Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gode tips?

Kjøpte en fem- eller sju-pakk på Cubus, der har alle parene gått i søpla, sklir under foten etter ti skritt....

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt samme problem, men sneaker socks fra HM funker for meg. De har et sånt anti-skli-område av gummi eller noe bak ankelen i sokken. Sklir aldri av.

Anonymkode: 5d0b7...9e8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt noen på xxl, er stort sett de eneste som virkelig sitter. Skal se om jeg finner dem i nettbutikken.

Anonymkode: ed616...3e5

Skrevet

Kjøper på Kappahl. De går godt opp over helen, så opplever ikke at de sklir. Pass på å kjøpe de som er nærmere i din størrelse i størrelsen de begynner i (f.eks har du strl 39 så er 38-41 fint, men er du strl 41 er det smartere å kjøpe de frå strl 42 og opp). 

Skrevet

Har fått noen ankelsokker av merket Kari Traa i gave. Aner ikke pris, men de er helt suverene! Klarte til og med å trene med dem i joggeskoene, ellers blir det bare sokk-midt-under-foten når jeg prøver ankelsokk . 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Kari Traa og puma.

Skrevet

Ja, løpesokker fra Smartwool og Balega (må kjøpes fra utlandet) samt Nike elite running (m/cushion). Balega lager trolig de beste sokkene jeg har brukt!

AnonymBruker
Skrevet

Varierer veldig etter hvilke sko jeg går i faktisk, om de sklir eller ikke. Lamote har funket. 

Anonymkode: 8d6d1...c52

AnonymBruker
Skrevet

Line one fra xxl. 

Anonymkode: ed616...3e5

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid hatt samme problem, men sneaker socks fra HM funker for meg. De har et sånt anti-skli-område av gummi eller noe bak ankelen i sokken. Sklir aldri av.

Enig, de med gummi inni er gull!

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det disse? http://www2.hm.com/no_no/productpage.0160442007.html 

Skrevet
23 minutter siden, Moonwalker skrev:

Kjøper på Kappahl. De går godt opp over helen, så opplever ikke at de sklir. Pass på å kjøpe de som er nærmere i din størrelse i størrelsen de begynner i (f.eks har du strl 39 så er 38-41 fint, men er du strl 41 er det smartere å kjøpe de frå strl 42 og opp). 

Jeg vil tro at jeg har hatt fra Kappahl før, men jeg kan selvfølgelig prøve igjen.... Med noen sokker synes jeg det funket bedre å bruke 36-38, selv om jeg nok er mer en størrelse 39.... Men det er jo ikke sikkert det gjelder alle...

Skrevet

Noterer meg generelt sportssokker... Får kanskje prøve det da, selv om jeg synes det er deilig å kunne kjøpe en "ørten-pakk" med sokker som ikke koster noe (men det hjelper jo ikke når jeg hater dem ;) )

Skrevet
1 minutt siden, Ulrikke skrev:

Jeg vil tro at jeg har hatt fra Kappahl før, men jeg kan selvfølgelig prøve igjen.... Med noen sokker synes jeg det funket bedre å bruke 36-38, selv om jeg nok er mer en størrelse 39.... Men det er jo ikke sikkert det gjelder alle...

Kappahl har basis ankelsokker har endret seg rundt strikken og fått litt mer hel nå da :) Det har hjulpet på på mine føtter. Bula har også noen veldig gode ankelsokker.

Skrevet

H&M sokkene med gummi-kant, herregud så SYKT gode de er. Sitter som støpt. Ingenting som slår de!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ankelsokker er ubrukelig, bruker vanlige sokker istedenfor. Nike eller adidas. Selv de få ankelsokkene som ikke glir ned gir en følelse av at de gjør det. Og lei små gnagsår over der ankelsokkene slutter for skoene er høyere. Bare se på folk med ankelsokker, omtrent alle har rød hud over helen. 

Anonymkode: 38ec9...6e8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...