Gå til innhold

HASJ - POLITI

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På ‎02‎.‎05‎.‎2018 den 19.00, AnonymBruker skrev:

Jeg aner ikke om jeg har postet dette riktig..

Jeg er av og til hos en person som røyker hasj. Jeg røyker ikke. Men hva skjer om Politiet kommer? Hva skjer med meg? 
Kommer det på rullebladet mitt at "jeg er hos en person som røyker hasj"?

Anonymkode: ff0c3...8ee

Hvis en lov hadde nektet rusbrukere å ha venner, ville det vært store protester til den ble avskaffet. Vi lever heldigvis ikke i et sånt samfunn, men noen steder i verden er det faktisk sånn.

Anonymkode: d323d...29b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Naiv tenkning. Turnusjobb, nattevakter og tilleggsordninger er attraktivt for dophuer som livnærer seg legalt. Å gå fast nattevakt på en institusjon kan være en ganske behagelig, godt betalt og helt gunstig ordning for cannabisbrukere f.eks. Mer penger for mindre timer, kan røyke når man kommer hjem, og har sammenhengende fri til å røyke osv. Mye grums der.

Anonymkode: 8420d...4c5

En annen, gunstig ordning en cannabisbruker kan ha er å jobbe 9-4, komme hjem, lage middag og få unnagjort dagens gjøremål før hen bruker de siste timene av kvelden på en serie eller en bok med en joint til. 

Anonymkode: 02801...80c

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

En annen, gunstig ordning en cannabisbruker kan ha er å jobbe 9-4, komme hjem, lage middag og få unnagjort dagens gjøremål før hen bruker de siste timene av kvelden på en serie eller en bok med en joint til. 

Skulle vært dødsstraff for å leke slik med helsa!

Anonymkode: ddb55...624

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Er det fordi du ikke liker å måtte se deg selv i speilet?

Anonymkode: 473b5...781

Mer fordi dere faktisk ikke eier argumenter så da trekker dere "men hva med alkohol!?!?!?!?" hver eneste gang :skratte:

Anonymkode: cb95b...23c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mer fordi dere faktisk ikke eier argumenter så da trekker dere "men hva med alkohol!?!?!?!?" hver eneste gang :skratte:

Tror du har tapt i denne diskusjonen. Hadde bra!
Ts

Anonymkode: ff0c3...8ee

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk fortsetter å spørre om fordi ingen til nå har klart å gi et godt svar på et ganske legitimt spørsmål. 

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
På 2.5.2018 den 19.07, AnonymBruker skrev:

Hvorfor henger du med tapere?

Anonymkode: 29a42...e53

Ikke alle som røyker hasj er tapere. Jeg er et godt eksempel på det. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk fortsetter å spørre om fordi ingen til nå har klart å gi et godt svar på et ganske legitimt spørsmål. 

Greia er vel at noen av oss er avholdsfolk, og har ingen problemer om det hadde blitt et forbud mot alkohol også. Rus er et tegn på svakhet, og folk som ruser seg er tapere uansett sosial posisjon.

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Greia er vel at noen av oss er avholdsfolk, og har ingen problemer om det hadde blitt et forbud mot alkohol også. 

Solidariteten lenge leve...

Fint at du ikke ville fått problemer hvis alkohol ble forbudt, men veldig mange andre ville fått det. Der er nå en gang slik at folk ønsker å drikke alkohol, enten for å ruse seg eller fordi det smaker godt, og vi vet av erfaring at om det forbys, vil folk skaffe seg det på ulovlig vis. En drømmesituasjon for smuglere, hjemmebrennere og andre kriminelle, altså. Folk ville gått fra å drikke dyr og kvalitetssikret cognac til hjemmebrent, metanol osv. Det vil være omtrent like effektivt som å forby sex utenfor ekteskap.

Personlig ser jeg ikke hvorfor det å ruse seg, i seg selv er moralsk galt. De aller fleste ruser seg fra tid til annen. Uansett bør lovverket baseres på hva som samlet sett gir færrest skader og i størst mulig grad ivaretar mennesker rett til å bestemme selv (her synes jeg vi har lyktes godt med Vinmonopol og andre reguleringer). Hvem du eller jeg måtte mene er "tapere" er irrelevant.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Til og med elefanter, aper, katter osv liker å ruse seg.. Catnip budsa ser ut som marijuana :laugh:

catmit.gif

Anonymkode: f066f...042

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Greia er vel at noen av oss er avholdsfolk, og har ingen problemer om det hadde blitt et forbud mot alkohol også. Rus er et tegn på svakhet, og folk som ruser seg er tapere uansett sosial posisjon.

Så man skal gå ut fra at alle man snakker med er blant de ti prosentene av befolkningen som ikke drikker?

Skrevet
På 2.5.2018 den 19.07, AnonymBruker skrev:

Hvorfor henger du med tapere?

Altså, dine innlegg er så... vittige? Sure?
Hvorfor er du så imot bønne? Har du prøvd? Fikk du noia? Har ei "taper" stjelt mannen din? Hva er greia??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...