bobler Skrevet 2. mai 2018 #21 Skrevet 2. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor motsier du deg selv her da? Denne personen er en eneste stor taper. Jeg kjenner en som driver med hasj og dop og diverse og hun er en av de større taperne jeg vet om. Nei, di (skrive "de") er faktisk ikke det. Dophuer er og forblir dophuer. Anonymkode: cb95b...23c Wow, du kjenner en person? Sorry folkens det er bare å legge seg, denne anonymbrukeren har nemlig en (1) person i deres omgangskrets som driver med "diverse" og hun er en taper. Slaget er tapt. 11
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #22 Skrevet 2. mai 2018 Trist at noen en kjenner havner i narkotikahelvete, beklageligvis er det veldig få som greier å komme seg ut av elendigheten. Anonymkode: 29a42...e53 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #23 Skrevet 2. mai 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor motsier du deg selv her da? Denne personen er en eneste stor taper. Jeg kjenner en som driver med hasj og dop og diverse og hun er en av de større taperne jeg vet om. Nei, di (skrive "de") er faktisk ikke det. Dophuer er og forblir dophuer. Anonymkode: cb95b...23c Jeg vil tolke dette innlegget, som at du gikk tom for arrgumenter. ts Anonymkode: ff0c3...8ee 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #24 Skrevet 2. mai 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brukere er ikke tapere. Di er like mye verd som mennesker som ikke bruker. Jeg har venner som ikke bruker, og venner som bruker (hasj). Og nei, jeg er ingen tyster. TS Anonymkode: ff0c3...8ee Vil du si det samme den dagen han dumper sakene hos deg og sier til politiet at det er du som oppbevarer og selger? For tro meg, det vil skje om du ikke passer på å hindre det. Før du vet ordet av det vil du bli spurt om å passe på bagen hans.. Venner som bruker narkotika er tapere. Enkelt og greit. Det er fåtallet det går godt med på sikt. Resten sliter for å komme seg ut av miljøet. Anonymkode: 20707...a5c 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #25 Skrevet 2. mai 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg synes dømmende folk som deg, som har meninger de ble matet inn med teskje fra regjeringen, er tapere. Rart hvor forskjellige vi er. Anonymkode: d8a96...8d6 Fra regjeringen? Rart hvor uvitende du er. Jeg kan opplyse deg at jeg har hatt alkoholikere og narkomane rundt meg både i familie, naboer, på jobb og i bydelen jeg bor i mesteparten av mitt liv. Her er det dødsfall og overdoser så ofte at det er ikke morsomt engang å vite at det hele begynte med bruk og dealing av hasj i 15 års alderen. Hvor morsomt tror du det er å være vitne til slikt? Hvor morsomt tror du det er å være vitne til at den gøyale lilleputten som lekte utenfor nå ligger i en kiste med kroppen full av nålestikk? Du tror du vet. Det gjør du faen ikke. Anonymkode: 20707...a5c 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #26 Skrevet 2. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fra regjeringen? Rart hvor uvitende du er. Jeg kan opplyse deg at jeg har hatt alkoholikere og narkomane rundt meg både i familie, naboer, på jobb og i bydelen jeg bor i mesteparten av mitt liv. Her er det dødsfall og overdoser så ofte at det er ikke morsomt engang å vite at det hele begynte med bruk og dealing av hasj i 15 års alderen. Hvor morsomt tror du det er å være vitne til slikt? Hvor morsomt tror du det er å være vitne til at den gøyale lilleputten som lekte utenfor nå ligger i en kiste med kroppen full av nålestikk? Du tror du vet. Det gjør du faen ikke. Anonymkode: 20707...a5c Okei det er din erfaring frøken ekspert. Hjelper mye å snakke dritt om de da eller hva? Få ned dødsstatistikken ved å fengsle og stigmatisere den jevne brukeren? Anonymkode: d8a96...8d6 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #27 Skrevet 2. mai 2018 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei det er din erfaring frøken ekspert. Hjelper mye å snakke dritt om de da eller hva? Få ned dødsstatistikken ved å fengsle og stigmatisere den jevne brukeren? Anonymkode: d8a96...8d6 Frøken? Har du ikke flere argumenter som begynner å dra kjønn jeg ikke er inn i diskusjonen? Hvis du ikke skjønner budskapet mitt så sier det endel om deg. Anonymkode: 20707...a5c 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #28 Skrevet 2. mai 2018 Artikkel fra Aftenposten, om hva politiet kan lagre. Selv om en person ALDRI har gjort noe kriminelt, så risikerer man fremdeles å havne i politiets søkelys. For eksempel dersom man er kollega eller i familie med noen som politiet mistenker for ett eller annet... Anonymkode: 32e40...834
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #29 Skrevet 2. mai 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fra regjeringen? Rart hvor uvitende du er. Jeg kan opplyse deg at jeg har hatt alkoholikere og narkomane rundt meg både i familie, naboer, på jobb og i bydelen jeg bor i mesteparten av mitt liv. Her er det dødsfall og overdoser så ofte at det er ikke morsomt engang å vite at det hele begynte med bruk og dealing av hasj i 15 års alderen. Hvor morsomt tror du det er å være vitne til slikt? Hvor morsomt tror du det er å være vitne til at den gøyale lilleputten som lekte utenfor nå ligger i en kiste med kroppen full av nålestikk? Du tror du vet. Det gjør du faen ikke. Anonymkode: 20707...a5c Rart hvor uvitende? Hvorfor er du så ekkel person? Og nå spurte ikke jeg om amfetamin, heroin, tabletter. Jeg snakker om hasj. Ikke syntetisk, men vanlig hasj. Hvor mange har du hørt om som har tatt overdose av vanlig hasj? Drikker du forresten? Hvor mange daglig er det som må til sykehuset for å pumpes? Hvor mange daglig er det som er for fulle til å gå på jobb? Hvor mange dagelig er det som sloss og lager styr fordi de er fulle? Når det kommer til hasj, så ja, folk sloss, men ikke i nærheten så mye som av alkohol eller andre stoffer. Hvem vet om noen som må på sykehuset for hasj? Kanskje di får en allergisk reaksjon, men ikke så mye mer en det? Di fleste som røyker hasj, klarer å gå på jobb. Og jeg har også vokst opp i harde miljøer, og jeg har sett vondt enn verre, men jeg sikker ikke som deg likevel, å tror at jeg er dronninga på hagen. Ts Anonymkode: ff0c3...8ee 7
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #30 Skrevet 2. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Rart hvor uvitende? Hvorfor er du så ekkel person? Og nå spurte ikke jeg om amfetamin, heroin, tabletter. Jeg snakker om hasj. Ikke syntetisk, men vanlig hasj. Hvor mange har du hørt om som har tatt overdose av vanlig hasj? Drikker du forresten? Hvor mange daglig er det som må til sykehuset for å pumpes? Hvor mange daglig er det som er for fulle til å gå på jobb? Hvor mange dagelig er det som sloss og lager styr fordi de er fulle? Når det kommer til hasj, så ja, folk sloss, men ikke i nærheten så mye som av alkohol eller andre stoffer. Hvem vet om noen som må på sykehuset for hasj? Kanskje di får en allergisk reaksjon, men ikke så mye mer en det? Di fleste som røyker hasj, klarer å gå på jobb. Og jeg har også vokst opp i harde miljøer, og jeg har sett vondt enn verre, men jeg sikker ikke som deg likevel, å tror at jeg er dronninga på hagen. Ts Anonymkode: ff0c3...8ee * vondt til verre Anonymkode: ff0c3...8ee
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #31 Skrevet 2. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vil du si det samme den dagen han dumper sakene hos deg og sier til politiet at det er du som oppbevarer og selger? For tro meg, det vil skje om du ikke passer på å hindre det. Før du vet ordet av det vil du bli spurt om å passe på bagen hans.. Venner som bruker narkotika er tapere. Enkelt og greit. Det er fåtallet det går godt med på sikt. Resten sliter for å komme seg ut av miljøet. Anonymkode: 20707...a5c Haha, herregud. Tror du må opplyse deg selv om du tror alle som røyker/selger hasj er helt ustabile mennesker som fucker over vennene sine. De fleste er helt normale mennesker som oftest bare vil ha ekstra penger å rutte med. For å svare på spørsmålet: Det kommer ikke på rullebladet ditt eller noe om det kommer politi. Jeg var selv tilstede ved et razzia, de bare spør om legitimasjon og sjekker vesker o.l om de mistenker at man gjemmer noe. Jeg har bestilt politiattest i ettertid og det var ingenting på det Anonymkode: f248e...ed8 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #32 Skrevet 2. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vil du si det samme den dagen han dumper sakene hos deg og sier til politiet at det er du som oppbevarer og selger? For tro meg, det vil skje om du ikke passer på å hindre det. Før du vet ordet av det vil du bli spurt om å passe på bagen hans.. Venner som bruker narkotika er tapere. Enkelt og greit. Det er fåtallet det går godt med på sikt. Resten sliter for å komme seg ut av miljøet. Anonymkode: 20707...a5c hallo, hvor mye spinner egentlig hjernen din?? I mine snart 30 år, og vandret i "miljøet" siden jeg var 13, har aldri noen spurt om di kan "dumpe sakene sine" hos. meg. Ærligtalt! Du har sett for mye på film! Anonymkode: ff0c3...8ee 7
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #33 Skrevet 2. mai 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Artikkel fra Aftenposten, om hva politiet kan lagre. Selv om en person ALDRI har gjort noe kriminelt, så risikerer man fremdeles å havne i politiets søkelys. For eksempel dersom man er kollega eller i familie med noen som politiet mistenker for ett eller annet... Anonymkode: 32e40...834 Tror man skal ha vært tilstede ved ganske mange razzia om man skal komme i søkelyset altså 😅 Anonymkode: f248e...ed8 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #34 Skrevet 2. mai 2018 Nei det kommer ikke på rullebladet ditt at du er på besøk hos en som røyker hasj. Det blir heller ikke registrert noen steder i databasen, selvom de kommer til å notere navnet på de som er tilstede når de kommer i notatblokka si. Det er for å sjekke opp over sambandet om du har tidligere saker på deg, for å vurdere om du skal arresteres eller ikke. Du blir ikke arrestert om du bare er i leiligheten til noen som røyker. Anonymkode: efc1b...880
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #35 Skrevet 2. mai 2018 Til Info til anonyme brukeren som er veldig dømmende... Jeg kjenner faktisk en overlege OG en sykepleier som røyker.. Jeg vil faktsisk tørre å påstå at disse er svært oppegënde og dyktige mennesker. Og før du hakker på dette også, så nei, di røyker ikke i arbeidstiden, OG jeg tyster ikke. TS Anonymkode: ff0c3...8ee 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #36 Skrevet 2. mai 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, herregud. Tror du må opplyse deg selv om du tror alle som røyker/selger hasj er helt ustabile mennesker som fucker over vennene sine. De fleste er helt normale mennesker som oftest bare vil ha ekstra penger å rutte med. For å svare på spørsmålet: Det kommer ikke på rullebladet ditt eller noe om det kommer politi. Jeg var selv tilstede ved et razzia, de bare spør om legitimasjon og sjekker vesker o.l om de mistenker at man gjemmer noe. Jeg har bestilt politiattest i ettertid og det var ingenting på det Anonymkode: f248e...ed8 Godt å høre! Vil ikke bli beskylt for noe jeg ikke gjør. TS Anonymkode: ff0c3...8ee 1
Gjest making.a.mess Skrevet 2. mai 2018 #37 Skrevet 2. mai 2018 Blir vennen din tatt så kan navnet ditt stå i sakspapirene i forbindelse med vennen sin sak. Ikke på rullebladet ditt. Men om det senere er tvil om deg ihht narkotika så ser de jo at du har vanket i disse miljøene.. det er ikke lurt å oppholde seg med noen som selger hasj.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #38 Skrevet 2. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rart hvor uvitende? Hvorfor er du så ekkel person? Og nå spurte ikke jeg om amfetamin, heroin, tabletter. Jeg snakker om hasj. Ikke syntetisk, men vanlig hasj. Hvor mange har du hørt om som har tatt overdose av vanlig hasj? Drikker du forresten? Hvor mange daglig er det som må til sykehuset for å pumpes? Hvor mange daglig er det som er for fulle til å gå på jobb? Hvor mange dagelig er det som sloss og lager styr fordi de er fulle? Når det kommer til hasj, så ja, folk sloss, men ikke i nærheten så mye som av alkohol eller andre stoffer. Hvem vet om noen som må på sykehuset for hasj? Kanskje di får en allergisk reaksjon, men ikke så mye mer en det? Di fleste som røyker hasj, klarer å gå på jobb. Og jeg har også vokst opp i harde miljøer, og jeg har sett vondt enn verre, men jeg sikker ikke som deg likevel, å tror at jeg er dronninga på hagen. Ts Anonymkode: ff0c3...8ee Eh skjerp deg! Du er tydeligvis ung naiv og godtroende. Anonymkode: 20707...a5c 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #39 Skrevet 2. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til Info til anonyme brukeren som er veldig dømmende... Jeg kjenner faktisk en overlege OG en sykepleier som røyker.. Jeg vil faktsisk tørre å påstå at disse er svært oppegënde og dyktige mennesker. Og før du hakker på dette også, så nei, di røyker ikke i arbeidstiden, OG jeg tyster ikke. TS Anonymkode: ff0c3...8ee Nå smører du godt på her ja. "Di" jobber nok ikke innenfor helsevesenet nei. Anonymkode: 20707...a5c 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #40 Skrevet 2. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Til Info til anonyme brukeren som er veldig dømmende... Jeg kjenner faktisk en overlege OG en sykepleier som røyker.. Jeg vil faktsisk tørre å påstå at disse er svært oppegënde og dyktige mennesker. Og før du hakker på dette også, så nei, di røyker ikke i arbeidstiden, OG jeg tyster ikke. TS Anonymkode: ff0c3...8ee Jeg kjenner også en lege og flere sykeplere som røyker. Vet også om en tannlege og en advokat som røyker. Eksen min som solgte hasj solgte til en politimann også. Morsomt med disse dømmende menneskene som har et bilde av en hasj-bruker som overhodet ikke stemmer 😊 Anonymkode: f248e...ed8 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå