AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1 Skrevet 2. mai 2018 Hei, noen som har greie på dette? Si at noe var kjøpt f.eks. 20. mai 2013. Så går noe i stykker 20. mai 2018. Er det innenfor reklamasjonsfristen? Gitt at man reklamerer samme dag? Eller menes det, med 5år, t.o.m. 19. mai? Og, hva om firmaet er stengt for dagen, så man sender e-post for å reklamere, kl. 22.00 samme kveld? Altså 20. mai. Innafor? Anonymkode: 9129a...a54
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #2 Skrevet 2. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei, noen som har greie på dette? Si at noe var kjøpt f.eks. 20. mai 2013. Så går noe i stykker 20. mai 2018. Er det innenfor reklamasjonsfristen? Gitt at man reklamerer samme dag? Eller menes det, med 5år, t.o.m. 19. mai? Og, hva om firmaet er stengt for dagen, så man sender e-post for å reklamere, kl. 22.00 samme kveld? Altså 20. mai. Innafor? Anonymkode: 9129a...a54 Du skal nå time reklamasjonen temmelig bra dersom du er så uheldig at det går i stykker akkurat på dagen 5 år etter kjøp. Blir en vurderingssak i hvert enkelt tilfelle. Anonymkode: 707c7...aab
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #3 Skrevet 2. mai 2018 46 minutter siden, AnonymBruker said: Du skal nå time reklamasjonen temmelig bra dersom du er så uheldig at det går i stykker akkurat på dagen 5 år etter kjøp. Blir en vurderingssak i hvert enkelt tilfelle. Anonymkode: 707c7...aab Vel, det er nå irrelevant. Jeg har et produkt, som gikk i stykker 3. dager før 5-års datoen, trodde jeg hadde noen dager ekstra å reklamere på. Anonymkode: 9129a...a54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå