Gå til innhold

HASJ - POLITI

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart hvor uvitende? Hvorfor er du så ekkel person?
Og nå spurte ikke jeg om amfetamin, heroin, tabletter. Jeg snakker om hasj. Ikke syntetisk, men vanlig hasj. Hvor mange har du hørt om som har tatt overdose av vanlig hasj?
Drikker du forresten? Hvor mange daglig er det som må til sykehuset for å pumpes? Hvor mange daglig er det som er for fulle til å gå på jobb? Hvor mange dagelig er det som sloss og lager styr fordi de er fulle?

Når det kommer til hasj, så ja, folk sloss, men ikke i nærheten så mye som av alkohol eller andre stoffer.
Hvem vet om noen som må på sykehuset for hasj? Kanskje di får en allergisk reaksjon, men ikke så mye mer en det?

Di fleste som røyker hasj, klarer å gå på jobb.

Og jeg har også vokst opp i harde miljøer, og jeg har sett vondt enn verre, men jeg sikker ikke som deg likevel, å tror at jeg er dronninga på hagen.

Ts

Anonymkode: ff0c3...8ee

Beklager rotete innlegg.. ordliste som tuller litt med meg...
TS

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hallo, hvor mye spinner egentlig hjernen din??
I mine snart 30 år, og vandret i "miljøet" siden jeg var 13, har aldri noen spurt om di kan "dumpe sakene sine" hos. meg.
Ærligtalt! Du har sett for mye på film!

Herregud du lyver så det renner av deg. Etter 30 år i miljøet burde du virkelig vite det du spør om i HI.

Anonymkode: 20707...a5c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå smører du godt på her ja. "Di" jobber nok ikke innenfor helsevesenet nei.

For min del, så kan du bare sitte bak dataen din, å tro at du vet hvem som røyker og ikke røyker.
Verden er ikke sort/hvit. Og nei, jeg "smører meg ikke". Jeg vet tydeligvis bare litt mer enn deg, i akkurat denne saken. Ikke noe farlig eller dumt med det. Du er tydeligvis bedre enn meg til å stave ord riktig..så...:ac:

TS

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Personen er ikke taper. 

ts

Nei. Du har rett. Bare dumme kommentarer. Du gjør uansett ikke noe galt. Uansett hva noen vil ha deg til å tro her. 

Anonymkode: 1dee3...d0c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud du lyver så det renner av deg. Etter 30 år i miljøet burde du virkelig vite det du spør om i HI.

Kjære vene.. Om jeg skal få deg til å forstå, så skal jeg fortelle deg at nr. 1. Jeg har ikke lyvd en gang. Hvorfor skal jeg lyve på ett anonymt forum?
Nr.2. Jeg er snart 30.  Jeg sa også at begynte når jeg var 13, ikke 0.
Nr.3, jeg har brukt siden jeg var 13. Jeg har hatt noen "korte" opphold "nå og da". Og jeg kom faktisk ut av Rehab for 5 mnd siden. Så ja, kjære deg. Slik er det.  

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Du har rett. Bare dumme kommentarer. Du gjør uansett ikke noe galt. Uansett hva noen vil ha deg til å tro her. 

:)

AnonymBruker
Skrevet

For å si det sånn. Jeg har venner i alle slags miljøer. Jeg liker folk uansett hva de gjør så lenge de har empati og sympati med andre. Jeg mislikr folk som rakker ned på. Det har ført meg inn i mange miljøer. Også de som bruker hasj. Jeg har aldri vært redd på grunn av det. Jeg bruker ingenting av sånne rusmidler! 

Bare vær en venn, og ikke minst: ha en venn! Ikke bry deg om de som ikke vet hva de snakker om!

En gang var det faktisk razzia hos en bekjent. De bare lot meg gå. Noen år siden, men politiet er rutinerte og de ser godt! 

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Til Info til anonyme brukeren som er veldig dømmende... Jeg kjenner faktisk en overlege OG en sykepleier som røyker.. Jeg vil faktsisk tørre å påstå at disse er svært oppegënde og dyktige mennesker.
Og før du hakker på dette også, så nei, di røyker ikke i arbeidstiden, OG jeg tyster ikke.
TS

Jada, "di" røyker sikkert masse hele tiden "di". Og jeg håper at "di" blir anmeldt til politiet og tatt for denne ekle bruken sin av narkotika. "Di" burde vite bedre.

Anonymkode: cb95b...23c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada, "di" røyker sikkert masse hele tiden "di". Og jeg håper at "di" blir anmeldt til politiet og tatt for denne ekle bruken sin av narkotika. "Di" burde vite bedre.

Anonymkode: cb95b...23c

Så utrolig barnslig.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Folk som "bruker" hasj........ Narkomane.. :laugh::laugh: Joda. De inntar per dags dato narkotiske stoffer, hvor vidt det vil klassifiseres som det i nær fremtid er jeg heller usikker på.

Blir man automatisk kav alkoholiker om man formodligen skulle ta seg en øl eller to, fra tid til annen?

Aii, hvilket århundre lever dere i egentlig? Man havner vel ikke på kjøret av å røyke hasj.

Ser ikke hvorfor dette skulle bli et problem for deg.. Tenkte du å tyste på han/henne du eller, derfor du spør?

Vær så snill å google: legalisere/avkriminalisere cannabis - for deretter å ta den nyvunnede informasjonen til etterretning.

Statistikkene lyver ikke, ei heller fakta.

Anonymkode: f066f...042

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Drikker du forresten? Hvor mange daglig er det som må til sykehuset for å pumpes? Hvor mange daglig er det som er for fulle til å gå på jobb? Hvor mange dagelig er det som sloss og lager styr fordi de er fulle?

Dritlei av at cannabis-supportere alltid spiller whataboutism-kortet. 

Anonymkode: 29a42...e53

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Naiv tenkning. Turnusjobb, nattevakter og tilleggsordninger er attraktivt for dophuer som livnærer seg legalt. Å gå fast nattevakt på en institusjon kan være en ganske behagelig, godt betalt og helt gunstig ordning for cannabisbrukere f.eks. Mer penger for mindre timer, kan røyke når man kommer hjem, og har sammenhengende fri til å røyke osv. Mye grums der.

Anonymkode: 8420d...4c5

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Personen selger, og bruker. Jeg er bare på besøk.

ts

Da ville jeg holdt meg langt unna

• Liker 1
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Venner som bruker narkotika er tapere. Enkelt og greit. Det er fåtallet det går godt med på sikt. Resten sliter for å komme seg ut av miljøet.

Til og med Forbundet mot Rusgift (sic) sier at det er omtrent 10 prosent av alle rus brukere som trenger behandling. Det absolutt store flertallet bruker rusmidler sjelden og/eller på en måte som ikke gir dem problemer, og avslutter problematisk bruk på egen hånd.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må være bra naiv om du ikke tror at noen i helsevesenet bruker noe annet enn alkohol. Har du sett Norge på dop? Rusmidler overalt :) 

Anonymkode: ba37e...cd4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Folk burde kanskje tone ned taper-retorikken litt. Er da folk i alle samfunnslag som røyker. Er bare litt mer synlig hos trygdefolket med brune tenner og joggebukser.

Sannheten er faktisk den at hele media og underholdningsbransjen er fylt til randen av narkotika. Jeg kunne slengt ut 20 navn her som alle vet hvem er, og som driver med alle mulige former for drugs. Men det er sånn hysj hysj ser du;)

Anonymkode: c9044...930

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du kaller folk for taper fordi dem tar seg en blås, vil jeg kalle deg helt kunnskapsløs. Historie og nåtid forteller at din teori er feil.

Anonymkode: 89a11...edd

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor henger du med tapere?

Hvis du kaller folk for taper fordi dem tar seg en blås, vil jeg kalle deg helt kunnskapsløs. Historie og nåtid forteller at din teori er feil.

Anonymkode: 657bb...c7c

Skrevet

Desverre ja. Hvis en ekte viktigper av en poli ønsker det, kan han anmelde deg for å ikke si i fra at noen andre røyker hasj. Det har ikke noe å si om det er din bestemor eller en kompis. Tipper det er rimel skjelden at dette er tilfellet, men i teorien ja.

At dette i det store og det hele er en diskusjon er trist. Jeg er ingen advokat for at andre skal røyke hasj eller ta noen som helst form for rus. Men at andre skal sitte å diktere hva noen gjør med sine liv eller hva som er rett for dem. Er feil punktum.

Man lever en gang, hvorfor i h@lsikke skal noen andre bestemme at andre ikke skal kunne ta seg en mental ferie eller ruse seg på en naturlig plante? Det er såvidt jeg vet ingen skadelige effekter av naturlig cannabis, med mindre man virkelig lider av noe fra før. Effekten av å spise ostepop er vel mer helseskadelig.

Jeg mener forsåvidt at rus ikke burde være noe som politiet skal kunne blande seg oppi, med mindre det er snakk om rus og kriminalitet mot noen andre. Over 95% av de som blir rusavhengige har psykriatiske problemer i bunnen, så her har ikke politiet noe å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dritlei av at cannabis-supportere alltid spiller whataboutism-kortet. 

Er det fordi du ikke liker å måtte se deg selv i speilet?

Anonymkode: 473b5...781

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...