AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1 Skrevet 2. mai 2018 Jeg har et problem på Facebook (og andre former for sosial media). Jeg sletter nesten alt jeg poster. Jeg poster ny status og sletter, jeg kommenterer min mening og sletter osv. Det er ikke det at jeg ikke står for det jeg skriver, men jeg får en slags angst. Jeg spør meg selv: "Er det virkelig nødvendig at alle vet hva min mening er?" og "Vil jeg egentlig være så synlig i verden?" Jeg føler meg som en feigning. Samtidig tenker jeg ofte at det er bedre å holde litt tilbake en å være en av de som bruker sosiale medier uten filter, som driter seg loddrett ut og ikke vet det selv en gang. Anonymkode: 73cf4...0c5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #2 Skrevet 2. mai 2018 Poster sjeldent meniger med fult navn. Ike fordi mine meninger er unormale, men som arbeidstaker, som kanskje vil skifte jobb i ny å ne, er det unødvendig at arbeidsgiver skal lese noe om meg, uansett hva det måtte være. Det som postes på nett vil henge med i manvge år. Selv om man har byttet menig, noe man jo gjør i ny å ne. Anonymkode: 13936...0d8
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #3 Skrevet 2. mai 2018 Ja jeg gjør det ofte. Har perioder der jeg kan føle at det er viktig det jeg sier, til å føle at det betyr igrunn svært lite. Verden og svært mange mennesker vil fortsatt være noe jeg rister på hodet av. Og så sletter jeg! Forsøker å holde meg unna sosiale medier på grunn av det. Anonymkode: 17c8c...07c
annebanane Skrevet 2. mai 2018 #4 Skrevet 2. mai 2018 (endret) Nei. Jeg unngår å poste å poste i det hele tatt. Legger ut statuser/bilder eller lignende på facebook og instagram et par ganger i året. Kommenterer litt oftere, men det er sjeldent det også. Det har endret seg en del siden starten av facebook der jeg fann opp til 3 statuser per dag. Haha. Endret 2. mai 2018 av Moonwalker
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #5 Skrevet 2. mai 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et problem på Facebook (og andre former for sosial media). Jeg sletter nesten alt jeg poster. Jeg poster ny status og sletter, jeg kommenterer min mening og sletter osv. Det er ikke det at jeg ikke står for det jeg skriver, men jeg får en slags angst. Jeg spør meg selv: "Er det virkelig nødvendig at alle vet hva min mening er?" og "Vil jeg egentlig være så synlig i verden?" Jeg føler meg som en feigning. Samtidig tenker jeg ofte at det er bedre å holde litt tilbake en å være en av de som bruker sosiale medier uten filter, som driter seg loddrett ut og ikke vet det selv en gang. Anonymkode: 73cf4...0c5 Saken er bare den at de som vil, finner også det du har slettet. Anonymkode: 6c0b6...f01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå