Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært blødningsfri i minst 1.5 uke, med noe brun utflod nå og da.

Idag fikk jeg noe rosa på papiret,og nå kommer det blod når jeg tørker meg etter dobesøk.. Murringer i mage og rygg også.. 

Det kommer ikke nok til at jeg tenker "jepp,dette er mensen"... så jeg er så i tvil.. kan det være mensen..? føler liksom det er for tidlig ...

Anonymkode: 6260c...c9f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blør litt idag også...Det er ikke like mye som en mens,så jeg blir så i tvil om jeg skal kalle dette mens eller ikke...:(

Skrevet

Det er vanlig at mensen etter abort er annerledes.  

AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig med ustabil syklus etter en abort

Anonymkode: 94057...b0a

AnonymBruker
Skrevet

Fra eggløsning til mensen går det omtrent 14 dager, så det kan det være.

Anonymkode: 4b77d...44d

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Gakkepus skrev:

Det er vanlig at mensen etter abort er annerledes.  

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt vanlig med ustabil syklus etter en abort

Anonymkode: 94057...b0a

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fra eggløsning til mensen går det omtrent 14 dager, så det kan det være.

Anonymkode: 4b77d...44d

Ville jo vært for godt til å være sant... da har jeg vært veldig heldig! Trodde ikke man kunne få mensen så tidlig etter en abort. Aborten var ikke frivillig så vi vil prøve igjen så fort som mulig!

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ville jo vært for godt til å være sant... da har jeg vært veldig heldig! Trodde ikke man kunne få mensen så tidlig etter en abort. Aborten var ikke frivillig så vi vil prøve igjen så fort som mulig!

Det kan også være at du har rester,  og det er kroppens forsøk på å kvitte seg med de. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Gakkepus skrev:

Det kan også være at du har rester,  og det er kroppens forsøk på å kvitte seg med de. 

Ja det kan være.. Idag har jeg vertfall skikkelig mensfølelse i kroppen og nedentil i skjeden som jeg kjenner igjen ved menstruasjon.. :)

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja det kan være.. Idag har jeg vertfall skikkelig mensfølelse i kroppen og nedentil i skjeden som jeg kjenner igjen ved menstruasjon.. :)

Får håpe det er mensen og ikke rester. Hos meg var det veldig lite blod ved første menstruasjon. Det samme gjaldt andre og tredje syklus. :) men da jeg hadde rester, så hadde jeg murringer, det kom litt blod, og det var kroppens forsøk på å kvitte seg med restene. Ønsker deg lykke til. 

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Gakkepus skrev:

Får håpe det er mensen og ikke rester. Hos meg var det veldig lite blod ved første menstruasjon. Det samme gjaldt andre og tredje syklus. :) men da jeg hadde rester, så hadde jeg murringer, det kom litt blod, og det var kroppens forsøk på å kvitte seg med restene. Ønsker deg lykke til. 

Ja jeg var redd for at det var rester som skulle ut bare siden det tok noe tid før det begynte å komme skikkelig blod men idag så er det en del som kommer .... :) håper det er mensen :) hvordan kan man vite det egentlig..? teste etter EL om to uker..?

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja jeg var redd for at det var rester som skulle ut bare siden det tok noe tid før det begynte å komme skikkelig blod men idag så er det en del som kommer .... :) håper det er mensen :) hvordan kan man vite det egentlig..? teste etter EL om to uker..?

Test med graviditetstest først. Er den negativ så kan du begynne med el-tester. Håper og at det er mensen og ikke rester. Innstill deg på at mensen kan være annerledes:)  er det en del som kommer,så tyder det bare bra :)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Gakkepus skrev:

Test med graviditetstest først. Er den negativ så kan du begynne med el-tester. Håper og at det er mensen og ikke rester. Innstill deg på at mensen kan være annerledes:)  er det en del som kommer,så tyder det bare bra :)

Ja jeg fikk negativ test for noen dager siden:) så her er det tomt håper jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...