Gå til innhold

Facebooks dating app(?), kommer du til å prøve ut den?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv har jeg kun messenger appen og jeg forstår ikke helt hvordan de planlegger dette med at man kun vil bli presentert for de man ikke er venner med fra før.

Litt nysgjerrig er jeg da om jeg får adgang uten å ha facebook konto.

Skal dere prøve det når den kommer?

Anonymkode: 37030...2cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, fordi jeg vil ikke la det få påvirke mitt virkelige liv. Facebook dating app er for kun for god markedsføring, og mange blir dratt inn i dragsuget, og har fokuset sitt på feil sted. Dermed går mange glipp av den de egentlig skulle møte i livets løp. 

Det er utrolig mange som vil ha oppmerksomhet, men det virkelig liv det er det som gjelder, og henne vil jeg ikke gå glipp av. 

:kristin:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri i livet. Så mye facebook overvåker og selger informasjon skal dem faen ikke få fatt på intime og private detaljer om samtaler med potensielle kjærester altså.

Anonymkode: 1b20d...d66

• Liker 1
Skrevet

Ja, Facebook kommer til å eie dette markedet. Tinder bruker allerede Facebook for logins, så FB vet nøyaktig hvordan folk oppfører seg. Og Tinder matcher allerede med FB venner... Typisk mønster er jo litt chatting på Tinder, så over på Messenger.

Facebook kommer garantert til å holde dating delen separat fra de private sidene uansett, så det blir litt som Tinder, bare at nå matcher de alle som ønsker det direkte på Facebook, men ikke blant venner er det de har sagt (det gjør jo Tinder allerede).

Har også sett noe info om at chat via datingdelen vil kun være tekstbasert, så mulig de ønsker å beholde mønsteret om å flytte over til Messenger når folk har blitt litt kjent. Dette er nøyaktig slik det i stor grad skjer på Tinder i dag.

Tror FB ender opp med å eie de "seriøse daterene" (de som ikke har hemmeligheter), så vil Tinder og andre etterhvert bli for de mer "anonyme". Dette forutsetter selvfølgelig at FB klarer å beholde de samme spill- / spenningsmønstrene som Tinder allerede har. Men tror de fikser det ganske lett, og antageligvis bedre.

Også har FB annonsert at det skal være gratis. Det betyr ikke nødvendigvis at ALT er gratis. Men hvis påstandene om at Tinder "jukser" i forhold til menns synlighet (når de ikke betaler), så vil også det utgjøre en viss forskjell.

Vi får se.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri i livet. Så mye facebook overvåker og selger informasjon skal dem faen ikke få fatt på intime og private detaljer om samtaler med potensielle kjærester altså.

Anonymkode: 1b20d...d66

Det er vel store sjanser for at de sitter på slik info allerede igjennom facebook chat og messenger.

Anonymkode: 37030...2cf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...