AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1 Skrevet 2. mai 2018 Min datter hadde besøk av en venninne fra barnehagen. De er begge 6 år. De ville gjerne ut å leke med vann ballonger og jeg fant de i badebuksa når jeg kom hjem. (samboeren var hjemme, mens jeg var ute et kort ærend). Jeg syntes det er alt for kaldt for de å være ute så lettkledd, men samtidig tenker jeg at når de er så såpass store, så vil de normalt selv kunne avgjøre hvis det blir så kaldt at de fryser ordentlig. Hva syntes dere? Anonymkode: 57029...22a
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #2 Skrevet 2. mai 2018 Jeg synes det er for kaldt. Dette er en typisk årstid hvor man blir fort syk. Det er ikke sommervær enda selv om det av og til er varmt akkurat i sola når det er vindstille Anonymkode: 49eca...4a8 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #4 Skrevet 2. mai 2018 Ja, det er for kaldt. Men det er ikke kulde man blir syk av Anonymkode: 115f5...d09
Gjest Hummel34 Skrevet 2. mai 2018 #6 Skrevet 2. mai 2018 Jeg hadde ikke likt at mitt barn hadde opplevd dette hvis hen hadde besøkt noen i barnehagen.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #7 Skrevet 3. mai 2018 Ser ikke noe galt i det. De lærer av egen erfaring. Anonymkode: e2eed...cba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå