Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #1 Skrevet 24. februar 2005 Lurer på om dere finurlige jenter har noen tips til å få mannen til å ta de valgene jeg ønsker, uten at han skjønner det selv? Kvinnelist...... Jeg har begynt i feil ende og hver gang vi tar opp det aktuelle temaet blir han sur og tverr..... HJELP meg!!!
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2005 #2 Skrevet 24. februar 2005 "Få ham til å ta valgene DU vil"?, mener du hjernevaske ham og ta fra ham all egen vilje? Slik høres det ut for meg....
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #3 Skrevet 24. februar 2005 Eh.. hva er det du vil få ham til da?
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #4 Skrevet 24. februar 2005 Hmmm... Har egentlig aldri ønsket meg en tøffel av en mann som gjør som jeg vil - syns det er mye mer attraktivt med en som kommer frem til egne meninger og at vi i fellesskap finner løsninger begge trives med... Kvinnelist? - og mannslist, definerer jeg heller som å ha evne til å samarbeide og kommunisere for felles forståelse og løsninger.
Gjest trissie Skrevet 24. februar 2005 #5 Skrevet 24. februar 2005 J Jeg har forsøkt meg med den kvinnelisten J Det gikk helt galt her også, og det endte med at vi syntes vi vokste fra hverandre. Det er det beste beviset for at jeg har prøvd å forandre den andre til å bli som jeg vil. Da blir det morsommere å gjøre små ting og endringer og vente spent på den hans reaksjon :-) Oftest blir jeg overrasket over responsen! Og kommer den ikke i første eller annet forsøk, kommer den i tredje. :-) og så lurer han på hva som skjedde og får lyst til å finne ut av dette! Det er jo forskjellene som er spennende og som må verdsettes og pleies. Blir ikke noe spennende om han ikke har egen personlighet vel? Vi fikk det rådet av noen andre, og det har funka helt herlig. For hva kom først, høna eller egget? Hvorfor skal han endre på noe og gjøre som Du vil – først? Kanskje du skal være et deilig eksempel og gi han noe han vil ha, så får du dobbel innsats igjen? På alle områder. Mannen min er herlig sånn :-)
sophie 70 Skrevet 24. februar 2005 #6 Skrevet 24. februar 2005 ta deg ett kurs om hvordan dressere hunder,så lærer du noen triks der du kan bruke på din mann. Må si har alldri hørt noe så dumt,skal ikke han få ha sine egne meninger? Ville alldri hatt en mann som gjorde det jeg befalte, untatt i senga da :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #7 Skrevet 24. februar 2005 Spørs hvor stort valget er. Hvis det er småting kan jeg argumentere for mitt valg flere ganger i ulike situasjoner (f. eks. kjøp av ny jakke, hårsveis). Ofte kan jeg alliere meg med familien som også underbygger mitt syn. Noen ganger fungerer det slik at dette siver inn til han og når han skal ta valget, så tror han at det er hans valg, selv om det er under sterk påvirkning fra meg......
Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2005 #8 Skrevet 24. februar 2005 Ta det opp på en måte som at det virker at det gagner dere begge to. Spill på følelser... hm.. Du bør kjøpe boka " menn er fra mars ", der står det blant annet hva han TROR vi sier, når vi mener noe helt annet..
asterix Skrevet 24. februar 2005 #9 Skrevet 24. februar 2005 Om du vil ha en tøffel så er det jo bare å kjøpe en.
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #10 Skrevet 24. februar 2005 Ofte er det små ting som hjelper på å få viljen din. Vær hyggelig. Fremlegg ting på en konstruktiv måte. Forklar fordeler og bakdeler, og fremhev det du mener er positivt. Ikke hyl, gnel og grin deg til å få det som du vil. Litt sånn som man må gjøre ellers i livet for å få ting igjennom.
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #11 Skrevet 24. februar 2005 Om du vil ha en tøffel så er det jo bare å kjøpe en.
Carrot Skrevet 24. februar 2005 #12 Skrevet 24. februar 2005 Lurer på om dere finurlige jenter har noen tips til å få mannen til å ta de valgene jeg ønsker' date=' uten at han skjønner det selv? De valg du ønsker? I mitt hode har alle mennesker i utgangspunktet fått utdelt en egen posjon vilje som de er ment å bruke slik de selv vil uten påvirkning fra andre - ser da bort fra reklame og slike ting... Er et fryktelig begrep dersom det brukes til å manipulere andre for egen vinning... Så det du egentlig snakker om er en spesiell ting du har bommet med å få frem for din kjære - så derfor tyr du til heller tvilsomme metoder for å oppnå noe for egen del? Har du tenkt at det kan være en grunn til at han ikke vil? Noe som for han er vesentlig? Hva med å snakke sammen - kommunikasjon er verdens eneste og vanskeligste måte for mennesker å få frem sitt budskap til mottaker på - så jeg tror utfordringen din er å bli tydeligere i ditt budskap samt respektere din kjæreste for hans meninger uten list eller andre finurlige inngripen.... C.
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2005 #13 Skrevet 24. februar 2005 Tja, jeg vet at det ikke er så vanslkelig, men jeg synes du bør la han ta sine egene valg...jeg skulle ønske jeg kune gå inn i hodet på min gode venn og ta valgen for han mange ganger, men det går ikke ...jeg vet at det eneste riktige er å la han ta valgene selv...men..det går an å påvirke...og det er jeg flink til ...har en naturlig begavelse til det... men ...jeg påvirker da alltid i riktig retning...
Gjest Hilde K S Skrevet 24. februar 2005 #14 Skrevet 24. februar 2005 Den eneste måten å få noen til å gjøre det man ønsker er å fortelle hva man ønsker. Da har man faktisk gjort det man kan gjøre, så er det opp til den andre parten om den ønsker å innfri ønskene dine.
Scorpion Skrevet 24. februar 2005 #15 Skrevet 24. februar 2005 Spørs hvor stort valget er. Hvis det er småting kan jeg argumentere for mitt valg flere ganger i ulike situasjoner (f. eks. kjøp av ny jakke' date=' hårsveis). Ofte kan jeg alliere meg med familien som også underbygger mitt syn. Noen ganger fungerer det slik at dette siver inn til han og når han skal ta valget, så tror han at det er hans valg, selv om det er under sterk påvirkning fra meg......[/quote'] Fy fader så fæl du er mot mannen din - Rotter deg med familien MOT han for å få det som du vil.. Den oppførselen hadde ikke jeg akseptert i det hele tatt. Derfor er det også spesielt godt å tenke på at mannen til trådstarter sannsynligvis har ryggrad til å si imot - Er vel derfor denne idiottråden ble startet?? Mitt råd: Kjøp deg en dokke. Den kan du kle opp, farge eller klippe sånn som du vil. Sier deg heller ikke imot og blir med hvor som helst.
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #16 Skrevet 24. februar 2005 Lurer på om dere finurlige jenter har noen tips til å få mannen til å ta de valgene jeg ønsker' date=' uten at han skjønner det selv?.... HJELP meg!!![/quote'] Her skal du få rådene jeg synes du fortjener: - Skaff deg håndjern, pisk, domina-kostyme og hundebånd. Overtal han til å prøve litt bondage. Når du først får han lenka fast, er det bare å bruke pisken helt til han lover å være slik du vil han skal være. - Fittestreik. Ikke noe pulings før kravene er innfridd. - kjøp selvhjelps-boka "How to Manipulate Your Partner into Becoming Your Personal Servant" fra amazon.com. Stakkars mannen din, som er sammen med ei heks, uten å vite om det.
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #17 Skrevet 24. februar 2005 Gud bedre så mange prektige mennsker det er her da!!! Vil foreslå 3 tiltak: 1. Forhandlinger 2. Forføringer 3. Lobbying Det er ikke snakk om verken tøfler eller dukker som enkelte synes å tro. Tvert i mot: I gamle Egypten var Isis gudinnen for kvinnelist. Hun var idealkvinnen, den perfekte hustru og mor, og fullstendig oppofrende for sin mann. Les Nina R. Anker. Hun var ekspert på området!
Krølltoppen Skrevet 24. februar 2005 #18 Skrevet 24. februar 2005 Et godt tips: La mannen komme med forslaget selv! Du kan prate om saken, late som om du tenker over hva du mener og spørre om råd. Og før du vet ordet av det har mannen sagt: "Jeg har en glimrende ide!" Funker ihvertfall på jobben!
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #19 Skrevet 21. mars 2005 Hei alle som svarte, uansett hvor grusom dere syns jeg var!!!!! Jeg er trådstarter her. JEG HAR FÅTT DET SOM JEG VIL!!!!! som vanlig. Det var en viktig sak for meg dette, og kjæresten min er kjempe fornøyd. Så det så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå