AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1 Skrevet 2. mai 2018 Jeg driver å dna-tester meg fra ulike steder for å prøve å finne min biologiske far. Min mor hadde et one nigth stand for 27 år siden.... Er det riktig at meg å forlange at hun betaler for DNA-testene jeg tar, for det blir jo nokså dyrt... Koster jo omtrent 800kr for en test hos MyHeritage og over 1000kr for en test hos Ancestry.... Min mor har og testet seg gjennom MyHeritage slik at det skulle bli litt lettere for meg... Men hun var frekk nok til å si at jeg burde belt for henne, siden hun i utgangspunktet ikke hadde behov for å teste seg.. Hva mener dere? Anonymkode: 3ac83...cf1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #2 Skrevet 2. mai 2018 Skulle stå betalt for henne... Ble en skrivefeil der! Anonymkode: 3ac83...cf1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #3 Skrevet 2. mai 2018 Hvorfor i alle dager skulle hun betale for dette hvis hun ikke er interessert i dette selv? Er du seriøs? Anonymkode: 469f2...927 38
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #4 Skrevet 2. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor i alle dager skulle hun betale for dette hvis hun ikke er interessert i dette selv? Er du seriøs? Anonymkode: 469f2...927 Jepp det er jeg, fordi dette er jo hennes feil... Anonymkode: 3ac83...cf1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #5 Skrevet 2. mai 2018 Nei dette får du betale selv syns jeg. Det finnes da enklere og billigere måter å finne fedre på. Gjennom frelsesarmeen feks. Godt detektivarbeid klarer du selv. Anonymkode: cd9f1...a46 20
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #6 Skrevet 2. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei dette får du betale selv syns jeg. Det finnes da enklere og billigere måter å finne fedre på. Gjennom frelsesarmeen feks. Godt detektivarbeid klarer du selv. Anonymkode: cd9f1...a46 Ikke så lett kjære deg... Han er ikke norsk! Har prøvd å finne dette ut på egenhånd med den lille infoen jeg har om han, men kom ingen vei... Anonymkode: 3ac83...cf1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #7 Skrevet 2. mai 2018 Nei, dette syns jeg du skal betale selv Anonymkode: a0b06...574 12
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #8 Skrevet 2. mai 2018 Men dette har jo hun selv stelt i stand... Er det riktig at jeg må betale for å prøve å finne min biologisk far? Bare lurer fordi jeg har jo aldri vært borti dette før nå... Anonymkode: 3ac83...cf1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #9 Skrevet 2. mai 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jepp det er jeg, fordi dette er jo hennes feil... Anonymkode: 3ac83...cf1 Hva er hennes feil? At hun lagde deg? Synes du det var en stor tabbe? Anonymkode: 469f2...927 32
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #10 Skrevet 2. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke så lett kjære deg... Han er ikke norsk! Har prøvd å finne dette ut på egenhånd med den lille infoen jeg har om han, men kom ingen vei... Anonymkode: 3ac83...cf1 Og nettopp derfor er Salvation army så bra på nettopp dette. De har funnet mennesker andre har gitt opp å finne. Frelsesarmeen har nemlig et enormt kontaktnettverk med opplysninger. Anonymkode: cd9f1...a46 7
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #11 Skrevet 2. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva er hennes feil? At hun lagde deg? Synes du det var en stor tabbe? Anonymkode: 469f2...927 Hun har tidligere når jeg var bitte liten sittet på bilder av han og rett og slett kastet dette, fordi hun ikke skulle se han igjen.... Hun tenkte jo ikke på meg! Anonymkode: 3ac83...cf1 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #12 Skrevet 2. mai 2018 Hun planla vel ikke å få barn med en ukjent mann!? Synes det er dårlig gjort å si at dette har hun stelt i stand selv. Er det bedre om du ble abortert? Synes du har en umoden oppførsel. Anonymkode: 7e8cb...904 16
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #13 Skrevet 2. mai 2018 Men... for å få finne en match via de sidene, så må jo han også ha sendt inn DNA prøve.. Og det er nok ikke noe de aller fleste gjør. Så da blir det jo bortkastet penger. Anonymkode: 06978...787 16
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #14 Skrevet 2. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp det er jeg, fordi dette er jo hennes feil... Anonymkode: 3ac83...cf1 Hadde du vært i livet om det ikke var en one night stand? Nei, så takk Gud for at det ble det, ellers hadde du ikke vært her idag. Anonymkode: 7718f...cef 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #15 Skrevet 2. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og nettopp derfor er Salvation army så bra på nettopp dette. De har funnet mennesker andre har gitt opp å finne. Frelsesarmeen har nemlig et enormt kontaktnettverk med opplysninger. Anonymkode: cd9f1...a46 Jeg tror jeg har funnet personen, men personen responderer meg ikke i det hele tatt... Men jeg kan ikke bekrefte at personen er min far før en DNA-test er gjort fra han sin side.. Derfor tar jeg en DNA-test til for å se om jeg kan komme nærmere noen i hans familie... Har funnet en tremenning av meg på den siden.. Anonymkode: 3ac83...cf1
Cyndaquil Skrevet 2. mai 2018 #16 Skrevet 2. mai 2018 Så du skal vise utakknemlighet for at du faktisk lever med å kreve det av din mor? Hadde ikke vært for den one night stand hadde ikke du levd. Mange ville tatt abort i hennes situasjon, men hun ga deg livet og fostret deg opp. Søk gjerne genetisk opphav, men ikke krev at din mor skal betale for det 14
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #17 Skrevet 2. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun planla vel ikke å få barn med en ukjent mann!? Synes det er dårlig gjort å si at dette har hun stelt i stand selv. Er det bedre om du ble abortert? Synes du har en umoden oppførsel. Anonymkode: 7e8cb...904 Nei, men hun har tidligere sittet på bilder av denne mannen, og kastet dem fordi hun ikke skulle se han igjen, og tenkte derfor ikke på meg når jeg ble eldre og kanskje ville ha svar... Anonymkode: 3ac83...cf1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #18 Skrevet 2. mai 2018 Ayurvedaa, dette er et ubetydelig beløp hvis du virkelig er interessert i å finne faren din! Anonymkode: 469f2...927 7
Hulderen Skrevet 2. mai 2018 #19 Skrevet 2. mai 2018 (endret) Du er voksen, og må ta ansvar for egen økonomi. Det er du som leter etter din biologiske far, så du får betale. Du bør betale din mors DNA-tester også, siden hun tar dem for å hjelpe deg. Endret 2. mai 2018 av Hulderen 18
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #20 Skrevet 2. mai 2018 Oj så bitter på sin egen mor! 😳 Anonymkode: 1fbec...b24 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå