Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en god stund siden (i fjor sommer en gang) fikk jeg en superlike/hei på happn. Skjønte ikke da at jeg egentlig vet hvem denne kjekkasen er, fordi det er såpass mange år siden vi sist møttes. Så jeg ignorerte heien på happn, og glemte hele greia, jeg er en rimelig skeptisk type. Men så møtte jeg plutselig denne mannen ute på gata noen måneder senere ved en tilfeldighet, og det var først da jeg forstod hvem det var, etter at vi hadde slått av en prat og jeg driti meg ut fordi jeg ikke husket ham. Litt redd jeg fornærmet ham. Har tenkt mye på ham siden og sagt til meg selv at jeg må like ham tilbake når vi krysser vei igjen. Og her er greia, vi krysser jo aldri vei på appen lenger, til tross for at vi krysser veier i virkeligheten. Jeg kan fremdeles se ‘hei’et hans, men kan man det selv om han for eksempel har x’a deg bort? Fjerna deg slik at man ikke krysser vei på appen? Jeg kan se når han var aktiv, men synes det er veldig rart han ikke dukker opp når vi har vært på samme plass. Vet det kommer til å komme noen forslag om å ta det irl, men jeg er dritfeig og disse "møtene" er på en plass det ikke lar seg gjøre, uten at jeg skal si for mye om det. Har hatt så lyst til å trykke like på ham, men føler nå at det virkelig er for seint. Kan jo ikke akkurat bla gjennom notifikasjonene og like ham ut av det blå heller😂 Jepp, føler meg fjortis som fy, men sånn er nå dette livet jeg lever.

Anonymkode: cde03...d38

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nevermind, han har x’a meg bort. Ts

Anonymkode: cde03...d38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...