Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte tilfeldigvis igjen en tidligere date i helgen. Vi datet i overkant av 3 måneder og hadde det egentlig veldig fint sammen, men var nok ikke helt klare for noe forhold noen av oss grunnet tidligere destruktive forhold for begge to. Dette var for ca 6 måneder siden. Har ikke sett eller snakka med han siden. 

Vi endte opp med å sitte å prata hele natta og jeg sov over (vi hadde ikke sex). 

Kjenner så på at jeg har lyst til å se hvordan vi kunne fungert nå, prøve å date litt på nytt, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. 

Sendte han en melding å sa jeg hadde kost meg masse og at jeg håper vi sees gjen. Det var jo en ganske uskyldig og lite direkte melding.. og jeg fikk dessverre (men sikkert fortjent!) bare en tilsvarende melding i retur. At han syntes det var fint å se meg igjen og at også han håpet vi kom til å sees igjen..Han avsluttet meldingen med «ha en fin dag videre».. 

Har ikke svart noe mer, for er vel ikke noe å svare på. Men sitter å lurer på om han avviste meg på en hyggelig måte? Hva hadde dere tenkt?

Anonymkode: da247...4f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde tenkt at det var en grunn til at dere ikke funka forrige gang dere holdt på, og at begge derfor er litt usikre på hverandre. Var det han som dumpa deg den gang så har han jo aldri vært veldig interessert.

Men på en sånn melding er det ikke så veldig mye annet å skrive, når man akuratt har møttes så skriver man liksom ikke "Ja takk for i dag, vil du møtes igjen i morgen?" man trenger gjerne litt tid på seg selv, og på å komme seg også.
Han sier at han håper å se deg igjen, så jeg hadde lett sendt en uanstrengt melding på lørdag for eksempel, (fredag er litt tidlig siden det bare er to dager til, best er å vente 5-10 dager men da må du vente til neste helg igjen) å skrevet "Hei, noen planer? Lyst til å ta en drink sammen kanskje?" uten noe smil og blunk og styr. Da viser du at du vil gjenoppta kontakten og fortsette å treffes, sånn at det blir tryggere for han også å sende deg melding når han får lyst.

Men uansett hva som skjer syns jeg du skal holde igjen følelsene dine når det kommer til denne fyren, for om han rømte fra forrige dating periode er han nok ikke følelsesmessig heala og klar for noe forhold og forpliktelser nå heller. Men hyggelig selskap og sex, ja helt sikkert.

Anonymkode: 25232...7f0

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde tenkt at det var en grunn til at dere ikke funka forrige gang dere holdt på, og at begge derfor er litt usikre på hverandre. Var det han som dumpa deg den gang så har han jo aldri vært veldig interessert.

Men på en sånn melding er det ikke så veldig mye annet å skrive, når man akuratt har møttes så skriver man liksom ikke "Ja takk for i dag, vil du møtes igjen i morgen?" man trenger gjerne litt tid på seg selv, og på å komme seg også.
Han sier at han håper å se deg igjen, så jeg hadde lett sendt en uanstrengt melding på lørdag for eksempel, (fredag er litt tidlig siden det bare er to dager til, best er å vente 5-10 dager men da må du vente til neste helg igjen) å skrevet "Hei, noen planer? Lyst til å ta en drink sammen kanskje?" uten noe smil og blunk og styr. Da viser du at du vil gjenoppta kontakten og fortsette å treffes, sånn at det blir tryggere for han også å sende deg melding når han får lyst.

Men uansett hva som skjer syns jeg du skal holde igjen følelsene dine når det kommer til denne fyren, for om han rømte fra forrige dating periode er han nok ikke følelsesmessig heala og klar for noe forhold og forpliktelser nå heller. Men hyggelig selskap og sex, ja helt sikkert.

Anonymkode: 25232...7f0

Tusen takk for råd :-) skal absolutt følge dem. Venter et par uker å ser an litt. 

Vil bare legge til at det ikke var slik at han dumpa meg, litt usikker på hva jeg skrev som fikk det til å virke slik, men isåfall beklager jeg misforståelsen:) 

Anonymkode: da247...4f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...