Gå til innhold

Gruppeintervju - hvordan vite hvordan det gikk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag har jeg vært på gruppeintervju og jeg lurer veldig på hvordan det gikk, men har egentlig ingen anelse om det gikk bra eller dårlig, siden jeg ikke har erfaring med denne formen for intervju fra før.

Vi var ti stykker der og satt på et møterom sammen med fire representanter for bedriften (stor butikkjede), to fra HR og to fra butikkene vi er aktuelle til å jobbe i. Intervjuet startet med at de presenterte firmaet og litt om jobbene, betingelser, krav de stiller osv.  Så presenterte de fire representantene for bedriften seg selv og så måtte vi ti kandidatene presentere oss selv. Vi måtte fortelle hva vi het, alder og fortelle litt om bakgrunnen vår og hvorfor vi ønsker å jobbe nettopp der.  Etter det svarte vi på diverse spørsmål i et spørreskjema og leverte attester etc. Til slutt måtte vi lage et rollespill der vi skulle selge et produkt.  

Avslutningsvis fikk vi beskjed om at de skal sjekke referanser og at de kom til å gi beskjed innen 14 dager om det blir jobb på oss, men sannsynligvis før, da de har det travelt og trenger folk raskt.  Vi fikk klar beskjed om at det ikke kommer til å bli annengangsintervjuer, de som eventuelt blir kalt inn på nytt er fordi de vurderer oss for andre roller og må avklare noe mer.

Ingen fikk individuelle tilbakemeldinger og det stresser meg veldig at jeg ikke har en anelse om hvordan det gikk - gikk det bra? Eller gikk det dårlig?

Anonymkode: 2a3c7...0ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vent 14 dager så får du vite.. Er vel egentlig ikke noe annet å si. 

Anonymkode: cc68a...95e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...