Gå til innhold

Spørsmål til kvinnfolk!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker på pikk når jeg onanerer, men ikke ellers. Jeg tenner omtrent kun på kroppen til kjæresten min, det er ikke sånn at jeg kan se en gutt på stranda med bra kropp og bli tent av det liksom. Det er mer som å se på en fin statue eller et flott bilde, "ah, dt var flott!" ikke noe jeg tenker mmmmmm sexy om og blir kåt av :P Men ser jeg kjæresten sin kropp eller en som jeg liker fra før av og har hatt sex med så jeg vet leverer varene så kan jeg bli tent av å se kroppen i dusjen f.eks eller når han kler av seg før sex :)

Anonymkode: 27239...e44

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg tenner veldig på en penis og hva jeg kan gjøre med den for å gi han nytelse. Spesielt om jeg er interessert i fyren. Da kan jeg fantasere om å ta av han buksa og beføle og smake. Da er penisen helt klart med i tankene . Jeg tenner også veldig på å se en erigrert penis på en mann jeg liker. Tenner også veldig på hender  :)

Skrevet

Tenker på vagina, klitoris, penis og prostata dagen lang. 

Skrevet

Jeg tenke på veltrente mannekropper og pikk 24/7 da jeg var fjortis, ikke så mye nå lenger, skal litt mer til. :P Men når det er sagt, om jeg ser at det buler i buksa til mannen min, begynner det selvsagt å krible. :fnise:

Skrevet

Jeg tenner på penis og mannekroppen 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...