AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1 Skrevet 2. mai 2018 Har hatt 3 gutter utenfor i hele dag. Sparker ball mot min stuevegg. Det smalt så mye at et bilde falt ned. Hunden ligger å gjemmer seg på badet fordi han er livredd. Jeg har fått nok!!! Veggen er ikke vanlig tre eller mur, det er en ting som gjør at det smeller noe ekstremt. En form for plate av plastikk eller tynn metall, det bråker ihvertfall. Er det innafor og be de foreldrene om å slippe inn ungene?!!! Har prøvd å be de om å slutte uten hell. De sto å ropte i sta og spurte om de fikk komme inn, og moren sa at de måtte være ute litt til. Jeg koker! Vet godt hvor de hører hjem. De har holdt på av og på siden klokken 9 i morges. Spør her da jeg aner ikke om det er normalt å varsle foreldre på denne måten. Så foreldre; innafor? Anonymkode: 6b983...3c1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #3 Skrevet 2. mai 2018 Innafor? Definitivt! Anonymkode: 57704...fe0 4
Gjest Hold the door Skrevet 2. mai 2018 #4 Skrevet 2. mai 2018 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
Gjest Dævendøtte Skrevet 2. mai 2018 #5 Skrevet 2. mai 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hatt 3 gutter utenfor i hele dag. Sparker ball mot min stuevegg. Det smalt så mye at et bilde falt ned. Hunden ligger å gjemmer seg på badet fordi han er livredd. Jeg har fått nok!!! Veggen er ikke vanlig tre eller mur, det er en ting som gjør at det smeller noe ekstremt. En form for plate av plastikk eller tynn metall, det bråker ihvertfall. Er det innafor og be de foreldrene om å slippe inn ungene?!!! Har prøvd å be de om å slutte uten hell. De sto å ropte i sta og spurte om de fikk komme inn, og moren sa at de måtte være ute litt til. Jeg koker! Vet godt hvor de hører hjem. De har holdt på av og på siden klokken 9 i morges. Spør her da jeg aner ikke om det er normalt å varsle foreldre på denne måten. Så foreldre; innafor? Anonymkode: 6b983...3c1 Den ballen hadde vært inne i stua mi ganske fort!
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #6 Skrevet 2. mai 2018 Si i fra til ungene først, dersom ikke det hjelper så går du til foreldrene. Dersom ikke det heller hjeler, da tar du ballen Anonymkode: 6e29e...cda 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #8 Skrevet 2. mai 2018 Jeg hadde bedt ungene om å komme seg vekk fra min eiendom, men det er selvsagt også greit å si ifra til foreldrene. Nytter ikke det, hadde jeg tatt fra dem ballen. Anonymkode: c5589...96b 1
Gjest N-Nøff Skrevet 2. mai 2018 #9 Skrevet 2. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si i fra til ungene først, dersom ikke det hjelper så går du til foreldrene. Dersom ikke det heller hjeler, da tar du ballen Anonymkode: 6e29e...cda Hun har jo forsøkt å si ifra..
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #10 Skrevet 2. mai 2018 12 minutter siden, visningsnamn skrev: Ja, jeg synes det er helt innafor å si ifra til foreldrene. Spesielt når du har prøvd å si ifra til guttene uten hell. Men jeg ville gjort det på en høflig og ordentlig måte, da, og så ville jeg ikke bedt dem slippe inn guttene (det høres rart ut å skulle si), ville heller sagt ifra om at de sparker ballen mot stueveggen. Stakkars hunden din, kanskje den tror det er nyttårsaften. Da har jeg vært oppe. Moren tok det fint, for guttene er nå borte. Hurra! Skjelver litt enda, synes slikt er så ubehagelig! Hunden min er ikke redd for nyttårsaften, da jeg bor i rakettfri sone ts Anonymkode: 6b983...3c1 4
Gjest Hold the door Skrevet 2. mai 2018 #11 Skrevet 2. mai 2018 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
Miss moneypenny Skrevet 2. mai 2018 #12 Skrevet 2. mai 2018 Men siden kl 9 i morres? Går de ikke på skole? Eller er det barnehagealder? Uansett bra at det ble rolig 😊 Absolutt innafor å si fra, jeg vil gjerne vite det om mine barn forstyrrer naboer ihvertfall. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #13 Skrevet 2. mai 2018 1 minutt siden, Miss moneypenny skrev: Men siden kl 9 i morres? Går de ikke på skole? Eller er det barnehagealder? Uansett bra at det ble rolig 😊 Absolutt innafor å si fra, jeg vil gjerne vite det om mine barn forstyrrer naboer ihvertfall. Ene ser ut som 5 åring, de to andre kanskje 6-8. De er mye hjemme, aner ikke hvorfor og legger meg ikke borti det. Jobber redusert selv så har sett de ofte hjemme i normale skole-tider. Og de tre guttene er ikke så stille av seg, så enkelt å merke om de er hjemme eller ei ts Anonymkode: 6b983...3c1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #14 Skrevet 2. mai 2018 Selvfølgelig kan du si ifra til foreldrene hvis ungene ikke hører på deg Anonymkode: 9be95...053 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. mai 2018 #15 Skrevet 2. mai 2018 Herregud, må du virkelig spør!? selvfølgelig må du si det.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #16 Skrevet 2. mai 2018 Og da var det faen meg på igjen!!! Burde kanskje komme med et nytt spørsmål "Innafor å klage til huseier?", vi leier. Men det blir vell litt for mye. Men tro meg, om klokken blir 23:01 så kan du banne på at jeg sier ifra til dem, og 23:15; rett opp til foreldrene. *pust* ts Anonymkode: 6b983...3c1
SoWhat? Skrevet 2. mai 2018 #17 Skrevet 2. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da har jeg vært oppe. Moren tok det fint, for guttene er nå borte. Hurra! Skjelver litt enda, synes slikt er så ubehagelig! Hunden min er ikke redd for nyttårsaften, da jeg bor i rakettfri sone ts Anonymkode: 6b983...3c1 Gratulerer. For at du sier fra! Så står du opp for deg selv og den stakkars hunden din. Ett skritt i retning av å ta vare på ditt framfor å finne deg i for mye. Du tar fort neste skritt heier på deg nå! 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #18 Skrevet 2. mai 2018 Nei, stakkars barn. Når skal barn få lov til å være barn? Anonymkode: 78ede...80f
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #19 Skrevet 2. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og da var det faen meg på igjen!!! Burde kanskje komme med et nytt spørsmål "Innafor å klage til huseier?", vi leier. Men det blir vell litt for mye. Men tro meg, om klokken blir 23:01 så kan du banne på at jeg sier ifra til dem, og 23:15; rett opp til foreldrene. *pust* ts Anonymkode: 6b983...3c1 Hvis de bråker så går du ut til de og sender de hjem... Anonymkode: decc9...400 3
SoWhat? Skrevet 2. mai 2018 #20 Skrevet 2. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og da var det faen meg på igjen!!! Burde kanskje komme med et nytt spørsmål "Innafor å klage til huseier?", vi leier. Men det blir vell litt for mye. Men tro meg, om klokken blir 23:01 så kan du banne på at jeg sier ifra til dem, og 23:15; rett opp til foreldrene. *pust* ts Anonymkode: 6b983...3c1 Sett deg i respekt. Du kan si det uten å fly i fistel liksom. Si at hunden blir redd. Sånt spetakkel er ikke greit uansett. Ta en Møllers tran 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå