Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 24. februar 2005 #1 Skrevet 24. februar 2005 Noen som vet om man kan få kjøpt Vichy produkter på nett, eller er dette utelukkende et apotek merke?
Gjest Xavia Skrevet 24. februar 2005 #2 Skrevet 24. februar 2005 Jeg har funnet de på nett, til en rimelig penge, men da var portoen så høy at det nesten ikke ville ha lønt seg. Søk på google, så finner du nok noe, jeg husker ike hva nettbutikken jeg var på het engang. Men jeg er ganske sikker på at den var britisk.
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #3 Skrevet 24. februar 2005 Jeg har nettopp bestilt Vichyprodukter fra www.auravita.com. Rimelig porto, synes jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #4 Skrevet 25. februar 2005 Jeg har funnet de på nett, til en rimelig penge, men da var portoen så høy at det nesten ikke ville ha lønt seg. Nå er ikke dette produkter som er dyre i utgangspunktet her i landet da...
Gjest Xavia Skrevet 25. februar 2005 #5 Skrevet 25. februar 2005 Nå er ikke dette produkter som er dyre i utgangspunktet her i landet da... I know. Men kan man få det billigere, så byr ikke det meg imot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå