Gå til innhold

Hvor skal du i påsken

elle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal reise på landet. Hjem til mamma og pappa for å slappe av etter en hektisk vinter.

Skal i hvertfall ikke på fjellet. Oppsøker av prinsipp ikke snø når det går mot vår. icon_biggrin.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være hjemme!

Har nettopp vært i syden, og er på "krita" i forhold til avspaseringstimer på jobben allerede!

Synes det er nydelig å ha noen fridager og bare være hjemme også iblant!

icon_cool.gif God påske til alle - litt på forskudd!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal hjem til mamma og pappa. Har masse jeg må ordne til bryllupet i sommer, så det blir en del farting før helligdagene. Det blir nok full avslapping på hytta hvis været blir bra!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hjem til opphavet og kose meg med dem noen dager.

Skal på ski! Får aldri gjort det her hjemme.

Jeg skal ihvertfall IKKE på TG (The Gathering, stor datamesse hele påsken, for de som ikke har hørt om det)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei, jeg skal nok en tur på fjellet i påsken, gå noen skiturer og slappe av i sola (forhpentligvis blir det pent vær).

Ellers skal jeg ta meg en tur til Strømstad. Jada jeg vet det er harry,(ifg. landbruksministeren) men man får kjøpt billig kjøtt....

Er det forresten noen som vet om det finnes noen spennende butikker i Strømstad??

Med klær, sko osv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal trolig på hytteferie, og få gått en del på ski om været holder!

Ikke på snaufjellet. Liker best å bo og gå på ski i skogsterreng!

Har fri hele påskeuken, så de første dagene blir til å sløve i heimen!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på fjellet med forloveden og hele hans familie. Her skal jeg kose meg og lære å stå på slalom!

glede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg skal være hjemme. Jobber i de vanlige ukedagene (mand-onsd), og ellers blir det forberedelser til bryllup. Nix - ingen fjelltur, synes det er usedvanlig kjedelig å gå/stå på ski.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først skal jeg til kjæresten min, så kommer han til meg... mm gleder meg!!!!!!kys_2.gif

Så får vi se hva som skjer.. icon_biggrin.gif

icon_biggrin.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hjem til mor!! Tilfeldigvis er det på fjellet, så jeg slår to fluer i en smekk! Skal gå lange skiturer og kose meg i solveggen (forhåpentligvis!)

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hhhhrrrrmmmffff...

Skal kode C++ hele påsken jeg. Forbanna drittoppgave!!!

Men det blir en liten tur til hytta ved sjøen da.

Goood påskeferie alle sammen (unntatt meg)sinna.gif

Silje icon_razz.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo!!

Vi skal på hytte med et 2 andre par og masse unger.Så vi skal bare kose oss, gå turer, spille spill og ha litt rødvin om kveldene..

Jeg gleder med til å være sammen med mim tilkommende mann og kose oss med våre 2 små barn.icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En dagstur på Langfredag opp til hytta - må få gå litt på ski icon_smile.gif resten blir vel jobbing og videre planlegging av bryllupet.

Gooo Påske alle sammen!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal bare være hjemme å slappe av.

Sooove lenge.....forhåpentligvis sole meg litt(hmmm....sola skinner allerede icon_smile.gif )

Gå på cafe med venner....

Bare kose meg med kjæresten... icon_wink.gif

GOD PÅSKE TIL ALLE SAMMEN !!!!!!! icon_smile.gif

Måtte alle få en flott ferie!

Klems fra,

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også blant de som bare skal være hjemme.... Kose meg sammen med junior, gå turer osv...

Men etter påske, skal jeg pleie kjærligheten igjen. *sukk* icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde

Jeg skal jobbe til onsdag kl.12 - så blir det noen etterlengtede fridager. Vi reiser til hytta ved sjøen dersom været er fint - hvis ikke blir det hjemme-påske med dagsturer, masse godt å spise, litt jobbing med vårt nye hus, ellers rett og slett avslapping. Jeg bestemmer meg alltid for at i ferien skal jeg får gjort alt mulig - men vet av erfaring at jeg sjelden får halvparten unnagjort...

Ønsker alle en riktig god påske icon_smile.gif

Klem fra

Hilde icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Hilde den 2002-03-24 15:31 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg skal nok på fjellet å ha skikkelig påske med snø, sol og ski. Det blir ikke så mye ski da, men iallefall en dag i slalombakken.

Jeg reiser på hytta til ei venninne av meg og vi er en vennegjeng på seks som skal kose oss der oppe fra onsdag til søndag. Det blir nok kjempemorro men slitsomt for jeg regner med at det blir mye mer festing en skigåing...

Eller så burde jeg også vært hjemme foran datamaskinen og programmert c++... Men men.. man skal vel ikke ta sorgene på forskudd?? Det er jo litt over en mnd til eksamen.. hehe..

GOD PÅSKE!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...