Gå til innhold

Frekt å poengtere dette overfor tindermatchen? Og er jeg for skeptisk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Matchet med en tilsynelatende hyggelig mann på tinder tidligere i dag. 

Han bor i Norge, men er opprinnelig fra et annet europeisk land, så kommunikasjonen foregår på engelsk. 

Han tok kontakt ved å skrive "Hi! :) You are so beautiful! :)"

Jeg blir som regel litt skeptisk til folk som går rett på sak og kommenterer hvor "utrolig pen" jeg er, men ettersom jeg vet at det er mer normalt med slik direkte fremtoning i andre kulturer, og jeg nødvendigvis også syntes han var kjekk ettersom jeg hadde sveipet høyre, valgte jeg å svare ham. Etter litt chatting frem og tilbake, spurte han om hva jeg ser etter på Tinder. Svarte som sant er at jeg ikke er på desperat jakt, men at jeg ser etter noe seriøst. Slengte deretter spørsmålet tilbake til ham, hvorpå han svarte: "A nice girl to speak and have fun with :) Sounds interesting? :)"

Hvordan skal jeg ta det svaret? Som at han IKKE er ute etter noe seriøst overhodet? Jeg føler det blir litt vel desperat å spørre om det når jeg har sagt at jeg ikke er på desperat jakt. Og hva legger han i "have fun with"? Jeg er ikke noe ONS- eller knullevenn-jente, så det er uaktuelt. Og det burde han vel forstå når jeg skrev at jeg er ute etter noe seriøst? 

Jeg er fullstendig klar over at jeg bare får korrekt svar ved å spørre ham, og lurer nå på å svare at det høres interessant ut, samtidig som jeg presiserer at jeg ikke er interessert i ONS eller sånn. Kvier meg litt for dette da jeg føler det er så forhåndsdømmende og på sett og vis litt bittert. Bør jeg nøye meg med å svare at det høres interessant ut, og så heller trekke meg unna om han begynner å ymte frempå med den slags aktiviteter? 

Anonymkode: bc100...4a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, som at han ikke er ute etter noe seriøst overhode.

Anonymkode: 847a4...181

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville bare svart "Ok , im sure youre a cool guy but I dont think were looking for the same! Hope you find the kind of girl youre searching for! Best wishes. " også latt det være med det.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor høres det interessant ut for deg, når du vil ha kjæreste, og han er helt ærlig med at han ikke er ute etter kjæreste men bare vil ha jenter å prate med og leke med/ha sex med? 
Det er jo å be om å sette deg sjøl i naiv fella å føle deg lurt da, selvom han er helt ærlig med deg til og med.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han bor i Norge, men er opprinnelig fra et annet europeisk land, så kommunikasjonen foregår på engelsk. 

Jeg blir som regel litt skeptisk til folk som går rett på sak og kommenterer hvor "utrolig pen" jeg er, men ettersom jeg vet at det er mer normalt med slik direkte fremtoning i andre kulturer, og jeg nødvendigvis også syntes han var kjekk ettersom jeg hadde sveipet høyre, valgte jeg å svare ham. Etter litt chatting frem og tilbake, spurte han om hva jeg ser etter på Tinder. Svarte som sant er at jeg ikke er på desperat jakt, men at jeg ser etter noe seriøst. Slengte deretter spørsmålet tilbake til ham, hvorpå han svarte: "A nice girl to speak and have fun with :) Sounds interesting? :)"

Hvordan skal jeg ta det svaret? Som at han IKKE er ute etter noe seriøst overhodet? Jeg føler det blir litt vel desperat å spørre om det når jeg har sagt at jeg ikke er på desperat jakt. Og hva legger han i "have fun with"? Jeg er ikke noe ONS- eller knullevenn-jente, så det er uaktuelt. Og det burde han vel forstå når jeg skrev at jeg er ute etter noe seriøst? 

Jeg er fullstendig klar over at jeg bare får korrekt svar ved å spørre ham, og lurer nå på å svare at det høres interessant ut, samtidig som jeg presiserer at jeg ikke er interessert i ONS eller sånn. Kvier meg litt for dette da jeg føler det er så forhåndsdømmende og på sett og vis litt bittert. Bør jeg nøye meg med å svare at det høres interessant ut, og så heller trekke meg unna om han begynner å ymte frempå med den slags aktiviteter? 

Ja men herregud da, hva skulle han skrevet? Hvor seriøst skal du ha det? «I want somebody to sacrifice our chidren with in the name of our love. I want the blood of our parents to paint the floor on which we shall kill ourselves in the light of the bessed moon.»

Anonymkode: 043a3...f90

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi...du må jo lære deg at Tinder er for lett dating og sex. Det er det. 

Anonymkode: ceab6...85d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Oi...du må jo lære deg at Tinder er for lett dating og sex. Det er det. 

Anonymkode: ceab6...85d

Tull. Mange som bruker det seriøst også.

Anonymkode: 475b2...3fd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men herregud da, hva skulle han skrevet? Hvor seriøst skal du ha det? «I want somebody to sacrifice our chidren with in the name of our love. I want the blood of our parents to paint the floor on which we shall kill ourselves in the light of the bessed moon.»

Og ellers går det bra?

Anonymkode: 44bfb...360

AnonymBruker
Skrevet

Hm, litt vanskelig å mene noe om hva han la i det eller hva det vil være OK å svare på det uten å vite ordrett hva du sa på engelsk. Kan du skrive inn din forrige replikk og?

Anonymkode: 8b8be...78d

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, så kvalmt. Er han spansk? Er mange spanske grisegutter på Tinder, med dårlige moraler og elendige kristne verdier. 

Også tror jeg mange utenlandske menn ser på norske damer som billige. Hadde sletta matchen jeg ass. 

Anonymkode: d3d59...4ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare spør han rett ut hva han legger i det å ha "fun". 

Men egentlig er det tydelig at han kun leter etter uforpliktende sexpartnere.

Anonymkode: 77f59...d19

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, så kvalmt. Er han spansk? Er mange spanske grisegutter på Tinder, med dårlige moraler og elendige kristne verdier. 

Også tror jeg mange utenlandske menn ser på norske damer som billige. Hadde sletta matchen jeg ass. 

Se til Iran. Sharia. Arrangerte ektesap. Det er mange steder i verden hvor dating fungerer som det skal.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se til Iran. Sharia. Arrangerte ektesap. Det er mange steder i verden hvor dating fungerer som det skal.

Hæ? Iran er jo ikke noe glamorøst land? Dessuten så drikker alle iranere jeg kjenner insane mye og har sex med gud og hvermann ;) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare spør han rett ut hva han legger i det å ha "fun". 

Men egentlig er det tydelig at han kun leter etter uforpliktende sexpartnere.

Anonymkode: 77f59...d19

Han har sikkert gonoré også.. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han har sikkert gonoré også.. 

Jepp. Bruk to kondomer hvis du er dum nok til å ta det dit. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Iran er jo ikke noe glamorøst land? Dessuten så drikker alle iranere jeg kjenner insane mye og har sex med gud og hvermann ;) 

Amish-folket da. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke spørre hva han mener med fun? "What kind of fun are you looking for?" "What does fun mean to you" "How du you like to have fun?"

Anonymkode: 50d39...5c9

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo tydelig at han ikke ser etter noe forpliktende.

Anonymkode: 730b4...729

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og ellers går det bra?

Anonymkode: 44bfb...360

Klart det. Jeg er i et seriøst forhold. Vi sitter bare og skuler på hverandre. Ingen «fun» her i huset.

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke spørre hva han mener med fun? "What kind of fun are you looking for?" "What does fun mean to you" "How du you like to have fun?"

Anonymkode: 50d39...5c9

Uhm, seriøst? Det er ÅPENBART hva han mener. Å spørre om hvordan type gøy blir litt som å spørre om noen sier de vil ha et glass vann "hvordan type vann". Who cares. Vann er vann. Fun er uforpliktende sex. Han kunne ikke fått sagt det mere rett ut. Han kommer til å tro han har med en hjerneskada dame å gjøre om hun må spørre om han kan utdype det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...