet inntrykk av denne mannen enn hva han viste seg å være, det gjaldt både utseendet og personlighet. Hele daten opplevdes for meg veldig ubehagelig siden jeg overhodet ikke følte det var noen kjemi der og jeg følte meg heller ikke tiltrukket. Han fra sin side var veldig på, ga meg veldig komplimenter og kontaktet meg med en gang etter daten.. 

Greia er at vi før daten idag allerede har avtalt en date til lørdag ( den daten idag bare ble til en liten en på sparket og det er meningen vi skal ha en mer formell date på lørdag ). Men jeg har jo ikke lyst til å ha en date til, dette frister jo overhodet ikke til gjentagelse.

Hvordan sier jeg dette pent? Jeg er så redd for å såre han.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo skrive noe sånn som: beklager jeg har fått tenkt meg litt om, og funnet ut at jeg ikke er helt klar for å gå på date likevel. Følte at kjemien ikke helt var der dessverre. Ønsker deg lykke til videre med datingen!

Du skylder jo han faktisk ingenting.. Noen ganger så er det bare ikke gjensidig.

Anonymkode: c7a21...6cb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare skrive hei, jeg beklager men jeg har tenkt litt og jeg synes vi ikke var en god match. Lykke til videre. 

Anonymkode: bde58...aef

AnonymBruker
Skrevet

"Hei, jeg beklager, men jeg vil gjerne avlyse avtalen på lørdag. Det føles bare ikke rett å ta dette noe videre for min del. Ønsker deg alt godt"

Anonymkode: 31160...660

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager jeg har fått tenkt meg litt om, og funnet ut at jeg ikke er helt klar for å gå på date likevel. Følte at kjemien ikke helt var der for min del. Ønsker deg lykke til videre.

Denne. Har endret litt på den så den er litt mindre hyggelig.  Du skylder ham ingenting, men hvis du sier rett ut at du ikke følte kjemien og ikke er interessert, så kommer han lettere å slå seg til ro. 

Anonymkode: c7acc...a0e

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo skrive noe sånn som: beklager jeg har fått tenkt meg litt om, og funnet ut at jeg ikke er helt klar for å gå på date likevel. Følte at kjemien ikke helt var der dessverre. Ønsker deg lykke til videre med datingen!

Du skylder jo han faktisk ingenting.. Noen ganger så er det bare ikke gjensidig.

Signerer på denne :)

Anonymkode: 89721...935

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...