AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1 Skrevet 2. mai 2018 Erfaring med Cutters? Veldig rimelig frisør syns jeg men har langt hår som skal bli skulderlangt og usikker på om jeg tør.... Finnes forresten Cutters i nærheten av Manglerud /Oslo øst? Anonymkode: f510b...689
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #2 Skrevet 2. mai 2018 Det er jo dyktige frisører som i andre frisørkjeder. Om du bare skal klippe deg kortere har du ingenting å frykte, det kan selv venninda di klare å få fint på deg selvom hun ikke har klippa før Anonymkode: 0d085...2f2
Gjest Sjokoladeknask Skrevet 2. mai 2018 #3 Skrevet 2. mai 2018 Jeg så ei som hadde langt hår og som ble klippet kort - det ble veldig bra og hun så godt fornøyd ut. Definitivt et bra sted om man skal klippe håret. Salongene til Cutters finner du her: https://www.cutters.no/salonger/
Gjest making.a.mess Skrevet 2. mai 2018 #4 Skrevet 2. mai 2018 Fornøyd jeg. Hadde langt hår som ble skulderkort.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #5 Skrevet 2. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Erfaring med Cutters? Veldig rimelig frisør syns jeg men har langt hår som skal bli skulderlangt og usikker på om jeg tør.... Finnes forresten Cutters i nærheten av Manglerud /Oslo øst? Anonymkode: f510b...689 Cutters er et utmerket konsept med bare dyktige frisører. Har vært på flere cutterssalonger og sittet og sett på når frisørene klipper og vet hva de gjør, hører på kunden og bruker den tiden de trenger for at kunden skal bli fornøyd. Når noen skal bygge opp et nytt konsept, med en ny kjede og nye frisører så er det helt klart nødvendig at de finner de beste frisørene for å oppnå godt omdømme. Du kan trygt gå inn på en cutters salong for klipp. Anonymkode: 9e1f3...a24 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #6 Skrevet 2. mai 2018 Jeg blir alltid veldig fornøyd hver gang jeg går til Cutters. Anonymkode: 31535...cc7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #7 Skrevet 3. mai 2018 Kjempefornøyd. Enkelt og greit. De bruker ofte litt lenger tid på meg pga jeg har så tykt hår. Har likevel ikke betalt noe ekstra. Kjempefint å vite prisen helt sikkert før man går inn. Anonymkode: dbf17...913
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #8 Skrevet 3. mai 2018 Tusen takk for alle svar! Da går jeg der neste gang Anonymkode: f510b...689
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå