AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1 Skrevet 2. mai 2018 Hvordan får man noen til å slutte å være innpåsliten? Hva kan man si eller gjøre mot noen som er «trøkka opp i en hele tiden»? Anonymkode: e75d4...33b
Mr. Kilmister Skrevet 2. mai 2018 #2 Skrevet 2. mai 2018 Si det som det er. Og ikke komme med dumme unnskyldninger som nordmenn er så flinke til.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #3 Skrevet 2. mai 2018 Akkurat nå, Mr. Kilmister skrev: Si det som det er. Og ikke komme med dumme unnskyldninger som nordmenn er så flinke til. Ja. Har det men da er det en annen som er innpåsliten. Anonymkode: e75d4...33b
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #4 Skrevet 2. mai 2018 Det sto at afrikanere er veldig innpåslitne og det er dem. At det hjalp for ei å si at hun var gift selvom hun ikke var det. Da lot han henne være. Anonymkode: e75d4...33b
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #5 Skrevet 2. mai 2018 Hvordan innpåsliten? Noen som er forelska i deg eller noen som ser vennskap som å være skyggen din? Anonymkode: fd561...31c 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #6 Skrevet 2. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan innpåsliten? Noen som er forelska i deg eller noen som ser vennskap som å være skyggen din? Anonymkode: fd561...31c Aner ikke hvem dem er. Som å invitere seg selv på besøk og aldri dra, skal bli kjæreste med meg og venninner av meg og jeg kjenner han ikke en gang (gærning kanskje), følger etter folk, prøve å stryke folk på låret, dra dem i håret, setter seg nærmere og nærmere folk på et sted og sånt. Det er innpåslitent. Skal jeg liksom bare gå bort til en fremmed og dra dem i håret og presse meg over dem?!? Nei. Kan ikke det vettu... Finnes noe som kalles vanlig høflighet. Anonymkode: e75d4...33b
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #7 Skrevet 2. mai 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan innpåsliten? Anonymkode: fd561...31c Er det vanlig å stå bak kvinner og kysse etter dem? Å beføle de på rumpa? Nei. Det er ikke helt stuerent når vedkommende åpenbart ikke kjente de kvinnene. Anonymkode: e75d4...33b
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #8 Skrevet 3. mai 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Er det vanlig å stå bak kvinner og kysse etter dem? Å beføle de på rumpa? Nei. Det er ikke helt stuerent når vedkommende åpenbart ikke kjente de kvinnene. Anonymkode: e75d4...33b Det er bare å anmelde. Dette er ulovlig. Anonymkode: f4dec...60b
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #9 Skrevet 3. mai 2018 Sikker på at personen er innforbi normalen? Jeg har en venn som er rimelig pågående, ser helt normal ut men har en skade som gjør at grensene er litt anderledes. Ikke noe vondt i det men veldig uvant for de som ikke vet hvorfor. Anonymkode: 32edb...01f
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #10 Skrevet 3. mai 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare å anmelde. Dette er ulovlig. Anonymkode: f4dec...60b Hvis du ser hvordan Navarsete ble behandlet så bryr de seg ikke uansett. 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at personen er innforbi normalen? Jeg har en venn som er rimelig pågående, ser helt normal ut men har en skade som gjør at grensene er litt anderledes. Ikke noe vondt i det men veldig uvant for de som ikke vet hvorfor. Anonymkode: 32edb...01f Vet ikke men det er flere som klager på noen av de. Innpåslitne, slibrige og sånne ting. De står og tar folk på rumpa og lager kysselyder bak ryggen på flere jenter. Stakkars jenter. Anonymkode: e75d4...33b
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #11 Skrevet 3. mai 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at personen er innforbi normalen? Anonymkode: 32edb...01f Sikkert ikke når de klenger sånn på fremmede. Anonymkode: e75d4...33b
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #13 Skrevet 6. mai 2018 Kjøp deg ring. Si du er gift Anonymkode: 19ee3...c13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå